Citat:
Ursprungligen postat av
Unlimited-Power
Kan någon tipsa om hur man skall spela Kunkka? Förlorar alla matcher med honom, har oftast minst antal deaths och mest assist i nästan varje game, men får inga kills vilket gör att jag hamnar i en negativ spiral där man inte kan köpa bättre items snabbare och då kommer jag ännu mer efter.
Har såklart läst många guider men det står mest "get Deadalus then you win roflmfao".
Men även när jag har den så dödar jag inte folk för det.
Kanske har haft otur med team mates med just Kunkka. Han är jävligt rolig att spela därför jag kör på.
Kunkka är helt baserad på att motståndarlaget INTE ska vara tankigt. Så pickar de str heroes, eller bara heroes som man helt enkelt bygger tankiga items på är Kunkka inte ett speciellt bra val. Sen kan du även gå djupare in på vad problemet är?
Svårt att lägga torrent+ult? Eller går det bara helt enkelt magiskt dåligt?
Sen något som folk anser vara "trollaktigt" är att bygga fler än en Deadalus på honom. Men i själv verket är det här inte dåligt. Deadalus crit fungerar såhär, när du slår ett slag och har mer än en Deadalus i ditt inventory så kollar spelet först om det procar på den första Deadalusen, om inte kollar den på den andra osv.
Och som sagt, var gärna lite mer exakt på just VAD som går dåligt.