Citat:
Ursprungligen postat av
Soulsurfer
Hur ser era planer ut för de sista ~50 dagarna? Jag är skiträdd att jag inte skall höja mig, så jag kommer nog göra klart alla annan skit jag har sedan köra 1 gammalt prov varje dag på tid och gå igenom detta fram till provet och utöver det förhoppningsvis lite i matteboken/hpg. Sedan tidningen varje dag + minst en under strecket. Känns som jag har glömt av alla matte nu när jag inte har varit aktiv på ett bra tag

I och med att jag även läser vid universitetet på heltid kommer jag att dra ned på plugget de kommande 50 dagarna. All "grovjobb" är redan gjort dvs - jag kan de flesta orden på HPG (80-85%/ordlista), förstår det mesta jag behöver kunna inom matematiken och kommer de kommande 50 dagarna fokusera på att lära mig de resterande orden, underhålla matematiken samt bli snabbare i mina uträkningar, i synnerhet vad gäller kvantitativa delen.
Jag kommer också att göra gamla provdelar frekvent, dels för att minimera antalet slarvfel inför provtillfället, dels för att helt enkelt bli mer van vid provdelarna.