Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-02-03, 16:59
Medlem
http://revfront.org/?p=6052

Snyggt att ett parti som utger sig för att ta i med "hårdhandskarna" mot brott av sexuell karaktär huserar en dömd våldtäktsman som nu även kommer dömas för en ny våldtäkt. Krävs tydligen att ens vidriga medlemmar ska blottas offentligt för att man ska utesluta dem. Snyggt av partiet att hålla våldtäktsmän om ryggen. Visar ju återigen vilket skrot och korn de nazistiska partierna är gjorda av.

Sedan att partiets största stolpskott Jack Motander fortfarande får vara medlem visar ju vilket ruttet parti det är.

Ni "nationalister" måste vara fruktansvärt nöjda med att RF väljer att publicera GMs identitet?
Citera
2013-02-03, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tryyn

Snyggt att ett parti som utger sig för att ta i med "hårdhandskarna" mot brott av sexuell karaktär huserar en dömd våldtäktsman som nu även kommer dömas för en ny våldtäkt. Krävs tydligen att ens vidriga medlemmar ska blottas offentligt för att man ska utesluta dem. Snyggt av partiet att hålla våldtäktsmän om ryggen. Visar ju återigen vilket skrot och korn de nazistiska partierna är gjorda av.
Du är lika pigg och alert som alltid märker jag. Personen i fråga uteslöts timmar efter att avslöjandet kom. Tidigare var förstås personens bakgrund inte känd eftersom medlemskapet i partiet är öppet, precis som i övriga partier.

Var det något annat du ville eller kände du bara för att yla lite om de hemska och fasansfulla nazizizisterna? En debatt av mer ideologisk och sakpolitisk art kanske? Kan en sådan vara intressant?
Citera
2013-02-03, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryyn

Sedan att partiets största stolpskott Jack Motander fortfarande får vara medlem visar ju vilket ruttet parti det är.

Ni "nationalister" måste vara fruktansvärt nöjda med att RF väljer att publicera GMs identitet?

Hans identitet framkom för ett bra tag sedan.
Citera
2013-02-03, 17:09
Medlem
Men det är korrekt uppfattat att det är att inom SvP är ok vara en högt uppsatt kandidat samtidigt som man skyddar pedofiler i utbyte mot pengar?
Citera
2013-02-03, 17:14
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entill
Men det är korrekt uppfattat att det är att inom SvP är ok vara en högt uppsatt kandidat samtidigt som man skyddar pedofiler i utbyte mot pengar?

Beror nog på om man blivit dömd för det eller ej.
Citera
2013-02-03, 17:14
Bannlyst
Citat:
Det var väldigt var svårt det ska vara att fatta principerna? För det första har ingen dom fallit, för det andra avhandlas inte medlemsärenden på öppna forum som Flashback.

Är det orimliga principer tycker du? Är det underligt på något sätt? Det här är "Tråden om SvP" helt sant och korrekt, men det innebär ju för i satans helvete inte att anonyma kommunistmuppar och andra troll ska tro att de kan komma hit och ställa några som helst krav på partiet och dess rutiner.
Vad förväntar du dig egentligen, ärligt talat?
Citera
2013-02-03, 17:18
Medlem
infogivers avatar
Citat:

Jag har då aldrig hört att något annat parti gjort det i Sverige tidigare iallafall. Men SvP vet man ju är drägg. Tidigare har man ju bortförklarat Jack's fall med att det är under utredning och att partiet skall ta ställning efter dom, men vad händer tror folk om denne blir dömd?
Citera
2013-02-03, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver

Så vad anser folk skall hända med Jack ifall denne blir dömd?
Anser folk att det är acceptabelt att undanhålla pedofilers uppgifter så länge dessa betalar bra?
Jag förklarar hur partiet ser på saker och ting och hur rutinerna fungerar, det är såklart ytterst relevant i en tråd om SvP av uppenbara skäl. Gillar du inte svaren så är det ju tråkigt, men inte så mycket att göra åt.
Citera
2013-02-03, 17:35
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Jag förklarar hur partiet ser på saker och ting och hur rutinerna fungerar, det är såklart ytterst relevant i en tråd om SvP av uppenbara skäl. Gillar du inte svaren så är det ju tråkigt, men inte så mycket att göra åt.

Jag vet du upprepar din mantra varje gång du inte har ett bra svar.

Jag undrar dock vad du eller andra medlemmar i partiet tycker skall hända med Jack, sympatisörer får även de svara.
Citera
2013-02-03, 17:37
Bannlyst
Citat:
Jag undrar dock vad du eller andra medlemmar i partiet tycker skall hända med Jack, sympatisörer får även de svara.
Klart de får, men jag var av intrycket att medlemmen ovan undrade vad partiet ansåg om det hela och därför svarade jag ur det perspektivet. Visst, alla får svara, naturligtvis är det så. Även jag kan såklart ha privata åsikter om saker och ting.

Finns ingen anledning att vara otrevlig och hetsa upp sig. Du vet ju att jag alltid uppskattar att gnabba med dig här på Flashback infogiver. Det känns som om du behöver en kram ibland bara.
Senast redigerad av Straybullet 2013-02-03 kl. 17:40.
Citera
2013-02-03, 17:53
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Så nassar, vad anser man skall hända med Jack ifall han blir dömd?

Det kan jag svara på först efter att jag läst förundersökningen och domen, det är naturligtvis orimligt att göra en helhetsbedömning baserad på diverse kortfattade artiklar. För övrigt borde du skärpa till din attityd, jag tror inte att någon imponeras av att du kallar nationalister för "nassar" i tid och otid.
Citera
2013-02-03, 17:57
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det kan jag svara på först efter att jag läst förundersökningen och domen, det är naturligtvis orimligt att göra en helhetsbedömning baserad på diverse kortfattade artiklar. För övrigt borde du skärpa till din attityd, jag tror inte att någon imponeras av att du kallar nationalister för "nassar" i tid och otid.

Vad är det i domen eller förundersökningen som skulle kunna spela in på ditt beslut?
Jag menar han har fått flera hundratusen kronor betald till sitt personligakonto, polisen har chatt-loggar som bevis bl.a, tror åklagaren har mycket att gå på.

Jag tror ingen av de som har invändningar på att jag kallar nazister för nassar skulle bli mer imponerad om jag inte gjorde det, vad tror du själv? Har annars inga som helst begär av att imponera på någon heller, speciellt inte på internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in