2013-09-02, 10:14
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
ni träffar ju utan att träffa
Det förutsätter att man kör HE, AP och HEAT har ingen skvättskada, tittar man på snittskadan så ligger det ändå lågt.
Citera
2013-09-02, 10:40
Medlem
Ace Venturas avatar
Ehhh... dyrt!

http://www.ebay.de/itm/World-of-Tanks-Bonuscode-Typ59-2500-Gold-7-Tage-Premium-/290967188644?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item43bef ef4a4

530 Euro för en Type 59 + lite gold!? God damn!
Citera
2013-09-02, 10:44
Moderator
Arne.Ankas avatar
VÄLDIGT ovärt att lägga dom pengarna på en halvtaskig tier8 premium men är lite halvunik för det är inte ofta man ser dom ute på slagfältet längre.
Citera
2013-09-02, 10:52
Medlem
irrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
I övrigt måste jag säga att septembers mission (250k för 15 vinster och/eller 1 premiumdag för 50k xp:s) är grymt bra! Premiumdag orkar jag oftast bara spela ihop när det är x3 eller mer men 250k krediter fixar man ju varje dag. Dessutom ger vinster istället för kills ett betydligt bättre spel. Tycker folk varit mycket mer skärpta idag. Kan vara en tillfällighet men jag tror inte det faktiskt...

Jag har tyvärr inte fått upptäcka det där med att folk varit mer skärpta idag
Eftersom att 15 vinster ger credits och inte som förra uppdraget med kills har jag upplevt en enorm ökning av folk/bots som bara står stilla i baserna för att håva in sina 250k. Förut var man ju tvingad att vara aktiv för att klara uppdraget. Efter dagens 2 första matcher var alla mina 5 rapporteringar för afk/bots slut.
Citera
2013-09-02, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
VÄLDIGT ovärt att lägga dom pengarna på en halvtaskig tier8 premium men är lite halvunik för det är inte ofta man ser dom ute på slagfältet längre.

På EU 2 Servern ser man dom i stort sett i varje Tier 7,8,9,10 match. Och i 80% av fallen är det de "duktiga" spelarna som kör dom.
Citera
2013-09-02, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irru
Efter dagens 2 första matcher var alla mina 5 rapporteringar för afk/bots slut.
Jag håller med, en sak till som jag märkt ökat senaste dagarna är Lagspelaredödare.
Citera
2013-09-02, 17:01
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1988
Jag håller med, en sak till som jag märkt ökat senaste dagarna är Lagspelaredödare.
De kommer fram när det är x3 och x5.
Citera
2013-09-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
De kommer fram när det är x3 och x5.

Jag vet , men det är ÄNNU värre nu när man man får 250.000 för 15 vinster.

Tro mig. Jag förlorar MÅNGA fler matcher när vinstration ligger på 60-70% än innan den bonusen kom till.
Jag spelade en Tier 9 match, ALLA ställer sig i ett hörn trotts att vi har både superstatistiker och en Vinstratio på 65% i laget. Jag tillochmed säger till motståndarna att jag scoutar själv i mitten att jag är en free kill. 3 kommer fram och dödar sönder mig, men INGEN av dom 3 får ens ett skott på sig trotts att jag är mitt på kartan på öppet fält!!

Matchen efter , jag scoutar mitten på El Haluf, brukar normalt sett vara en succé för mitt lag.
Som vanligt när man gör det kommer det alltid en eller två heavy tomater och ska döda mig som scout, trotts att dom blir 100% träffbara utav samtliga snipers och Artillerys i vårt lag. 7 ggr av 10 dör dom och jag dör inte.

Denna gången står mer än halva vårt lag och snipar, det händer nästan aldrig när vinstration är på +60%. Det kommer en tomat Tiger och anfaller mig, jag tvärdör med min 59-16 för inte EN ENDA av våra snipers avfyrar ETT enda skott!! Mer än halva laget snipar och inte ett enda skott avfyras mot Tigern!
Normalt sett brukar laget vid +60% döda Tigern så fort trynet visas bakom stenen. Han hadde dödat mig innan en aktiv sniper tog han, resten var nog AFK.
Enda anledningen till det som jag ser det är 250k bonusen då detta inte ens händer vid x3 eller x5 helger.
Fortsätter det såhär tänker jag köpa några skittanks och köra kamikaze style dessa dagarna och hoppas på gratis pengar, för så gör ju alla andra bara det att dom går ju AFK.
Det är inte ens kul att spela när det ser ut så.

Och ni ska veta att jag är en MYCKET tålmodig man som har stort tålamod med oegentligheter.
Senast redigerad av 1988 2013-09-02 kl. 18:05.
Citera
2013-09-02, 18:30
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Denna gången står mer än halva vårt lag och snipar, det händer nästan aldrig när vinstration är på +60%. Det kommer en tomat Tiger och anfaller mig, jag tvärdör med min 59-16 för inte EN ENDA av våra snipers avfyrar ETT enda skott!! Mer än halva laget snipar och inte ett enda skott avfyras mot Tigern!
Du kanske får +60% win chans för att du spelar med 29 tomater? och då kan man knappast räkna med att laget kommer hjälpa dig.
Citera
2013-09-02, 18:42
Medlem
Det är först och främst polackerna som lagdödar och allmänt sabbar spelet. Dessutom är dom till 90% totalt värdelösa spelare. Varje gång jag har blivit dödad av en lagkamrat so har det varit en siemka.
Citera
2013-09-02, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebear34
Du kanske får +60% win chans för att du spelar med 29 tomater? och då kan man knappast räkna med att laget kommer hjälpa dig.

Men lägg ner motargumentationerna :P Jag har ju förklarat att det finns Superstatistiker med i dom matcherna
Citera
2013-09-02, 19:10
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebear34
Märkt att den där vinstchansen kan dyka DJÄVLIGT snabbt, sett den sjunka med typ 30% några gånger när jag själv dött.

Citat:
På EU 2 Servern ser man dom i stort sett i varje Tier 7,8,9,10 match. Och i 80% av fallen är det de "duktiga" spelarna som kör dom.
Kör na.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in