2013-09-02, 19:10
Medlem
Jag funtar på att lägga ner spelet. Vafan tillochmed toppklanerna sitter och mobbar folk på nätet.
Inte konstigt att atmosfären är som den är i WoT, när toppklanerna håller på med sina anonyma internetkrigar stilar.

Om det sker är jag villig att gratis utan några krux ge bort mitt konto. Pallar inte spela med massa besserwissrar och lallare som tror dom är värda mer än andra för att dom har bra stats i ett spel.
Vi får se, ägnar någon månad till till spelet sedan tänker jag ge bort mitt konto gratis.
Citera
2013-09-02, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Märkt att den där vinstchansen kan dyka DJÄVLIGT snabbt, sett den sjunka med typ 30% några gånger när jag själv dött.

Kör na.

Jag vet. Ville bara påvisa när du sa att man aldrig ser den, att den är mycket vanlig på EU2.
Citera
2013-09-03, 00:00
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irru
Jag har tyvärr inte fått upptäcka det där med att folk varit mer skärpta idag
Eftersom att 15 vinster ger credits och inte som förra uppdraget med kills har jag upplevt en enorm ökning av folk/bots som bara står stilla i baserna för att håva in sina 250k. Förut var man ju tvingad att vara aktiv för att klara uppdraget. Efter dagens 2 första matcher var alla mina 5 rapporteringar för afk/bots slut.
Citat:
Ursprungligen postat av 1988
Jag vet , men det är ÄNNU värre nu när man man får 250.000 för 15 vinster.

Tro mig. Jag förlorar MÅNGA fler matcher när vinstration ligger på 60-70% än innan den bonusen kom till....

Alltså, jag kan inte hålla med här. Har haft två av mina kanske bästa dagar ever på WoT nu. Inte bara poäng- och resultatmässigt, utan även rent allmänt. Hur lagen uppfört sig. Vann 22 av 27 igår och 20 av 29 idag efter grymt bra insatser, inte bara av mig själv utan av hela lagen. (Själv drog jag bl.a. in en Ace Tanker på KV-1S just precis. Den är jag faktiskt lite stolt över. Ja menar, HUR många spelar inte den tanken!?). Nåväl, max i 2-3 av dessa matcher har det varit bots som jag/vi anmält. I övrigt har alla spelat på och varit riktigt taggade och ffa spelat disciplinerat. Det har varit en jäkla fröjd och faktiskt SKITKUL att spela de här dagarna!
(Har spelat både på EU1 och EU2).

Citat:
Jag vet. Ville bara påvisa när du sa att man aldrig ser den, att den är mycket vanlig på EU2.
Jo, den är faktiskt ganska vanligt förekommande på EU.
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-09-03 kl. 00:42.
Citera
2013-09-03, 00:03
Medlem
Salorms avatar
Själv vann jag 5 i rad.. sen var det stopp.. Rejält jävla stopp
Citera
2013-09-03, 00:03
Medlem
Citat:
Jag funtar på att lägga ner spelet. Vafan tillochmed toppklanerna sitter och mobbar folk på nätet.
Inte konstigt att atmosfären är som den är i WoT, när toppklanerna håller på med sina anonyma internetkrigar stilar.

Om det sker är jag villig att gratis utan några krux ge bort mitt konto. Pallar inte spela med massa besserwissrar och lallare som tror dom är värda mer än andra för att dom har bra stats i ett spel.
Vi får se, ägnar någon månad till till spelet sedan tänker jag ge bort mitt konto gratis.

Jag blir också jäkligt irriterad ibland på folk som häver ut sig allt möjligt skit, men jag försöker och inte bry mig så mycket.

Inte för det kanske hjälper så mycket men jag brukar rapportera om de går för långt.
Vid ett tillfälle så snackade en spelare skit om hela laget, det ena och det andra var vi tydligen.
Jag skrev då att skriver han en till grej så rapporterar jag honom, jag trodde inte han skulle bry sig men han slutade helt att skriva.
Vi vann dessutom matchen.

Jag hoppas du håller ut, vi behöver flera schyssta spelare bland alla besserwissers som saknar förmåga att uttrycka sin kritik på ett konstruktivt sätt.
Citera
2013-09-03, 00:20
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Det är först och främst polackerna som lagdödar och allmänt sabbar spelet. Dessutom är dom till 90% totalt värdelösa spelare. Varje gång jag har blivit dödad av en lagkamrat so har det varit en siemka.

