Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-10-12, 03:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-SvP
Nej, det är tyvärr inget som har uppmärksammats alls i media.
Om det hade varit en politiker från något annat parti så hade det garanterat sett annorlunda ut i pressen.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Sen när bryr sig slaskmedia om Svenskar?

Fan vad äckligt att detta inte uppmärksammats av media. Han är fortfarande en kommunpolitiker men tråkigt nog tillhör han ''fel'' parti. Jag skulle inte fått reda på det om jag inte hade läst det på deras hemsida.

ÄCKLIGT, ÄCKLIGT, ÄCKLIGT!
Citera
2013-10-12, 10:47
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckmann
Nej, det är självklart inte realistiskt att begränsa invandringen till 0. Vad som är nödvändigt är ett totalt och fullständigt, ovillkorligt och omedelbart invandrings- och flyktingstopp samt repatriering utav folkfrämlingar efter principen "sist in, först ut", med tung prioritering utav kriminella invandrare, retroaktivt för alla ekonomi-, vålds- och sexualbrott, men fortsatt enligt princip alla brott.

Efter en längre övergångsperiod så bör målsättningen vara att ha en begränsad ändamålsbaserad invandring primärt från närstående nationer och endast i undantagsfall från icke-Europeiska.

Om du frågar mig.
Jag håller med, och givetvis skall även alla invandrare som lever på bidrag utvisas också, för de (få) som inte lever på bidrag eller är kriminella hade jag kunnat att de hade fått stanna i sverige. Det borde finnas något fattigt negerland som är villig att ta emot packet till en relativt billig penning. För övrigt tror jag att många av de invandrare som finns i sverige hade kunnat tänka sig att återvända frivilligt om de fick ekonomisk kompensation för att återvända, många lever redan nu i sina hemländer och hovar in pengar.

Jag tycker det är bra att SVP står upp för det svenska genetiska arvet och inte är förespråkar rasblandning med erectusnegrer. (det är bara en tidsfråga innan jag blir utesluten från sverigedemokraterna, man är aldrig så anonym som man tror).
Citera
2013-10-12, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Jag håller med, och givetvis skall även alla invandrare som lever på bidrag utvisas också, för de (få) som inte lever på bidrag eller är kriminella hade jag kunnat att de hade fått stanna i sverige. Det borde finnas något fattigt negerland som är villig att ta emot packet till en relativt billig penning. För övrigt tror jag att många av de invandrare som finns i sverige hade kunnat tänka sig att återvända frivilligt om de fick ekonomisk kompensation för att återvända, många lever redan nu i sina hemländer och hovar in pengar.

Jag tycker det är bra att SVP står upp för det svenska genetiska arvet och inte är förespråkar rasblandning med erectusnegrer. (det är bara en tidsfråga innan jag blir utesluten från sverigedemokraterna, man är aldrig så anonym som man tror).

Bättre att du lämnar SD frivilligt istället. Finns ingen mening med att vara medlem i det där slaskpartiet
Citera
2013-10-12, 12:47
Medlem
mrphonks avatar
Direktrapportering från dagens höstkonferens på https://www.realisten.se/2013/10/12/direktrapportering-fran-svenskarnas-partis-hostkonferens/
Citera
2013-10-12, 14:33
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ann.Oying
Det vill jag. Jag föddes med så många vita gener att jag inte ens tål sommarsol i mer än 5 minuter i taget. Hade SvP haft makten när jag föddes hade jag stämt dem för genetisk punkt-terrorism idag då det är ett rent helvete att inte tåla sol.

Lite neger-gener i mig hade förmodligen löst problemet.

