Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-07, 17:24
  #11017
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Dels så lever ju droglangarna på någon annans misär


Det gör DU med. Jag kan lova dig att metallerna som din dator har i sig kommer från folk som har det jäääävligt dåligt enbart på grund av att du behöver de metallerna.
De hade kunnat vara bönder istället och leva av jorden, men neeej då, "Ned i gruvan med er" sa du..

Den enes paradis är den andres helvete.


Som SvP vinner valet så kommer de förvandla mitt paradis till ett helvete.

__________________
Senast redigerad av Ippskiff 2013-09-07 kl. 17:27.
Citera
2013-09-07, 17:32
  #11018
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff

Som SvP vinner valet så kommer de förvandla mitt paradis till ett helvete.


Ja nu är det ju inte så att du pratar med en representant för SvP så det kan väl inte sägas helt klart.
Citera
2013-09-07, 17:48
  #11019
Medlem
8814s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Som sagt, pyramiden.. Langarna och läkemedlsbolaget/läkaren kommer att vara en liten del av den. Det kommer alltid att finnas någon typ av langare om det så innebär langning av alkohol eller droger.

Och nej, jag kommer inte att introducera droger för min dotter eller son. Men jag tycker att man som 20-åring ska få förtära både droger och alkohol lagligt. Skulle det visa sig att min dotter eller son tar droger på fester så ska ungjäveln ha kunskap om det, precis som med alkohol och vara över 20 år. Jag började droga tre år efter dig och är fortfarande inte beroende av någonting (är idag 21 år) så nej, jag är ingen tjackskata som du tjötar om så jävligt. Ibland är det bara skönt att byta ut alkoholen mot lite tjack. Återigen; egenansvar.

Du pratar om pyramider, egenansvar och kunskap men hur är det med vännerna här på flashback som försökt sluta och de som har dött? De var nog fan dumma i huvudet... Är det ett resultat och ett bekräftande av den lilla pyramiden som du så fint uttrycker det, att dessa tragiska och veka individer som fått duka under för små prinsessors och prinsars välbehag. Vilken rebell du är, själv tänker jag på drogerna från silkroad som tog undervattenfisk liv för inte så länge sen, och jag suckar. Vad gör du? Är det den lilla pyramiden som ger dig tröst? Värt att tänka på.
Citera
2013-09-07, 17:57
  #11020
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Du pratar om pyramider, egenansvar och kunskap men hur är det med vännerna här på flashback som försökt sluta och de som har dött? De var nog fan dumma i huvudet... Är det ett resultat och ett bekräftande av den lilla pyramiden som du så fint uttrycker det, att dessa tragiska och veka individer som fått duka under för små prinsessors och prinsars välbehag. Vilken rebell du är, själv tänker jag på drogerna från silkroad som tog undervattenfisk liv för inte så länge sen, och jag suckar. Vad gör du? Är det den lilla pyramiden som ger dig tröst? Värt att tänka på.
Det är djupt beklagligt men vissa vet ju inte sina gränser och har brist på kunskap och tar risker. Jag antar att du själv vet hur viktigt det är att veta hur olika substanser reagerar tillsammans. Är man villig att sätta sitt liv på spel genom att blanda droger lite hur som helst eller bara ta mer än vad man klarar av så är det ju inget annat än tragiskt. Droger har tagit många fina människors liv men ofta handlar det som sagt om brist på kunskap eller OD. Jag kände inte undervattenfisk men återigen, det är väldigt tråkigt när det slutar sådär.
Citera
2013-09-07, 18:12
  #11021
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Jag vill faktiskt rösta på SvP, men när de medlemmar jag träffat på tycks vara så satans osympatiska så känner jag inte för att hjälpa dem någonstans. Då röstar jag hellre på SD trots att det tar emot även där pga deras pk-fasoner.
Den nationella rörelsen har en dålig vana att dra till sig rötägg, partistyrelsen verkar ju dock vettig och det är ju det mest väsentliga då det är dessa som fattar besluten.

SD är förövrigt ett väldigt drogkonservativt och integritetskränkande parti och det känns ju dumt att rösta på dem bara för att du stött på rötägg inom SvP. Det viktiga är att stödja den svenskvänliga rörelsen vare sig där finns rötägg eller ej, och SD är ingen svenskvänlig rörelse.

En röst på SD är en meningslös röst, en röst på parlamentarism och sionism, en röst på veka människor och svenskförnekarnas parti. Slösa inte bort din röst bara för att rötäggen skrämt iväg dig.
__________________
Senast redigerad av ninjutsu 2013-09-07 kl. 18:14.
Citera
2013-09-07, 18:25
  #11022
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Den nationella rörelsen har en dålig vana att dra till sig rötägg, partistyrelsen verkar ju dock vettig och det är ju det mest väsentliga då det är dessa som fattar besluten.

SD är förövrigt ett väldigt drogkonservativt och integritetskränkande parti och det känns ju dumt att rösta på dem bara för att du stött på rötägg inom SvP. Det viktiga är att stödja den svenskvänliga rörelsen vare sig där finns rötägg eller ej, och SD är ingen svenskvänlig rörelse.

