Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-02, 14:50
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Svenskarnas partis partiledare Stefan Jacobsson ringer upp Eskilstuna-Kurirens chefredaktör PeO Wärring efter att de raderat hans debattartikel:

https://www.realisten.se/2013/09/02/eskilstuna-kuriren-raderar-debattartikel-fran-svenskarnas-parti/

Jag måste säga att Jacobsson gjorde bra ifrån sig, han har vuxit i mina ögon.
Stackars Censur-Wärring, verkligheten sprang ikapp och förbi och nu sitter han och mumlar och citerar order från sina överhetsherrar, "värderingar... demokrati... syn på saker och ting... propaganda...". Man undrar vad han tänker på sängkammaren ikväll? "Öppen debatt? Yttrandefrihet? Åsiktspluralism? Levande samhällsdiskussion?".
Citera
2013-09-02, 15:22
Medlem
25Decembers avatar
Vad hände med pengarna som donerats via paypal nu när kontot stängdes? Är de frysta eller har ni flyttat vidare pengarna?
Citera
2013-09-02, 15:31
Medlem
DansandeVindurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Jag skulle säga att vänstern har alldeles för lite aktivitet på nätet jämfört med högern. Däremot så anser jag klasshat vara bra jämfört med tramset att hata folk på grund av deras ursprung.
Alltså det är ju jättemånga vänster människor som hatar folk pga ursprung. Ochdå menar jag att dom hatar vita. Detär väl samma sak? Eller är det okej att hata folk för att dom just är vita? Önskar anti rasister verkligen var anti rasister
Senast redigerad av DansandeVindur 2013-09-02 kl. 15:34.
Citera
2013-09-02, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Vad hände med pengarna som donerats via paypal nu när kontot stängdes? Är de frysta eller har ni flyttat vidare pengarna?
Det var väldigt lite pengar på kontot då vi hade tömt det precis dagen innan. Dessutom får vi tillbaka de övriga slantarna om 180 dagar, det är alltså inga pengar som försvinner permanent ifrån oss. Även om det naturligtvis är för jävligt att de är så rädda för oss att de med alla medel tillgängliga försöker försvåra vårt vardagliga arbete genom att ta bort delar av våra finansieringsmöjligheter.

Men det är ju så makten fungerar, det vet vi ju sedan innan. Det ligger ju i deras korrupta och folkfientliga intressen att SvP får det så jobbigt som möjligt.
Senast redigerad av Straybullet 2013-09-02 kl. 15:39.
Citera
2013-09-02, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansandeVindur
Alltså det är ju jättemånga vänster människor som hatar folk pga ursprung. Ochdå menar jag att dom hatar vita. Detär väl samma sak? Eller är det okej att hata folk för att dom just är vita? Önskar anti rasister verkligen var anti rasister
Jag tror nog mer att vänsterfolk hatar vita efter som att vita har skapat så mycket elände i världen.

Men det är synd att det inte är lika många kommunister här som nazister.
Citera
2013-09-02, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag tror nog mer att vänsterfolk hatar vita efter som att vita har skapat så mycket elände i världen.
.
Så det är någon form av rasmedveten arvsskuld alltså? Intressant.
Citera
2013-09-02, 17:35
Medlem
NirvanAs avatar
Nu har jag missat nåt, vadå paypal kontot stängt? Vad har hänt?

F.ö blir Jacobsson bara bättre och bättre, riktigt bra samtal till det fega kräket till chefredaktör
Citera
2013-09-02, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nu har jag missat nåt, vadå paypal kontot stängt? Vad har hänt?

F.ö blir Jacobsson bara bättre och bättre, riktigt bra samtal till det fega kräket till chefredaktör
http://www.svenskarnasparti.se/2013/09/02/svenskarnas-partis-paypal-konto-avstangt/

Citat:
Under helgen blev Svenskarnas parti utan motivering avstängd från Paypal och det går därför inte att donera via den tjänsten eller handla hos Arminius.se med kort. Vi arbetar på en lösning och hoppas på att en ny tjänst ska vara på plats inom kort.

Tills vidare går det att donera pengar på traditionellt vis till partiets plusgiro 111 68 97-8 eller bankgiro 421-1298. Ange ”Valfonden 2014” som meddelande vid inbetalningen om bidraget avser valfonden. För betalningar till Arminius.se hänvisar vi till plusgiro 51 64 46-2.

För utlandsbetalning används följande information:

IBAN: SE70 9500 0099 6018 1116 8978
BIC-kod (SWIFT-adress): NDEASESS
Kontohavare: Svenskarnas parti, Box 221 20, 25023 HELSINGBORG
Citera
2013-09-02, 18:04
Medlem
NirvanAs avatar
Men vad i helvete, man blir ju mörkrädd...
Visste om att Paypal stoppar typ piratkopierngshemsidors paypal adress, men politiskt parti? fy fan
Citera
2013-09-02, 18:07
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Men vad i helvete, man blir ju mörkrädd...
Visste om att Paypal stoppar typ piratkopierngshemsidors paypal adress, men politiskt parti? fy fan
SvP är ju dödsnazister och sådana kan man ju inte ha att göra med.
Citera
2013-09-02, 18:13
Medlem
DansandeVindurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter

Men det är synd att det inte är lika många kommunister här som nazister.
Fast nu beskrev du just nazisterna på flashback :P Dom hatar judar,muslimer osv eftersom dom även skapat rätt mycket elände. Tror inte många bara blindt hatar andra folkgrupper. Alltid en orsak bakom det.
Citera
2013-09-02, 18:26
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det var väldigt lite pengar på kontot då vi hade tömt det precis dagen innan. Dessutom får vi tillbaka de övriga slantarna om 180 dagar, det är alltså inga pengar som försvinner permanent ifrån oss. Även om det naturligtvis är för jävligt att de är så rädda för oss att de med alla medel tillgängliga försöker försvåra vårt vardagliga arbete genom att ta bort delar av våra finansieringsmöjligheter.

Men det är ju så makten fungerar, det vet vi ju sedan innan. Det ligger ju i deras korrupta och folkfientliga intressen att SvP får det så jobbigt som möjligt.
Vilken tur att det precis tömts. Hade ju inte varit roligt om valfonden fastnat där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in