Tror du siktar därmed på rasblandning mer än invandring. Varför ska vi andra få känna av konsekvenserna av att du är en självhatande vit? Du har din fria vilja att få åka ner till andra länder, bli röd som en kräfta och beblanda dig. Förstå att jag skulle därmed aldrig vilja ha en person som dig till väninna (utgår från att du är en kvinna nu) och jag skulle aldrig låta dig komma in i gemenskapen. Samt så får du säkerligen få lära dig att tåla ilskna blickar om du har ett rasblandat barn i framtiden, som några säger att de får. Hoppas du får en bättre lördag än vad du verkar ha, när du känner att du behöver komma hit och trolla.
Citera
2013-10-12, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Nej, och det är inte felaktigt att hävda att invandring av ex. negrer hade förbättrat den svenska genpoolen i brunhetshänseende. Östasiater klarar IQ-tester bra, men utan den innovationsförmåga som vita besitter så klarar de inte att skapa ett IQ-test. De är inga skapare, de är bra på att pyssla och pilla på sånt som andra skapat.

Var det inte Hilter eller Pierce som någonting om att vita är kulturskapare medan asiater är kulturbärare (kommer inte ihåg den exakta formuleringen) eller är jag ute på halare is än Bambi?
Citera
2013-10-12, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Nej, och det är inte felaktigt att hävda att invandring av ex. negrer hade förbättrat den svenska genpoolen i brunhetshänseende. Östasiater klarar IQ-tester bra, men utan den innovationsförmåga som vita besitter så klarar de inte att skapa ett IQ-test. De är inga skapare, de är bra på att pyssla och pilla på sånt som andra skapat.

Du har åtminstone delvis rätt som jag ser det. Östasiater uppvisar först och främst högre social konformitet och mindre psykopatisk personlighet än vad européer gör, två drag som sannolikt är viktiga för innovation. Vidare så har Europa historiskt bestått av många olika länder som inbördes tävlade med varandra vilket uppmuntrade utvecklingen av nya uppfinningar och liknande, något som inte var fallet i ex Kina som länge varit en stat som styrt av envåldshärskare utan någon intern tävling på samma sätt som i Europa. Det är i sammanhanget värt att komma ihåg att Östasiaterna låg före européerna rent tekniskt fram till 1500-talet då man utvecklade ex papper, tryckpressen, papperspengar, den magnetiska kompassen och svartkrut flera hundra år före européerna. Att säga att asiater enbart klarar av att använda uppfinningar men inte klarar av att skapa dem är därför endast sant ur ett perspektiv som sträcker sig över de senaste 500 åren men sett till ett längre historiskt perspektiv så stämmer det inte.
Citera
2013-10-12, 16:32
Medlem
Citat:
Det vill jag. Jag föddes med så många vita gener att jag inte ens tål sommarsol i mer än 5 minuter i taget. Hade SvP haft makten när jag föddes hade jag stämt dem för genetisk punkt-terrorism idag då det är ett rent helvete att inte tåla sol.

Lite neger-gener i mig hade förmodligen löst problemet.

Negergenerna hade nog gjort mer än så tyvärr. Med tanke på att medel IQ i Afrika är typ 70 medans medel IQ bland vita kaukasier ligger på 100 hade risken för en genetisk lobotomi varit överhängande, bättre då att vara lite extra solkänslig Men visst om du vill satsa på en karriär som friidrottare kanske det hade varit att föredra. Afrikaner har en förbryllande intressant genetisk egenskap i att utveckla explosiv muskulatur dvs den typ av muskelfibrer som genererar den typ av explosivitet som är att föredra bland friidrottare, vissa typer av bollspelare och kampsport i allmänhet.
Citera
2013-10-12, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Negergenerna hade nog gjort mer än så tyvärr.

Inte om man bara slår på de som styr pigmentproduktionen. Ni andra är ju exempel på det då ni HAR neger-gener i er och därmed tål sol mycket bättre än mig samtidigt som ni fortfarande är vita och har samma mentala struktur som imbecilla bondtölpar i Norrland. Du själv är 99% redneck och 1% neger tror jag.

