Citat:
Ursprungligen postat av
Inzaneclown
De kommer fram när det är x3 och x5.
Jag vet , men det är ÄNNU värre nu när man man får 250.000 för 15 vinster.
Tro mig. Jag förlorar MÅNGA fler matcher när vinstration ligger på 60-70% än innan den bonusen kom till.
Jag spelade en Tier 9 match,
ALLA ställer sig i ett hörn trotts att vi har både superstatistiker och en Vinstratio på 65% i laget. Jag tillochmed säger till motståndarna att jag scoutar själv i mitten att jag är en free kill. 3 kommer fram och dödar sönder mig, men INGEN av dom 3 får ens ett skott på sig trotts att jag är mitt på kartan på öppet fält!!
Matchen efter , jag scoutar mitten på El Haluf, brukar normalt sett vara en succé för mitt lag.
Som vanligt när man gör det kommer det alltid en eller två heavy tomater och ska döda mig som scout, trotts att dom blir 100% träffbara utav samtliga snipers och Artillerys i vårt lag. 7 ggr av 10 dör dom och jag dör inte.
Denna gången står mer än halva vårt lag och snipar, det händer nästan aldrig när vinstration är på +60%. Det kommer en tomat Tiger och anfaller mig, jag tvärdör med min 59-16 för inte EN ENDA av våra snipers avfyrar ETT enda skott!! Mer än halva laget snipar och inte ett enda skott avfyras mot Tigern!
Normalt sett brukar laget vid +60% döda Tigern så fort trynet visas bakom stenen. Han hadde dödat mig innan en aktiv sniper tog han, resten var nog AFK.
Enda anledningen till det som jag ser det är 250k bonusen då detta inte ens händer vid x3 eller x5 helger.
Fortsätter det såhär tänker jag köpa några skittanks och köra kamikaze style dessa dagarna och hoppas på gratis pengar, för så gör ju alla andra bara det att dom går ju AFK.
Det är inte ens kul att spela när det ser ut så.
Och ni ska veta att jag är en MYCKET tålmodig man som har stort tålamod med oegentligheter.