En röst på SD är en meningslös röst, en röst på parlamentarism och sionism, en röst på veka människor och svenskförnekarnas parti. Slösa inte bort din röst bara för att rötäggen skrämt iväg dig.
Det är sant det du säger. Jag är i ett jobbigt läge.
Jag anser att SvP är ett ganska oseriöst parti med medlemmar som jobbar för att få högre positioner, och dessa medlemmar känns som att de mest är ute efter att vara våldsamma under t.ex demonstrationer. Ett seriöst parti kastar nämligen inte glasflaskor omkring sig på demonstrationer. Men som du själv säger, partistyrelsen verkar så mycket mer seriösa. Medlemmarna kanske också blir det en dag. SD var ju likadana i början. Oh well, det blir nog en blank röst eftersom jag inte känner till något parti som är liberal i drogfrågan och vill kasta ut invandrare. Det är i princip det jag vill, enkelt sagt.
Citera
2013-09-07, 18:30
  #11023
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Det är sant det du säger. Jag är i ett jobbigt läge.
Jag anser att SvP är ett ganska oseriöst parti med medlemmar som jobbar för att få högre positioner, och dessa medlemmar känns som att de mest är ute efter att vara våldsamma under t.ex demonstrationer. Ett seriöst parti kastar nämligen inte glasflaskor omkring sig på demonstrationer. Men som du själv säger, partistyrelsen verkar så mycket mer seriösa. Medlemmarna kanske också blir det en dag. SD var ju likadana i början. Oh well, det blir nog en blank röst eftersom jag inte känner till något parti som är liberal i drogfrågan och vill kasta ut invandrare. Det är i princip det jag vill, enkelt sagt.
Men din lilla slyna, se storheten i det som är större och viktigare än dig själv, nämligen ditt folk, att du gillar att hobbypunda ska fan vara helt irrelevant i den tid vi lever i nu, Vakna upp för fan.
Citera
2013-09-07, 18:37
  #11024
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Det är sant det du säger. Jag är i ett jobbigt läge.
Jag anser att SvP är ett ganska oseriöst parti med medlemmar som jobbar för att få högre positioner, och dessa medlemmar känns som att de mest är ute efter att vara våldsamma under t.ex demonstrationer. Ett seriöst parti kastar nämligen inte glasflaskor omkring sig på demonstrationer. Men som du själv säger, partistyrelsen verkar så mycket mer seriösa. Medlemmarna kanske också blir det en dag. SD var ju likadana i början. Oh well, det blir nog en blank röst eftersom jag inte känner till något parti som är liberal i drogfrågan och vill kasta ut invandrare. Det är i princip det jag vill, enkelt sagt.
Säker på att du inte blandar ihop SMR och SvP? Jag har inte hängt med riktigt men jag har inte hört något om att SvP haft våldsamma demonstrationer, tvärtom brukar det gå väldigt lugnt till.
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Men din lilla slyna, se storheten i det som är större och viktigare än dig själv, nämligen ditt folk, att du gillar att hobbypunda ska fan vara helt irrelevant i den tid vi lever i nu, Vakna upp för fan.
Lugn nu, var det inte du som skrev för lite sedan att du tvekade att rösta på SvP om man var negativt inställt till anabola och dylikt? Var ärlig nu så jag inte behöver leta upp ditt inlägg
Citera
2013-09-07, 18:41
  #11025
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Men din lilla slyna, se storheten i det som är större och viktigare än dig själv, nämligen ditt folk, att du gillar att hobbypunda ska fan vara helt irrelevant i den tid vi lever i nu, Vakna upp för fan.
Hey Varför skulle jag rösta på ett parti vars medlemmar avskyr droger och således mig? Nej du. Så går det inte till.
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Säker på att du inte blandar ihop SMR och SvP? Jag har inte hängt med riktigt men jag har inte hört något om att SvP haft våldsamma demonstrationer, tvärtom brukar det gå väldigt lugnt till.
Inte vad jag sett videos på.
Citera
2013-09-07, 18:44
  #11026
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Hey Varför skulle jag rösta på ett parti vars medlemmar avskyr droger och således mig? Nej du. Så går det inte till.
Inte vad jag sett videos på.

Om det här får fortsätta så har du snart inte mycket till land att punda i längre.
Citera
2013-09-07, 18:45
  #11027
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Inte vad jag sett videos på.
Vad jag vet så har man försvarat sig mot attacker men det skulle jag inte klassa som våldsamt eller utåtagerande, snarare sunt förnuft. Men du får gärna länka till något klipp om du har på lager.
Citera
2013-09-07, 18:45
  #11028
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Om det här får fortsätta så har du snart inte mycket till land att punda i längre.
Fortsätta med vad? Förstår inte.

EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Vad jag vet så har man försvarat sig mot attacker men det skulle jag inte klassa som våldsamt eller utåtagerande, snarare sunt förnuft. Men du får gärna länka till något klipp om du har på lager.
Nja, jag är tveksam alltså. Det kändes som ganska överdrivet försvar. Men absolut att man ska få försvara sig. Jag vet ju att SvP är extremt utsatta under sina demos men att kasta glasflaskor tillbaka mot motståndarna känns inte seriöst någonstans.
Såg flera videos hos en medlem, jag har alltså inga på lager.
__________________
Senast redigerad av f0cus 2013-09-07 kl. 18:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in