Ja det kan nog stämma, de har en förkärlek att börja peppra vid spawn så där lite random, och vips så har man en i röven, och siemka skyller på att spelet laggar....
Citera
2013-09-03, 00:22
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hui
Jag hoppas du håller ut, vi behöver flera schyssta spelare bland alla besserwissers som saknar förmåga att uttrycka sin kritik på ett konstruktivt sätt.

Håller med. Men det är faktiskt riktigt svårt att chatta i spelet öht tycker jag.

Idag hade vi t.ex. en kille som gjorde ett fantastiskt scoutingjobb på Erlenberg. Det var bara att skjuta av en efter en som han lös upp. Tänkte berömma honom för detta från att det stod typ 7-1 - men det var så jäkla körigt (trots att vi vann stort) att det var med nöd och näppe jag fick iväg ett "Great scouting" i chatten en millisekund innan matchen stängdes ner. Lite trist.

Tror vi pratat om det förut men visst vore det schysst att kunna chatta 1-2 min efter fighten är över? Tror det skulle bli betydligt trevligare (ton mellan folk) så.
Citera
2013-09-03, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Håller med. Men det är faktiskt riktigt svårt att chatta i spelet öht tycker jag.

Idag hade vi t.ex. en kille som gjorde ett fantastiskt scoutingjobb på Erlenberg. Det var bara att skjuta av en efter en som han lös upp. Tänkte berömma honom för detta från att det stod typ 7-1 - men det var så jäkla körigt (trots att vi vann stort) att det var med nöd och näppe jag fick iväg ett "Great scouting" i chatten en millisekund innan matchen stängdes ner. Lite trist.

Tror vi pratat om det förut men visst vore det schysst att kunna chatta 1-2 min efter fighten är över? Tror det skulle bli betydligt trevligare (ton mellan folk) så.

jag brukar skicka en whisper/PM i spelet till en sån spelare. lite bökigt att man måste adda dem som friends först bara för att skapa en sån kanal. Men ibland är det värt det. Inte för att jag fått nån sån själv.. bara skäll men varje förändring börjar hos en själv...
Citera
2013-09-03, 00:38
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Alltså, jag kan inte hålla med här. Har haft två av mina kanske bästa dagar ever på WoT nu. Inte bara poängmässigt utan även resultatmässigt. Vann 22 av 27 igår och 20 av 29 idag. Dessutom efter grymt bra insatser, inte bara av mig själv utan av hela lagen. (Själv drog jag bl.a. in en Ace Tanker på KV-1S just precis. Den är jag faktiskt lite stolt över. Ja menar, HUR många spelar inte den tanken!?).
Och hur många tuppar har du offrat i belsebub's namn för de där?

Själv hamnar jag bara i i***tlag som lämnar ena eller båda flankerna helt öppna och sån skit hela tiden
Citera
2013-09-03, 00:54
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Och hur många tuppar har du offrat i belsebub's namn för de där?

Själv hamnar jag bara i i***tlag som lämnar ena eller båda flankerna helt öppna och sån skit hela tiden
Ha ha! Har inte offrat något mer än mitt hår tidigare. För sånna j*vla brutala losing streaks som jag har brottats med, och alla dessa förbannade pisslag man fått, (och så har man väl inte alltid presterat på topp heller för den delen).... då är det bara att köra fullt ut när det för en gångs skull är åt andra hållet! Snart landar man väl i verkligheten igen.

Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
jag brukar skicka en whisper/PM i spelet till en sån spelare. lite bökigt att man måste adda dem som friends först bara för att skapa en sån kanal. Men ibland är det värt det. Inte för att jag fått nån sån själv.. bara skäll men varje förändring börjar hos en själv...
Bra idé! Det tänkte jag faktiskt inte på.
Citera
2013-09-03, 04:37
Medlem
Citat:
...

Jag säger som Arne, du måste ha kramat djävulens advokat eller nåt.
Jag måste bara haft maximal otur att hamna i sådana lag.
Men och andra sidan finns det inget som bevisar motsatsen om att jag har fel
Citera
2013-09-03, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk

Ja PM får jag titt som tätt av allvetare som trotts att vi vann matchen ska kalla mig noob,moron,retard osv för att när jag sedan ska svara så är jag ignorerad. Men nu har jag en ny motmedicin och det är att ignorera samtliga som inte kan hålla sig i skinnet. Det gäller toppstatistiker och toppklanspelare också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in