Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-07, 16:05
  #11005
Medlem
8814s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Så du är alltså en avdankad knarkare? Där ser man.
Jag har däremot aldrig vart beroende av några droger så jag vet inte riktigt vart du vill komma. Jag anser nämligen inte att mitt beteende är farligt, då jag inte skadar någon annan än "mig själv".

Och du säger det ju själv, missbrukarna som går program för att sluta är svaga och nerknarkade lodisar.
Jag bryr mig väl inte om möjliga scenarion som du hittar på här? Har man sunt förnuft och vet vart sin gräns går så lär det inte hända. Men jag förstår att du själv vart i den situationen? Så tråkigt för dig.

Synd att du inte svarade på den sista frågan, antar att du inte tänker skaffa barn i framtiden.
På vilket sätt är jag avdankad? Min rehabilitering har varit mycket bra och jag ser mig själv som mycket lottad då jag fortfarande är väldigt ung och har hela livet framför mig och behöver inte gå ner mig i droger då tråkiga omständigheter uppstår. Däremot kan jag tycka det är jävligt avdankat att sitta på "vilka substanser går du på" och beblanda sig med allmänt patrask, peppa varandra osv. Ett grymt insnöat beteende.
Citera
2013-09-07, 16:15
  #11006
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Synd att du inte svarade på den sista frågan, antar att du inte tänker skaffa barn i framtiden.
På vilket sätt är jag avdankad? Min rehabilitering har varit mycket bra och jag ser mig själv som mycket lottad då jag fortfarande är väldigt ung och har hela livet framför mig och behöver inte gå ner mig i droger då tråkiga omständigheter uppstår. Däremot kan jag tycka det är jävligt avdankat att sitta på "vilka substanser går du på" och beblanda sig med allmänt patrask, peppa varandra osv. Ett grymt insnöat beteende.
Vad finns det att svara? Om jag får ett barn som går ner sig totalt är det ju mycket beklagligt men inte fan kan jag göra något åt det. Då har jag helt enkelt fött fram en svag individ.

Då har jag en fråga, skyller du på langaren eller ditt eget svaga psyke som tog dig ner i ett missbruk?

Insnöat beteende? Ok. Det är en simpel tråd på ett anonymt forum. Vem bryr sig?
Citera
2013-09-07, 16:16
  #11007
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Nu hör vi egoismen som talar igen, "stash" hit och "stash" dit. För de flesta svenskar är langare som inte är homosexuella flowerpower stoners farliga.


Lol, i alla fall för de flesta redneck-svenskar.

Men, alla som bor på platser med fler än 20 tusen invånare VET att de flesta hardcore-stoners är totalt harmlösa.. De GÖR ju aldrig nånting .. och de enda gångerna man ser dem ute är när de köper mat och cigg.

Hardcore-alkisar däremot, tycker de flesta kan vara både otrevliga och farliga.
Stoners är paranoida och vill inte visa sig bland folk och absolut inte dra till sig uppmärksamhet från omgivningen när de är ute. Alkisar är tvärt om. De VILL synas och höras. Deras dopaminpumpade hjärnor ser dessutom till att de får självförtroendet att göra det också.
Det privilegiet åtnjuter inte stoners



Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Det är så jävla skrattretande att se hur liberalismen genomsyrar vissa här.

Jag är inte bara liberal, jag är renodlad autistisk absolutlogisk anarkistfascist.

I mina ögon är det DU som är liberalen.
Du vill ta ansvaret från människor och lägga det på Staten och därigenom effektivt behandla människor som barn?
When in history have that ever worked for longer than a hundered years in a row?


Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Iofs har jag alltid tvivlat på det mänskliga släktet och tycker att folk under år 2013 bör hållas i tyglar och leva efter sunda ideal och ramar där det finns saker som är mycket mer hederliga


Det finns ett land på jorden som tillämpar denna metodik i sin samhällsstruktur faktiskt, och de gör det dessutom så framgångsrikt att USA inte vågar invadera dem och befria befolkningen heller, trots att de praktiserar blodskuld vilket innebär att om din farbror begår ett brott så hamnar även Du i straffarbetsläger for life, oavsett din ålder.
Det landet heter Nordkorea.

Du kan boka en weekend-resa Här!


Citat:
Ursprungligen postat av 8814
än att röka sig en brajja och sitta och skratta åt något meningslöst, typ en lustig uggla eller liknande.


Du kan ju inte ha höga tankar om folks rekreationsaktiviteter.

