2013-09-06, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
"Jag föraktar människor som har hundar. De är ynkryggar som inte vågar bita folk själva."- August Strindberg
Precis. Hundar är för människor som saknar riktiga vänner.
Använd eldkastare så får ni en mumsig Hot dog.
Senast redigerad av Kaymano 2013-09-06 kl. 19:50.
2013-09-06, 19:42
Medlem
OMG RADIO Radiokanalerna !!

riktigt bra av rockstar!
2013-09-06, 19:43
Medlem
CommonKnowledges avatar
17 radiokanaler. Inte illa!
2013-09-06, 19:47
Medlem
beerklunkers avatar
Man kan ju alltid hoppas att man förr eller senare skiljer sig med den där satmaran som Michael är gift med.
Eller att hon dör
2013-09-06, 19:50
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Vem fan köper en lägenhet på Grove Street. (förutom kanske Franklin)
Du ska väl tjäna pengar och resa dig ifrån misären?
Nej, en stor lägenhet mitt i city med utsikt över Los Santos ska man ha
Klart som faan jag ska ha ett hus i Grove Street, sitta på verandan i endast kalsipper och minnas vad som utspelats där, utan att låta allt för gay.

En liten pisslägenhet? Nej, när jag är klar med mina välplanerade heists så kommer jag minst äga hela komplexet, plus lite villor här och där ute på landet.

Senast redigerad av Pellens 2013-09-06 kl. 19:54.
2013-09-06, 19:53
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Klart som faan jag ska ha ett hus i Grove Street, sitta på verandan i endast kalsipper och minnas vad som utspelats där, utan att låta allt för gay.

En liten pisslägenhet? Nej, när jag är klar med mina välplanerade heists så kommer jag minst äga hela komplexet, plus lite villor här och där ute på landet.
Franklin får en villa på grove street (såklart renoverad och bättre än alla andra skitkåkar på gatan)
Trevor får en ny fin trailer och nya kalsonger
Michael får en imponerande lägenhet med utsikt över stan.

Storyn slut
2013-09-06, 19:57
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Franklin får en villa på grove street (såklart renoverad och bättre än alla andra skitkåkar på gatan)

Storyn slut
Det låter fint! Framförallt angående Trevor. Han får inte mer än en medioker trailer, resten får han vaska på damer.
2013-09-06, 20:02
Medlem
deathofyous avatar
Citat:

Storyn slut
Ja eller att Michael donerar alla stålar till Trevor och så köper Michael en trailer och trevor ett 3 vånings hus med audi R8 och Pfsiter Comet. Iaf för mig.
2013-09-06, 20:08
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Det låter fint! Framförallt angående Trevor. Han får inte mer än en medioker trailer, resten får han vaska på damer.
Han har sina vrålåk att köpa, och det som blir över går till droger och strippor.
Så han får nöja sig med en ny trailer, bara han får sina nya kalsonger så är han nog nöjd
2013-09-06, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deathofyou
Ja eller att Michael donerar alla stålar till Trevor och så köper Michael en trailer och trevor ett 3 vånings hus med audi R8 och Pfsiter Comet. Iaf för mig.

För mig blir det nog, Strandvilla för Michael, fet central lägenhet för Franklin och en stuga ute i skogen för Trevor
2013-09-06, 20:14
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathofyou
..lika passande som att Franklin går med i KKK eller blir en Juggalo.
2013-09-06, 20:17
Medlem
Necrofilis avatar
Franklin komm få en stor villa med tillhörande garage. Det kommer att ligga strax utanför city.

Michael kommer med sina rikedomar börja knarka och sakta gå åt att bli Trevor nummer 2. I slutändan skiter han i familjen och flyttar till en trailerpark.

Trevor kommer fortsätta vara trevor, men han kommer äga en lägenhet centralt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in