Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-08, 02:19
  #17017
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det är ju inte sant dock, Dan Eriksson har varit förhållandevis "aktiv" under hela Ukraina-krisen och skrivit ganska mycket om det hela. Jag tror ärligt talat att resten av styrelsen haft väldigt lite fokus på Svoboda och Ukraina den senaste tiden med tanke på att vi befinner oss i en utomordentligt viktig valrörelse för partiet, att Dan Eriksson haft mer fokus på det hela är inte så konstigt eftersom han är ansvarig för alla internationella kontakter. Din ursprungliga fråga kan alltså med fördel riktas till honom, han går att nå via Facebook, Twitter, Flashback, mail och telefon.
Den här "Ta det med riks!"-attityden från er är lite smått komisk och jobbig faktiskt

Ingen från SvP har såvitt jag vet tagit helt eller halvt avstånd från NWO-vurmandet, även om man skrivit om det på andra sätt.
Citera
2014-05-08, 02:21
  #17018
Avstängd
Savitris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Ja, det är positivt och bra. Hur ett avståndstagande från nyjudaisterna i Svoboda skulle ta himla mycket tid förstår jag emellertid inte.
Nej, jag vet inte riktigt hur proceduren ser ut. Det kanske inte är jättetidskrävande, utan som ett beslut, vilket som helst antar jag mer eller mindre .Det jag menade var att man kanske öht inte vill fokusera på det just nu innan valet. Dock skulle man ju kunna göra det "tyst" utan att basunera ut det på hemsidan och ta fokus från inrikeshändelser antar jag.

Citat:
För mig och en del andra nationellt sinnade personer som är intresserade av att rösta på SvP vore det lugnande och trevligt, ja.
Ok, då är jag med.

Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Den här "Ta det med riks!"-attityden från er är lite smått komisk och jobbig faktiskt
Klart det kan se komiskt ut, men principen är väl ändå ganska rimlig eller? Att faktiskt kontakta dem med mest koll och som också har mandat att fatta beslut? För det är väl dem man vill få att ändra uppfattning, och revidera sitt tidigare stöd, eller hur?

Det blir ju fånigt om MrSkarsgard ska lova någonting han ändå inte kan hålla eller har något inflytande över.
__________________
Senast redigerad av Savitri 2014-05-08 kl. 02:26.
Citera
2014-05-08, 02:43
  #17019
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savitri
Klart det kan se komiskt ut, men principen är väl ändå ganska rimlig eller? Att faktiskt kontakta dem med mest koll och som också har mandat att fatta beslut? För det är väl dem man vill få att ändra uppfattning, och revidera sitt tidigare stöd, eller hur?

Det blir ju fånigt om MrSkarsgard ska lova någonting han ändå inte kan hålla eller har något inflytande över.
Fast problemet är inte det du beskriver utan att MrSkarsbög hela tiden griper in i folks diskussioner på Flashback och börjar gasta om att kontakta den och den. Låt folk diskutera i fred liksom. Dessutom finns Dan på FB och har förmodligen bra koll på tråden som behandlar hans parti, men han är ytterst selektiv med vad han väljer att svara på tyvärr.

Min fråga om varför ingen SvP:are mig veterligen tagit avstånd från Ukrainas NWO-galenskaper ännu är en öppen fråga som inte är specifikt riktad till Dan, även om han gärna får svara på den också.
Citera
2014-05-08, 02:44
  #17020
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Ja, det är positivt och bra. Hur ett avståndstagande från nyjudaisterna i Svoboda skulle ta himla mycket tid förstår jag emellertid inte.
Varför hålla på och "ta avstånd" från än det ena än det andra låt det vara och skit i det. De som var vilsekomna från början verkar ha kommit på bättre tankar i efterhand och det är huvudsaken.
Citera
2014-05-08, 02:51
  #17021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Varför hålla på och "ta avstånd" från än det ena än det andra låt det vara och skit i det. De som var vilsekomna från början verkar ha kommit på bättre tankar i efterhand och det är huvudsaken.

Har man tagit ställning för något måste man naturligtvis ta ställning emot eller förklara sig neutrala när uppgifter av en viss karaktär framkommer. I detta fallet har uppgifter av denna vissa karaktär kommit fram.

Om nu Svoboda eller till Svoboda kopplade grupper eller personer skulle få för sig att börja kannibalisera eller skära huvuden av andra människor skulle det väl finnas anledning att förnya sin ställning? Här har de än så länge bränt inne, våldtagit och strypt gravida kvinnor (Högra Sektorn) utöver att i praktiken och nu även i teorin stödja den judiska agendan.
__________________
Senast redigerad av Europeisch 2014-05-08 kl. 03:16.
Citera
2014-05-08, 06:55
  #17022
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Har man tagit ställning för något måste man naturligtvis ta ställning emot eller förklara sig neutrala när uppgifter av en viss karaktär framkommer. I detta fallet har uppgifter av denna vissa karaktär kommit fram.

