2013-05-12, 13:39
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlanka
Franklin är ju den mest ointressanta karaktären, hur fan kan folk vilja spela som honom?

Därför att det är niggers och wiggers som röstat.
2013-05-12, 14:09
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlanka
Franklin är ju den mest ointressanta karaktären, hur fan kan folk vilja spela som honom?

Min gissning ligger på att folk känner sig mest hypade över honom för att de vill tillbaka till Gta San Andreas med gängkrig i ghettot och allt det där

För min del ligger min hype rätt lika på Michael och Trevor, Franklin känns lite trist och har hittills inte stuckit ut överhuvudtaget
2013-05-12, 14:19
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Min gissning ligger på att folk känner sig mest hypade över honom för att de vill tillbaka till Gta San Andreas med gängkrig i ghettot och allt det där

För min del ligger min hype rätt lika på Michael och Trevor, Franklin känns lite trist och har hittills inte stuckit ut överhuvudtaget
Jag tycker ändå det är en ganska skön mix av karaktärer så här långt. Jag menar Trevor är ju bara för rolig, men skulle nog bli ganska jobbigt om alla skulle vara som han. Det är snarare bättre att det är lite olika typer som får komplettera varandra. Min personliga favorit är nog Michael så här långt. Han är ju bara för cool
2013-05-12, 14:40
Medlem
Barbus avatar
Jag hade gärna sett att de bytt ut Franklin mot en kvinnlig karaktär. Tänkte mig typ en latina cop.

Hade varit kul att spela som kvinnlig figur, dessutom hade hon kunnat ha lite connections inom the hispanic community och ha lite länkar till drog-kartellerna. Vara lite korrupt och hamna i sprickan mellan polisen och kartellerna. Hade varit en intressant story som man kunnat göra många roliga GTA missions ur.
2013-05-12, 15:08
Medlem
archeons avatar
Är det värt att köpa GTA 4 nu innan GTA 5 släpps ? Tänkte köpa SA men har bara min PS3
2013-05-12, 15:20
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av archeon
Är det värt att köpa GTA 4 nu innan GTA 5 släpps ? Tänkte köpa SA men har bara min PS3

Ja, garanterat.
2013-05-12, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbu
Jag hade gärna sett att de bytt ut Franklin mot en kvinnlig karaktär. Tänkte mig typ en latina cop.

Hade varit kul att spela som kvinnlig figur, dessutom hade hon kunnat ha lite connections inom the hispanic community och ha lite länkar till drog-kartellerna. Vara lite korrupt och hamna i sprickan mellan polisen och kartellerna. Hade varit en intressant story som man kunnat göra många roliga GTA missions ur.

Det där blir nog faktiskt GTA VI. :P Ingen sämre idé för det för att ha 1 snut i gänget skulle verkligen öppna upp möjligheter som du säger.
2013-05-12, 15:24
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ja det är ju absolut värt det. Det är ju ändå 4 månader kvar ungefär tills att GTA V släps.
2013-05-12, 15:24
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:

GTA IV är såpass bra så att det fortfarande är värt pengarna ja.
2013-05-12, 16:07
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Du kan som sagt köpa SA på PS Store.
Eller så kan jag tipsa om att köpa Episodes From Liberty City ist för IV, jag tycker det var roligare+ bättre multiplayer.

--------------------------------

Tänkte lite om Multiplayer i V, dom har ju sagt att det ska bli något helt nytt inom Multiplayer, ni vet.
Har kört SA online nu och det finns en server där man kan köpa ett eget hus och egna bilar (så dom andra spelarna kan ju inte äga dom grejer jag äger samtidigt).
Men tror ni det kan komma till V att man kan köpa ett eget hus och egna bilar som man kan sälja/byta mm med andra spelare? Skulle vara roligt!
2013-05-12, 17:20
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Vet att det kommit upp förut men nu är jag också HELT övertygad om att tjejen som står med sin FruitPhone på stranden är den underbara Kate Upton.

Kolla bara på den här bilden:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aEvLNdn_460s.jpg
2013-05-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaiskeliPampu
Vet att det kommit upp förut men nu är jag också HELT övertygad om att tjejen som står med sin FruitPhone på stranden är den underbara Kate Upton.

Kolla bara på den här bilden:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aEvLNdn_460s.jpg

Tänkte också på det när jag såg den gta bilden..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in