Citat:
Ursprungligen postat av
1988
Säg mig , är du utbildad inom ämnet som du påvisar ovan? Om inte bör du inte uttala dig över huvudtaget.
Nix någon sådan utbildning har jag inte. Men vem är du att bestämma om vad jag
ska uttala mig om?
Citat:
So what, om jag lider av en sjukdom eller alla de sjukdomar eller symptom som ni kastar på mig, vad är du för en allsmäktig person som tror du har rätten att påstå saker om mig som inte stämmer? Vad är du för en översittare som ger dig rätten att försöka trycka ner mig. Vad får dig att ens tro att jag blir nedtryckt av ditt skitsnack om mig som människa?
Nejdå klart att du får lida av vilken sjukdom du vill. Men samtidigt är det ju trist om du lider.
Sjuk eller inte sjuk? Nertryckt eller inte nertryckt? Hur ska du ha det? Jag kommenterar det
bara som jag ser det, inget annat. Denna enorma wall of text för en diskussion om att ha
chatten av eller påslagen? Kom igen nu.
Citat:
Vad vill du få av ditt inlägg?
Är du en av de som skriker retard och moron och allt annat möjligt skit på internet efter folk? Jag då förstår jag ditt inlägg.
Jag ville bara skrika moron och retard lite... Sådär som jag gör i största allmänhet.
Men säg mig, vad ville DU få ut av alla dina haranger om vilken fantastisk lagspelare du
är och hur mycket äldre du tror dig vara?
Citat:
Har du kanske ens tänkt på att jag tycker det är roligt att ha sådana här diskussioner med "allvetande experter"?
Tänk, det tycker jag också är kul. Då är vi två.
Citat:
Har aldrig sagt att jag vet allt och förstår bättre så den tolkningen kan du skrota direkt.Jag ville enbart påvisa att jag inte behöver en chatt , inget annat. Att ni tolkar det på miljoner andra vis och ska kalla mig det ena och det andra är era problem inte mina.
Kanske är det ni som bör söka hjälp hur det är att vara människa. Och hur man ska bete sig mot andra människor.
Jag vet inte, jag bara tolkar på samma dåliga vis som ni tolkar mig.
Att du inte vill använda en chat i WoT må vara hänt. Folk i tråden kommer bara med sina
åsikter om hur dumt eller bra det är att inte använda chatten. Hur du får det till tolkningar
om dig vete fan. Men jag antar att jag missat ett antal raderade inlägg, stämmer det?
Och nej du har inte sagt det rakt ut. Men du använder ord och uttryck som inte går att
tolka på något annat sätt. Du tar upp vilken duktig lagspelare du är och hur vuxen du är
(Då naturligtvis kontra andras ålder o s v in absurdum) samt att du minsann spelat
i andra lagsporter på hög nivå.
Men vet du... Det är lugnt. Vill du inte använda chatten så är det helt ok. Andra gav, som jag
såg det, sin syn på det hela. (med ett aber för raderade inlägg).
Var inte så jävla kränkt!