Citat:
Ursprungligen postat av
Luckmann
Nej, det är självklart inte realistiskt att begränsa invandringen till 0. Vad som är nödvändigt är ett totalt och fullständigt, ovillkorligt och omedelbart invandrings- och flyktingstopp samt repatriering utav folkfrämlingar efter principen "sist in, först ut", med tung prioritering utav kriminella invandrare, retroaktivt för alla ekonomi-, vålds- och sexualbrott, men fortsatt enligt princip alla brott.
Efter en längre övergångsperiod så bör målsättningen vara att ha en begränsad ändamålsbaserad invandring primärt från närstående nationer och endast i undantagsfall från icke-Europeiska.
Om du frågar mig.
Jag håller med, och givetvis skall även alla invandrare som lever på bidrag utvisas också, för de (få) som inte lever på bidrag eller är kriminella hade jag kunnat att de hade fått stanna i sverige. Det borde finnas något fattigt negerland som är villig att ta emot packet till en relativt billig penning. För övrigt tror jag att många av de invandrare som finns i sverige hade kunnat tänka sig att återvända frivilligt om de fick ekonomisk kompensation för att återvända, många lever redan nu i sina hemländer och hovar in pengar.
Jag tycker det är bra att SVP står upp för det svenska genetiska arvet och inte är förespråkar rasblandning med erectusnegrer. (det är bara en tidsfråga innan jag blir utesluten från sverigedemokraterna, man är aldrig så anonym som man tror).