När JAG röker weed så spenderar jag min tid med att analysera komplexa ekvationer i beteendepsykologi. Weed's egenskaper att höja förmågan till abstrakt tänkande är väldigt användbar där.
Weed kan även användas för att undersöka ljud och dess egenskaper då hörseln blir både skarpare samt mer distinkt.
Men, det är lite OT här nu..



Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Det verkar så jävla viktigt för er med narkotikan,

A tool is a tool. It's how you use it that matters.



Citat:
Ursprungligen postat av 8814
kan ni inte bara leva ett hederligt liv fyllt av goda principer där man känner att man gör något vettigt istället för att låta narkotika sprida sig som en löpeld och tillslut bli en del av den svenska kulturen.

Narkotika ÄR redan en del av den svenska kulturen. Svenska 40-åringar har suttit och rökt en joint till lördagsfilmen ända sedan jag var barn i alla fall...

Det är bara ni fanatiska ungdomar som över huvud taget kan se en baksida i att röka en joint till en film på en dag man är ledig från jobbet.


De du har problem med är hardcore-knarkarna, och de kommer du inte åt med lagstiftning då de redan är för långt gångna, och tar ni dessutom bort deras försäljare så har de ju inget annat val än att gå över till den närmast starkare naturliga drogen som finns vilken tyvärr råkar vara att kidnappa ett barn, hålla det skräckslaget i 6 timmar och sedan tappa det på halsblod och dricka upp det. Gräver man även ut tallkottkörteln har man droger för kanske en vecka till innan man måste ut och jaga ett nytt barn.

Are you prepared to take responsibility for creating such a world?


Men .. Slutar ni upp med att jaga rekreationsbrukarna så kommer ni få så mycket pengar över att ni kommer kunna avgifta hardcore-knarkarna på lyxhotell om ni vill och ändå få pengar över.

Att införa problem i livet för folk som egentligen inte har några andra problem än de du vill ålägga dem, lär ju knappast lösa några problem för att garantera en hållbar utveckling?
Citera
2013-09-07, 16:24
  #11008
Bannlyst
Igår slutade dessvärre vår vän och partikamrat Heinz Burgermeisters hjärta att slå och han somnade in på Trollhättans sjukhus, 74 år gammal. Heinz Burgermeister var en riktig veteran i nationalistiska sammanhang med en bakgrund i Nordiska Rikspartiet där han gick med redan 1968. Efter det har han varit engagerad i Nationaldemokraterna, skrivit för Nationell Idag, varit ansvarig utgivare för Nya Tider och varit medlem i Svenskarnas parti, något han var fram till sin död.
https://www.realisten.se/2013/09/07/vila-i-frid-heinz-burgemeister/

We salute you..
Citera
2013-09-07, 16:26
  #11009
Medlem
MoogBeats avatar
Jag har förstått att SvP inte vill reglera vad folk gör med varandra i sina sovrum, och det tycker jag är en sund inställning. Dock vill jag veta hur partiet ser på homofilers inflytande i samhället? Vill SvP förhindra att homofila tankemönster ger upphov till destruktiva skeenden i samhället?

Jag förutsätter att så är fallet. Bör då inte statliga medel avsättas för att bedriva forskning på hur homofili drabbar individers beteende så att homofiler kan kategoriseras, identifieras och därmed förhindras att infiltrera viktiga institutioner inom akademi, näringsliv, politiska kretsar osv.?

Citera
2013-09-07, 16:27
  #11010
Medlem
8814s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Lol, i alla fall för de flesta redneck-svenskar.

Men, alla som bor på platser med fler än 20 tusen invånare VET att de flesta hardcore-stoners är totalt harmlösa.. De GÖR ju aldrig nånting .. och de enda gångerna man ser dem ute är när de köper mat och cigg.

Hardcore-alkisar däremot, tycker de flesta kan vara både otrevliga och farliga.
Stoners är paranoida och vill inte visa sig bland folk och absolut inte dra till sig uppmärksamhet från omgivningen när de är ute. Alkisar är tvärt om. De VILL synas och höras. Deras dopaminpumpade hjärnor ser dessutom till att de får självförtroendet att göra det också.
Det privilegiet åtnjuter inte stoners





Jag är inte bara liberal, jag är renodlad autistisk absolutlogisk anarkistfascist.

I mina ögon är det DU som är liberalen.
Du vill ta ansvaret från människor och lägga det på Staten och därigenom effektivt behandla människor som barn?
When in history have that ever worked for longer than a hundered years in a row?





Det finns ett land på jorden som tillämpar denna metodik i sin samhällsstruktur faktiskt, och de gör det dessutom så framgångsrikt att USA inte vågar invadera dem och befria befolkningen heller, trots att de praktiserar blodskuld vilket innebär att om din farbror begår ett brott så hamnar även Du i straffarbetsläger for life, oavsett din ålder.
Det landet heter Nordkorea.

