Citat:
Citat:
Alltså, klickar man bara en gång på "1" så laddar den standard efter nästa skott/mag. Det förlorar man ju ingen tid på. Men det vet ni väl redan antar jag. Det kanske bara var diskussionen som var otydlig (eller mottagaren som hade störningar)....
Citat:
Miljoner varje dag? Ha! Det tror jag väl ändå inte. jo, men hade jag varit som Arne Anka här så had jag kunnat plocka miljoner varje dag med jagd88, kv5 etc..., men pallar inte spela så mycket, 3-4 timmar med platoon, men kanske 1h max solo eftersom jag blir förbannad att det är upp till mig att avgöra varje jäkla match, dvs jag måste få 6-12 kills varje match annars känns det som en auto loss
bättre att trycka alt+F4 än det är att slå sönder min dator :P
bättre att trycka alt+F4 än det är att slå sönder min dator :P
Men jag håller med om att det är på tok för svårt att tjäna bra med krediter på normalt spelande (utan att behöva hora runt med premiumvagnarna var och varannan match och utan att behöva bo framför datorn). Dessutom så är det f r u k t a n s v ä r t svårt att tjäna krediter om man envisas med att dra iväg ett gäng premiumskott varje battle, som jag ofta gör. Eftersom jag närmar mig att forska fram ett antal tier X nästan samtidigt så kommer jag behöva en enorm massa krediter snart (typ 61 miljoner minus försäljningsintäkterna för tier IX-kärrorna) om jag vill ha alla i garaget. Så jag har kollat lite extra på kreditintjäningen. Det är iofs helt ovetenskapligt men det jag noterat de senaste dagarna är att jag oroväckande ofta hamnar runt +/- 0. (Dvs typ +10k/-10k). Även när det går rätt bra. T.ex. har jag haft runt 2.200-2.700 i damage och 1-3 kills i ett antal matcher (vilket är normala/helt ok siffror för tier VIII/IX. Skulle nog t.o.m. vilja påstå att jag gjort klart bättre ifrån mig än genomsnittet där). Sköt då oftast mellan 12-18 skott varav 5-8 var premium och hade en hitprocent på 80-90%. De gånger jag dog så var dock min intjäning som bäst runt ynka 10k, och som sämst kanske runt -25k eller nått sånt. Trots ändå hyggliga matcher som sagt. De gånger jag överlevde hamnade jag naturligtvis mer på plus men oftast inte i samma positiva relation som till de negativa siffrorna vid förluster. Däremot verkar det inte diffa så mycket som man skulle kunna tro på vinst och förlust? Där känns det som det är en betydligt större skillnad när det gäller xp:s.
Monstermatcher tjänar man naturligtvis betydligt mer. Men hur ofta har man dem i random battles och de går absolut inte att få till i alla kärror, hela tiden. Ffa inte nu eftersom VIIIor och IXor oavbrutet hamnar i X-matcher.
Summa summarum är i alla fall att om jag spelar en timme om dagen och håller min wr på 50-55% (vilket ändå är bättre än genomsnittet) så tjänar jag mellan "i princip ingenting" till "marginellt plus" med krediter. (kanske 50-150k per dag). Kattskit...
Det är 250k bonusen som får min kassa att växa f.n. (och det behövs oftast bra mer än en timme för att få till den). Så att fixa fram några 30-40 miljoner genom lagom randomlir kan jag fetglömma som det ser ut just nu. Det är 1 års spelande med 100k i snitt per dag utan några som helst utgifter för annat under tiden. Dvs helt orealistiskt.
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-11-07 kl. 18:25.
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-11-07 kl. 18:25.