Vissa av er tänker även som negrer, men sedan Neger-Pierre blev accepterad bland nazister i götet bara för att han rakade skallen och ryktades ha steriliserat sig, så är det inte mycket som förvånat mig kring rasse-lägrena längre.
Citera
2013-10-12, 18:02
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Jag skrev att jag hatar att jag inte tål sol, inte att jag är vit.
Du tål själv sol antar jag? I så fall har du fler neger-gener än mig vilket sätter mig ÖVER dig i purhetsskalan. Om Hitler återuppstår kommer han döda dig och låta mig leva.

Men din lilla forumhora. Sade jag inte just att jag inte tål sol?

Fast det beror nog bara på dina neger-gener. Hade du inte haft neger-blod i dig så hade du sett mig som en reko individ, din lille rasförrädare.

På samma sätt som ni rassar lärt er att tåla ilskna blickar NU då eller? NOT!
Ni gnäller ju varenda dag om hur hemskt klimatet blivit för er. Vad är detta? Har ni inget skinn på näsan eller?

... Ursäkta? Tur att jag inte höll på att dricka någonting för då hade jag sprutat det över hela tangentbordet över all fåneri som fick mig att skratta så hjärtligt. Ja jag vet att du sa att du inte tål sol, därmed uppmanade jag dig att åka ner. Märkte du inte poängen jag skapade där? Tss tss. Om läsförståelsen brister likväl som din grammatik gör (måste man använda ordet 'not'?) så uppmanar jag dig att ta upp en bok istället för att sitta på Flashback. All i omtankens namn just nu.

Tack för att du tog din tid att spy galla över saker o ting på ett antagande, som du själv skrev i början. En fin uppvisning på förvirring och bevis på att din karaktär brister på flera punkter. Tack för medverkandet och förgyllningen av min lördag!
Citera
2013-10-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Var det inte Hilter eller Pierce som någonting om att vita är kulturskapare medan asiater är kulturbärare (kommer inte ihåg den exakta formuleringen) eller är jag ute på halare is än Bambi?

Citatet är korrekt däremot kan jag inte riktigt hålla med om allt som gamle Adolf gav uttryck för i just det stycket av MK (Folk och ras om jag inte missminner mig). Asiater är ett ganska intelligent folk överlag (Medel IQ 105 enligt de studier som Lynn och Vanhanen gjorde och som till dags dato inte är motbevisade). Nordasiater har kunnat producera en hel del schysst kultur som i alla fall jag respekterar dem för men det betyder ju inte att man vill leva resten av livet i Downtown Tokyo för det. För att återgå till Adolf så var han lite väl hård och fördömande mot asiaterna enligt min mening men hade ändå någorlunda rätt i sitt resonemang. Asiater är helt klart ett kapabelt folk när det gäller kulturbygge och deras relativt höga IQ vittnar om detta. Dock har de, trots att deras medel IQ är något högre än vita kaukasier, frambringat betydligt färre supergenier överlag än den vita populationen i världen men också betydligt färre dumskallar vilket höjer deras medel IQ nivå överlag (den vita populationens kurva här är mer spretig) Detta resonemang bevisas lätt med insikten i att asiater är ruggigt dugliga vad det gäller at producera och underhålla avancerad teknologi men har inte frambringat tillnärmelsevis lika mycket av den varan såsom uppfinnare och tekniska föregångsmän av vitt västerländskt ursprung.
Citera
2013-10-12, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leliana
... Ursäkta? Tur att jag inte höll på att dricka någonting för då hade jag sprutat det över hela tangentbordet över all fåneri som fick mig att skratta så hjärtligt. Ja jag vet att du sa att du inte tål sol, därmed uppmanade jag dig att åka ner. Märkte du inte poängen jag skapade där? Tss tss. Om läsförståelsen brister likväl som din grammatik gör (måste man använda ordet 'not'?) så uppmanar jag dig att ta upp en bok istället för att sitta på Flashback. All i omtankens namn just nu.

Tack för att du tog din tid att spy galla över saker o ting på ett antagande, som du själv skrev i början. En fin uppvisning på förvirring och bevis på att din karaktär brister på flera punkter. Tack för medverkandet och förgyllningen av min lördag!

Hahahah mata inte trollen då växer dom bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in