Du kan boka en weekend-resa Här!





Du kan ju inte ha höga tankar om folks rekreationsaktiviteter.

När JAG röker weed så spenderar jag min tid med att analysera komplexa ekvationer i beteendepsykologi. Weed's egenskaper att höja förmågan till abstrakt tänkande är väldigt användbar där.
Weed kan även användas för att undersöka ljud och dess egenskaper då hörseln blir både skarpare samt mer distinkt.
Men, det är lite OT här nu..





A tool is a tool. It's how you use it that matters.





Narkotika ÄR redan en del av den svenska kulturen. Svenska 40-åringar har suttit och rökt en joint till lördagsfilmen ända sedan jag var barn i alla fall...

Det är bara ni fanatiska ungdomar som över huvud taget kan se en baksida i att röka en joint till en film på en dag man är ledig från jobbet.


De du har problem med är hardcore-knarkarna, och de kommer du inte åt med lagstiftning då de redan är för långt gångna, och tar ni dessutom bort deras försäljare så har de ju inget annat val än att gå över till den närmast starkare naturliga drogen som finns vilken tyvärr råkar vara att kidnappa ett barn, hålla det skräckslaget i 6 timmar och sedan tappa det på halsblod och dricka upp det. Gräver man även ut tallkottkörteln har man droger för kanske en vecka till innan man måste ut och jaga ett nytt barn.

Are you prepared to take responsibility for creating such a world?


Men .. Slutar ni upp med att jaga rekreationsbrukarna så kommer ni få så mycket pengar över att ni kommer kunna avgifta hardcore-knarkarna på lyxhotell om ni vill och ändå få pengar över.

Att införa problem i livet för folk som egentligen inte har några andra problem än de du vill ålägga dem, lär ju knappast lösa några problem för att garantera en hållbar utveckling?

Oj vilket långt inlägg, medicinsk marijuana kan säkert fungera för många med autismspektrum alt ADHD/ADD och borde finnas som möjlig behandling. Det är jag inte emot, dock finns en drös andra människor som säljer CB än flowerpowerbögar, ofta ihop med annat också. Att berusa sig för att berusa sig är en annan sak, svårt att kontrollera och dessutom ganska kommunistiskt att hålla på med sådan övervakning också. Det är ju alltid en grupp människor som kommer ta skada av diverse beslut och det är ok. Att du ens kan skriva att man kan göra något sådant om ett barn är förjävligt och föreligger nog i en sjukdom hos dig tyvärr.
__________________
Senast redigerad av 8814 2013-09-07 kl. 16:33.
Citera
2013-09-07, 16:29
  #11011
Medlem
8814s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Vad finns det att svara? Om jag får ett barn som går ner sig totalt är det ju mycket beklagligt men inte fan kan jag göra något åt det. Då har jag helt enkelt fött fram en svag individ.

Då har jag en fråga, skyller du på langaren eller ditt eget svaga psyke som tog dig ner i ett missbruk?

Insnöat beteende? Ok. Det är en simpel tråd på ett anonymt forum. Vem bryr sig?

Det var mitt egna svaga psyke som gjorde att jag började när jag var tretton, helt klart. Du låter dessvärre inte som en bra mor men du lär nog ändras ganska mycket dagen då du skaffar ett och förstår att tjackskatan i dig var mycket farlig.
Citera
2013-09-07, 16:30
  #11012
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Jag har förstått att SvP inte vill reglera vad folk gör med varandra i sina sovrum, och det tycker jag är en sund inställning. Dock vill jag veta hur partiet ser på homofilers inflytande i samhället? Vill SvP förhindra att homofila tankemönster ger upphov till destruktiva skeenden i samhället?

Jag förutsätter att så är fallet. Bör då inte statliga medel avsättas för att bedriva forskning på hur homofili drabbar individers beteende så att homofiler kan kategoriseras, identifieras och därmed förhindras att infiltrera viktiga institutioner inom akademi, näringsliv, politiska kretsar osv.?

Självfallet ser nog alla partimedlemmar, åtminstone de jag pratat med homolobbyn som en destruktiv och på många sätt farlig verksamhet och rörelse. Att inte bara normalisera men även popularisera dekadens, sexuella avarter, parafilier och allmän äcklighet och vulgaritet (som tex på Gay Pride) är naturligtvis oacceptabelt och homolobbyns järngrepp över det offentliga rummet måste bekämpas. Det är nog alla friska och sunda individer eniga om.