Om nu Svoboda eller till Svoboda kopplade grupper eller personer skulle få för sig att börja kannibalisera eller skära huvuden av andra människor skulle det väl finnas anledning att förnya sin ställning? Här har de än så länge bränt inne, våldtagit och strypt gravida kvinnor (Högra Sektorn) utöver att i praktiken och nu även i teorin stödja den judiska agendan.

Varför påstår du saker du inte har belägg för? Det finns inga bevis för att Högra Sektorn låg bakom branden, våldtagit någon eller strypt någon gravid kvinna. Jag tycker det är trist att du sväljer allt som pro-ryssarna trycker in i käften på dig.
Citera
2014-05-08, 07:16
  #17023
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det är ju inte sant dock, Dan Eriksson har varit förhållandevis "aktiv" under hela Ukraina-krisen och skrivit ganska mycket om det hela. Jag tror ärligt talat att resten av styrelsen haft väldigt lite fokus på Svoboda och Ukraina den senaste tiden med tanke på att vi befinner oss i en utomordentligt viktig valrörelse för partiet, att Dan Eriksson haft mer fokus på det hela är inte så konstigt eftersom han är ansvarig för alla internationella kontakter. Din ursprungliga fråga kan alltså med fördel riktas till honom, han går att nå via Facebook, Twitter, Flashback, mail och telefon.
Det skrivs dagligen i MSM om SvP:s ställning för Ukrainas juderegim.
Så visst måste de lägga fokus på detta.


Citat:
Den ryska makten är i dag lierad med den västerländska extremismen. Med särskilt undantag för rumänska PRM och Svenskarnas parti (båda rent antiryska) står högergrupperingarna nästan mangrant högt i gunst hos Kreml och gengäldar detta med sitt stöd.
http://www.svd.se/kultur/understreck...id_3536734.svd
Citera
2014-05-08, 13:27
  #17024
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Det skrivs dagligen i MSM om SvP:s ställning för Ukrainas juderegim.
Så visst måste de lägga fokus på detta.

Börjar bli rena katastrofen ju att det här får fortsätta. Precis alla nationalistorganisationer i hela Europa och nordamerika har insätt läget. Alla utom svp och de här rumänska stollarna tydligen. Front National har ett nära samarbeta med ryssland och lär erhålla ekonomiskt stöd. Svenskarnas parti väljer istället att stödja russofoba judiska svoboda och högra sektorn. Hallå?
__________________
Senast redigerad av Tercio 2014-05-08 kl. 13:29.
Citera
2014-05-08, 16:08
  #17025
Avstängd
Savitris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Front National har ett nära samarbeta med ryssland och lär erhålla ekonomiskt stöd.
Det lär de säkert göra.Frågan är väl vad de pengarna går till? FN är ju idag pro-judiskt och förespråkar väl inte ens ett vitt Frankrike längre? Nyss skulle ju SD samarbeta med dem i EU, vet inte vad det blev av det.
http://www.france24.com/en/20111214-...t-jewish-vote/
__________________
Senast redigerad av Savitri 2014-05-08 kl. 16:14.
Citera
2014-05-08, 16:17
  #17026
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savitri
Det lär de säkert göra.Frågan är väl vad de pengarna går till? FN är ju idag pro-judiskt och förespråkar väl inte ens ett vitt Frankrike längre? Nyss skulle ju SD samarbeta med dem i EU, vet inte vad det blev av det.
http://www.france24.com/en/20111214-...t-jewish-vote/
FN är anti-NWO och därmed motståndare till den judiska agendan.
Man kan inte judestämpla alla hit och dit utan att förstå judefrågan.
__________________
Senast redigerad av Neolitikum 2014-05-08 kl. 16:25.
Citera
2014-05-08, 16:22
  #17027
Avstängd
Savitris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
FN är anti-NWO och därmed motståndare till den judiska agenda.
Man kan inte judestämpla alla hit och dit utan att förstå judefrågan.
Inte enligt dem själva. Enligt dem själva vill de ha ett rasblandat och icke-franskt Frankrike och flirtar med judiska grupper och den judiska världskongressen. Det är inte jag som stämplar dem utan det handlar om en stämpel de själva arbetat aktivt för. Du har givetvis rätt i din åsikt och tycka att FN driver en jättesund och vettig politik, men av nämnda skäl så håller jag inte med.

Hur som helst är de inga nationalister, hur mycket de än stödjer Ryssland.
__________________
Senast redigerad av Savitri 2014-05-08 kl. 16:24.
Citera
2014-05-08, 20:01
  #17028
Medlem
TheBurdens avatar
Tankar om reaktionerna på vänstervåldet:
Citat:
Sebastian Karlsson skriver här om att vi nationalister inte har råd att sjunka till de svenskfientligas nivå. Han menar att vi bör uppträda föredömligt och inte ta till hot eller andra tveksamma metoder när vi upprörs över förrädarnas skamlösa beteende.
https://www.realisten.se/2014/05/08/...vanstervaldet/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback