Citat:
Ursprungligen postat av
irru
Jag har tyvärr inte fått upptäcka det där med att folk varit mer skärpta idag
Eftersom att 15 vinster ger credits och inte som förra uppdraget med kills har jag upplevt en enorm ökning av folk/bots som bara står stilla i baserna för att håva in sina 250k. Förut var man ju tvingad att vara aktiv för att klara uppdraget. Efter dagens 2 första matcher var alla mina 5 rapporteringar för afk/bots slut.
Citat:
Ursprungligen postat av
1988
Jag vet , men det är ÄNNU värre nu när man man får 250.000 för 15 vinster.
Tro mig. Jag förlorar MÅNGA fler matcher när vinstration ligger på 60-70% än innan den bonusen kom till....
Alltså, jag kan inte hålla med här. Har haft två av mina kanske bästa dagar
ever på WoT nu. Inte bara poäng- och resultatmässigt, utan även rent allmänt. Hur lagen uppfört sig. Vann 22 av 27 igår och 20 av 29 idag efter grymt bra insatser, inte bara av mig själv utan av hela lagen. (Själv drog jag bl.a. in en
Ace Tanker på KV-1S just precis. Den är jag faktiskt lite stolt över.

Ja menar, HUR många spelar inte den tanken!?). Nåväl, max i 2-3 av dessa matcher har det varit bots som jag/vi anmält. I övrigt har alla spelat på och varit riktigt taggade
och ffa spelat disciplinerat. Det har varit en jäkla fröjd och faktiskt SKITKUL att spela de här dagarna!
(Har spelat både på EU1 och EU2).
Citat:
Ursprungligen postat av
1988
Jag vet. Ville bara påvisa när du sa att man aldrig ser den, att den är mycket vanlig på EU2.
Jo, den är faktiskt ganska vanligt förekommande på EU.