Huruvida det är nödvändigt att bedriva forskning på det område du talar om kan jag inte svara på, och det är inte en fråga partiet har tagit ställning till heller.
Citera
2013-09-07, 16:37
  #11013
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Självfallet ser nog alla partimedlemmar, åtminstone de jag pratat med homolobbyn som en destruktiv och på många sätt farlig verksamhet och rörelse. Att inte bara normalisera men även popularisera dekadens, sexuella avarter, parafilier och allmän äcklighet och vulgaritet (som tex på Gay Pride) är naturligtvis oacceptabelt och homolobbyns järngrepp över det offentliga rummet måste bekämpas. Det är nog alla friska och sunda individer eniga om.

Huruvida det är nödvändigt att bedriva forskning på det område du talar om kan jag inte svara på, och det är inte en fråga partiet har tagit ställning till heller.

Jag förstår. Det är ju en något snäv frågeställning, och jag har förståelse för om man i dagsläget inte vill lägga möda och tid på att formulera en policy för sådana forskningsinsatser. Däremot är jag av åsikten att partiet bör ha en öppen syn på den typen av forskning för att på sikt förebygga olika typer av homofil destruktivitet i samhället.
Citera
2013-09-07, 16:44
  #11014
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Vi borde skjuta av samtliga droglangare och tungt kriminella eller sätta dem i arbetsläger, det är vad vi borde göra, en folklig jävla rättvisa för bövelens skull.
Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Det var mitt egna svaga psyke som gjorde att jag började när jag var tretton, helt klart. Du låter dessvärre inte som en bra mor men du lär nog ändras ganska mycket dagen då du skaffar ett och förstår att tjackskatan i dig var mycket farlig.
Så du vill att vi "skjuter av" langarna för att svaga individer som du inte ska kunna hamna i något missbruk?
Samhället är lite som en pyramid förstår du, någon kommer alltid att vara överst, några på mellantinget och sen de svaga som måste bort.

Och jodå, jag blir nog en bra morsa. Inte fan tänker jag droga när jag vuxit upp och skaffat familj. Jag festdrogar bara och det är vad jag propagerar för att folk ska få göra.
Citera
2013-09-07, 16:56
  #11015
Medlem
8814s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Så du vill att vi "skjuter av" langarna för att svaga individer som du inte ska kunna hamna i något missbruk?
Samhället är lite som en pyramid förstår du, någon kommer alltid att vara överst, några på mellantinget och sen de svaga som måste bort.

Och jodå, jag blir nog en bra morsa. Inte fan tänker jag droga när jag vuxit upp och skaffat familj. Jag festdrogar bara och det är vad jag propagerar för att folk ska få göra.

Dels så lever ju droglangarna på någon annans misär vilket är rent ut sagt omoraliskt likväl som att läkemedelsbolag tjänar på folks fysiska och psykiska smärtor. Sen är det ganska stor skillnad på att ta droger när man är 13 än 25 t.ex. vilket du nog förstår.

Kör hårt... Du är inte den enda som uttalat den meningen och misslyckats, framtiden får utvisa om du är stark eller bara en liten tjackskata Jag kom ju på att drogandet var meningslöst och slutade på så vis rätt harmlöst. Men ska du fortfarande propagera festdrogande till din dotter eller son eller är droger något dåligt då?
Citera
2013-09-07, 17:10
  #11016
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Dels så lever ju droglangarna på någon annans misär vilket är rent ut sagt omoraliskt likväl som att läkemedelsbolag tjänar på folks fysiska och psykiska smärtor. Sen är det ganska stor skillnad på att ta droger när man är 13 än 25 t.ex. vilket du nog förstår.

Kör hårt... Du är inte den enda som uttalat den meningen och misslyckats, framtiden får utvisa om du är stark eller bara en liten tjackskata Jag kom ju på att drogandet var meningslöst och slutade på så vis rätt harmlöst. Men ska du fortfarande propagera för festdrogande till din dotter eller son?
Som sagt, pyramiden.. Langarna och läkemedlsbolaget/läkaren kommer att vara en liten del av den. Det kommer alltid att finnas någon typ av langare om det så innebär langning av alkohol eller droger.

Och nej, jag kommer inte att introducera droger för min dotter eller son. Men jag tycker att man som 20-åring ska få förtära både droger och alkohol lagligt. Skulle det visa sig att min dotter eller son tar droger på fester så ska ungjäveln ha kunskap om det, precis som med alkohol och vara över 20 år. Jag började droga tre år efter dig och är fortfarande inte beroende av någonting (är idag 21 år) så nej, jag är ingen tjackskata som du tjötar om så jävligt. Ibland är det bara skönt att byta ut alkoholen mot lite tjack. Återigen; egenansvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in