Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Tråden handlar väl om SvP? Där passar väl in åsikter, funderingar eller annat som berör SvP? Sen att du irriterar dig på det gör det bara så mycket roligare att skriva. Men jag tycker mina frågor är relevanta, sen om folk väljer att besvara eller ge sig in i en diskussion är upp till dom. Tycker det är desto onödigare att du tex skall komma och påpeka andra användare om vad de bör och inte bör skriva beroende på deras politiska övertygelser.
Vidare undrar jag vilka partiets målgrupp är och varför jag inte passar in där? Är målgruppen redan frälsta nassar? Då passar jag nog inte in, men man förutsätter ju att politiska organisationer, i synnerhet partier vill bli större och för att bli större måste man ju omvända folk.
Sverige har ju knappast en majoritet som sympatiserar med SvP och därför bör man väl försöka rekrytera dessa? Alla som redan är sympatisörer rörstar ju på SvP.
Jag gav bara en förklaring till varför du inte behöver låta som en stucken gris så fort du inte får svar på exakt alla dina frågor, det var inte mer långsökt än så. Ni är ju några stycken i dessa trådar som tror att ni har rättigheter som behöver tillgodoses. Visst är det ett diskussionsforum men det är fortfarande på frivillig basis om någon vill svara eller inte. Jag ska dock vara ärlig, du är långt ifrån värst med att skita ner de här trådarna.
Om du undrar vad min ståndpunkt i frågan är så anser jag inte att
alla behöver passa in eller omvändas, vissa ska t.o.m. hållas utanför så mycket det är möjligt. Nu ställer ju SvP upp i det parlamentariska spelet och det är sunt eftersom alla metoder är värda att testas men eftersom jag inte utger mig för att vara talesman för SvP så kan jag säga min mening om hur jag önskar att saker och ting vore.
Såna som dig behöver man inte slösa tid på att omvända, du kommer att rätta in dig i ledet vare sig du vill eller inte, alternativen torde vara ganska få (om några överhuvudtaget). Så fortsätt för all del att ställa dina frågor, om någon känner sig manad att dalta med dig så ska du vara tacksam och inte gapa som om SvP hade något kontrakt med dig.
Straybullet, Dan och några till har haft ett enormt tålamod med alla troll som ändå fått svar på sina frågor, visa gärna lite respekt tillbaka om ni har nån heder i kroppen. Mig behöver du dock inte vara hövlig mot men det visste du ju sen tidigare.