Citat:
När jag säger att en åsikt inte blir accepterad menar jag att en människa väljer att säga upp kontakten. Det hör lite ihop med kvinnohatet eller vad jag ska kalla det. Allt det där ligger på ett personligt plan från just medlemmar i SvP.Vems åsikt är det som inte respekteras? Att du får mothugg och folk inte håller med dig är väl inte samma sak som att inte acceptera andra människors åsikter? Jag respekterar och accepterar att folk tycker på annat sätt än jag, men jag håller ju inte med dem och kan fortfarande tycka de har en vanvettig inställning i just denna fråga. Det är väl bara sunt.
Du väljer naturligtvis själv om du ska rösta på SvP eller inte, som den vuxna människa jag antar att du är. Själv hoppas jag bara att du tar ditt förnuft till fånga och inser att vårt folks ödesfråga - vår överlevnad är det intressanta och det man bör fokusera på i dagsläget. Är man missnöjd med olika saker kan man alltid rätta till detta efterhand, men försvinner vårt folk så är vi borta för alltid.
Vad är viktigast, egentligen?
Behöver vi ett fullständigt partiprogram i dagsläget? Varför då? Vårt punktprogram med vidareutveckling finns och fler dokument är på gång. Vi är tydliga med vad vi vill inom våra huvudfrågor. Är det inte det som är det intressanta? Behöver vi verkligen spaltmeter med politiska dokument som etablissemangspolitikerna? Jag anser inte det, åtminstone inte just idag.
Vi är ett nationalistiskt parti, och ett eventuellt partiprogram bör i sådana fall utgå från de nationalistiska principerna. Annars är det ointressant.
Får jag förresten fråga. Du är själv kvinna va?
Du väljer naturligtvis själv om du ska rösta på SvP eller inte, som den vuxna människa jag antar att du är. Själv hoppas jag bara att du tar ditt förnuft till fånga och inser att vårt folks ödesfråga - vår överlevnad är det intressanta och det man bör fokusera på i dagsläget. Är man missnöjd med olika saker kan man alltid rätta till detta efterhand, men försvinner vårt folk så är vi borta för alltid.
Vad är viktigast, egentligen?
Behöver vi ett fullständigt partiprogram i dagsläget? Varför då? Vårt punktprogram med vidareutveckling finns och fler dokument är på gång. Vi är tydliga med vad vi vill inom våra huvudfrågor. Är det inte det som är det intressanta? Behöver vi verkligen spaltmeter med politiska dokument som etablissemangspolitikerna? Jag anser inte det, åtminstone inte just idag.
Vi är ett nationalistiskt parti, och ett eventuellt partiprogram bör i sådana fall utgå från de nationalistiska principerna. Annars är det ointressant.
Får jag förresten fråga. Du är själv kvinna va?
Jag som utomstående vill ju gärna rösta fram ett parti som jag vet vad det står för. Ni säger t.ex att ni inte har tagit ställning ang drogfrågan. Nej, den är inte viktig just nu men ponera att jag lagt min röst på er och att ni sen utvecklar ert partiprogram och menar t.ex att all typ av droger ska förbjudas och straffen ska bli hårdare. Då blir det lite "meh" för mig.
Ja, jag är kvinna.
Jag vet ju inte, för jag känner inte dig. Hade någon av mina vänner eller bekanta börjat knarka hade jag inte sagt upp bekantskapen, jag hade försökt ställa upp för denne och försökt hjälpa denne.