2013-09-04, 15:15
Medlem
Kommer ihåg att jag blev riktigt besviken på kontrollerna i Gta4 när det kom. En annan grej som stör mig något oerhört mycket är att när man kör en viss typ utav bil i Gta så laddar spelet upp en viss typ av bilar och inte minst den man kör.

Någon som vet om detta är fixat?
2013-09-04, 15:19
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Kommer ihåg att jag blev riktigt besviken på kontrollerna i Gta4 när det kom. En annan grej som stör mig något oerhört mycket är att när man kör en viss typ utav bil i Gta så laddar spelet upp en viss typ av bilar och inte minst den man kör.

Någon som vet om detta är fixat?
Förvänta dig inget annat i V. Kräver för mycket av hårdvaran för att göra det annorlunda.
2013-09-04, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Förvänta dig inget annat i V. Kräver för mycket av hårdvaran för att göra det annorlunda.
Att kartan verkar vara så in i helskotta stor, jag vet faktiskt inte om det är positivt eller inte. Kvantite slår inte allt kvalite och vice versa...
2013-09-04, 15:35
Medlem
B.Jeltsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Att kartan verkar vara så in i helskotta stor, jag vet faktiskt inte om det är positivt eller inte. Kvantite slår inte allt kvalite och vice versa...

Vad är det som säger att kartan inte kan hålla hög kvalitet bara för att den är stor? Jag ser den stora kartan som det mest positiva med hela spelet. En av de skönaste grejerna med San Andreas var ju att bara köra omkring på måfå och lyssna på radio.
2013-09-04, 15:43
Avslutad
Spelets drivkraft är som jag förstår det, tjäna mer cash? Men i detta spelet kommer man alltså kunna göra mer med pengarna? Har ni några exempel på hur man ska slösa cashen, samt få tillbaka dem?

Verkar jävligt bra om man kan slösa cashen på massa olika grejer och inte som i fyran, där man knappt kunde göra något..
2013-09-04, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Spelets drivkraft är som jag förstår det, tjäna mer cash? Men i detta spelet kommer man alltså kunna göra mer med pengarna? Har ni några exempel på hur man ska slösa cashen, samt få tillbaka dem?

Verkar jävligt bra om man kan slösa cashen på massa olika grejer och inte som i fyran, där man knappt kunde göra något..

Några exempel på hur slösa cash:
Aktier, Fastigheter, Vapen, Vapen modifikationer, Bil modifikationer, bilar, båtar, motorcyklar, flygplan, helikoptrar, kläder, tatueringar osv osv.
2013-09-04, 16:21
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messiasibid
Ja, 8gb ledigt är ett krav oavsett skiva eller ej.
Fan, det där suger rejält. Jag måste med andra ord antingen ta bort all sparad information om flertalet spel som jag håller på med eller köpa ny hårddisk fort som fan.
2013-09-04, 16:26
Medlem
Skezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ihavenoname
Fan, det där suger rejält. Jag måste med andra ord antingen ta bort all sparad information om flertalet spel som jag håller på med eller köpa ny hårddisk fort som fan.
USB-minne funkar utmärkt. Jag stoppade i ett 32 Gb jag knappt använder och formaterade till Xboxens standard (i Xboxen såklart) och det blev till 16Gb.
2013-09-04, 16:40
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Några exempel på hur slösa cash:
Aktier, Fastigheter, Vapen, Vapen modifikationer, Bil modifikationer, bilar, båtar, motorcyklar, flygplan, helikoptrar, kläder, tatueringar osv osv.
Det där är knappast att slösa.

Ser verkligen fram emot att investera i aktier och såklart att köpa ett eget privatjet.
2013-09-04, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Det där är knappast att slösa.

Ser verkligen fram emot att investera i aktier och såklart att köpa ett eget privatjet.

Ordet slösa var kanske fel ord... Menade självklart Spendera. Blev slösa automatiskt eftersom brigade frågade efter sätt att just slösa cash

Själv kommer jag att så fort jag har tillräckligt med cash att köpa mig en fet muskelbil för att trimma och styla till ett monster Ingen ful-styling dock. Endast sånt som skulle passa en muskelbil
2013-09-04, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av brigade

Tackar! Jävlar nu börjar det bli jobbigt att vänta.. Det som verkar helt sjukt med spelet är ju ytan på kartan. Bara staden Los Santos ska vara lika stor som hela Liberty City om jag har förstått det rätt?
2013-09-04, 17:49
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skez
USB-minne funkar utmärkt. Jag stoppade i ett 32 Gb jag knappt använder och formaterade till Xboxens standard (i Xboxen såklart) och det blev till 16Gb.
Tack för info - hade konstigt nog inte en tanke på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in