2013-09-05, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Är du utvecklingsstörd?
http://youtu.be/QKC8r4sBXSw

Jag undrar vem som är utvecklingsstörd? Du har aldrig haft i åtagande att den här jämförelsen kommer från den första versionen utav PS3 och inte från slim-versionen. Nog för att de har likadan hårdvara men kylning och strömförbrukning har förbättrats avsevärt i slim-versionen vilket har en markant påverkan utav de visuella detaljerna i spel.

Tänk efter innan du postar värdelösa hänvisningar.
2013-09-05, 17:53
Medlem
Citat:
Är du utvecklingsstörd?
http://youtu.be/QKC8r4sBXSw

Moget... Jag tycker förövrigt inte att det ser bättre ut på xbox i den videon? Mer kantutjämning i PS3 versionen tycker jag det ser ut som...

Ontopic: Jag tror som någon annan sa nog ändå att V kommer se istortsett identiskt ut på båda konsolerna.
2013-09-05, 17:57
Medlem
Citat:
Är du utvecklingsstörd?

Säger som en av toppkommentarerna: vad är skillnaden? Det enda jag såg skulle vara nån skillnad var att det kanske var något klarare färger på xbox, men det är ju ingenting som skulle avgöra vilken konsoll som är bäst.
2013-09-05, 18:06
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcdahlen
Jag undrar vem som är utvecklingsstörd? Du har aldrig haft i åtagande att den här jämförelsen kommer från den första versionen utav PS3 och inte från slim-versionen. Nog för att de har likadan hårdvara men kylning och strömförbrukning har förbättrats avsevärt i slim-versionen vilket har en markant påverkan utav de visuella detaljerna i spel.

Tänker efter innan du postar lögner
Likadan hårdvara = samma prestanda, vare sig den går varm eller inte. Enda skillnaden skulle kunna vara om den blir överhettad och throttlar (om nu konsolerna ens har den funktionen).
2013-09-05, 18:48
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:

Och hur påverkar det grafiken?

Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Säger som en av toppkommentarerna: vad är skillnaden? Det enda jag såg skulle vara nån skillnad var att det kanske var något klarare färger på xbox, men det är ju ingenting som skulle avgöra vilken konsoll som är bäst.

Det är ju det jag menar, sen kommer nån fanboy och säger att det kommer vara bättre grafik på ps3 fast än grafikskillnaderna är knappt märkbara...
2013-09-05, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Tänker efter innan du postar lögner
Likadan hårdvara = samma prestanda, vare sig den går varm eller inte. Enda skillnaden skulle kunna vara om den blir överhettad och throttlar (om nu konsolerna ens har den funktionen).
Efter det där inlägget så undrar jag om du ens har en aning om hur hårdvara fungerar överlag. Antingen så trollar du eller så är du jävligt korkad. Jag tror på det sista

Citat:
Och hur påverkar det grafiken?

Det är ju det jag menar, sen kommer nån fanboy och säger att det kommer vara bättre grafik på ps3 fast än grafikskillnaderna är knappt märkbara...

Skillnaderna behöver inte enbart spegla sig i detaljer, det kan även vara fps-drops som jag har märkt av konstant på både den gamla xbox versionen och ps3 versionen. Men jag vet hur det är mr graphic_boi98.
Du kommer en dag och inse att spel inte enbart består utav den grafiska biten och att det går och göra annat än att runka till gamereactor recensionerna
Senast redigerad av Mcdahlen 2013-09-05 kl. 19:23.
2013-09-05, 19:22
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
http://cultstoppers.com/

De där 5 som vann tävlingen och kom med i spelet
2013-09-05, 19:36
Medlem
Skezs avatar
Citat:
http://cultstoppers.com/

De där 5 som vann tävlingen och kom med i spelet
Fan va coolt! Hade glömt att jag ställde upp i den. Vilken känsla det hade varit att få se sig själv i GTA V
2013-09-05, 19:43
Medlem
WalterSullivans avatar
Ska det inte låsas upp några rutor idag? Brukar väl vara på torsdagar?
2013-09-05, 20:29
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Efter det där inlägget så undrar jag om du ens har en aning om hur hårdvara fungerar överlag. Antingen så trollar du eller så är du jävligt korkad. Jag tror på det sista

Du har inte påvisat något som skulle ändra faktum, så du kanske ska se till dig själv innan du ser till andra
2013-09-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Ska det inte låsas upp några rutor idag? Brukar väl vara på torsdagar?

Brukar absolut inte vara torsdagar De kanske har öppnat luckor på torsdagar, men absolut inte varje torsdag
2013-09-05, 21:02
Medlem
Poddes avatar
När tror ni recensionerna börjar komma?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in