2013-09-02, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Nu går ju både bbc och Guardian ut med Özil till Arsenal.

Özil nära nu, Viviano likaså. Diskussion förs om Demba Ba, lån med avgift på 2 miljoner pund. Real Madrid ska ha erbjudit Di Maria till klubbar runt om i Europa.
2013-09-02, 12:59
Medlem
Stratocaster68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Helt sinnessjukt av Real om det nu stämmer att man är beredda att släppa Özil. Så idiotiskt så jag har nästan inga ord för det. Om han säljs blir han den här säsongens Sneijder/Robben. Offrad för att göra plats för ett coolare namn och kommer väl troligtvis vinna CL om något år efter att ha slagit ut Real på vägen.

Märkligt att inga fler klubbar än Arsenal och möjligtvis PSG är ute efter honom vad det verkar. När en spelare med Özils klass blir tillgänglig så är det ju för fan bara att göra plats i startelvan!

Vansinnigt att United inte gjorde ett större försök att värva honom. Uselt fönster av Woodward.
2013-09-02, 13:00
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Helt sinnessjukt av Real om det nu stämmer att man är beredda att släppa Özil. Så idiotiskt så jag har nästan inga ord för det. Om han säljs blir han den här säsongens Sneijder/Robben. Offrad för att göra plats för ett coolare namn och kommer väl troligtvis vinna CL om något år efter att ha slagit ut Real på vägen.

Märkligt att inga fler klubbar än Arsenal och möjligtvis PSG är ute efter honom vad det verkar. När en spelare med Özils klass blir tillgänglig så är det ju för fan bara att göra plats i startelvan!

Är inte allt för många klubbar som har råd att slänga upp en si så dör 45 miljoner euro sista transferdagen.

Men med tanke på att Arsenal inte spenderat något en så finns pengarna.
2013-09-02, 13:01
Medlem
Langsdales avatar
Lämnar Özil så kommer jag hata Perez förevigt, trots att han har värvat många av mina favoritspelare till klubben. Varför inte göra det enkelt? Ronaldo upp på topp så man kan bänka Benzema som är helt under isen. Bale tar Ronaldos vänsterplats och Özil går ut på högern..

Nej, men Perez vill sälja världens bästa spelare på sin position, som är ung dessutom.
2013-09-02, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Özil nära nu, Viviano likaså. Diskussion förs om Demba Ba, lån med avgift på 2 miljoner pund. Real Madrid ska ha erbjudit Di Maria till klubbar runt om i Europa.

Bara att hugga på di Maria när man ändå är igång liksom Kan bli ett rätt bra fönster ändå i slutändan även om man såklart gärna hade sett att värvningarna kommit lite tidigare.
2013-09-02, 13:04
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Lämnar Özil så kommer jag hata Perez förevigt, trots att han har värvat många av mina favoritspelare till klubben. Varför inte göra det enkelt? Ronaldo upp på topp så man kan bänka Benzema som är helt under isen. Bale tar Ronaldos vänsterplats och Özil går ut på högern..

Nej, men Perez vill sälja världens bästa spelare på sin position, som är ung dessutom.

Benzema som gör poäng på löpande band...

Otroligt dumt av Real att köpa en sämre spelare för dubbelt så mycket som man släpper en bättre spelare för. Man tackar.
2013-09-02, 13:05
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68
Vansinnigt att United inte gjorde ett större försök att värva honom. Uselt fönster av Woodward.

Fast samtidigt tycker alla det är märkligt att Kagawa inte får spela? Hans chanser skulle ju inte förbättras om Özil kom.

Även om jag skulle älska att se Özil i United är det inte den spelartypen vi främst behöver.
2013-09-02, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Otroligt dumt av Real att köpa en sämre spelare för dubbelt så mycket som man släpper en bättre spelare för. Man tackar.

Pik till Bale eller?
2013-09-02, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Bara att hugga på di Maria när man ändå är igång liksom Kan bli ett rätt bra fönster ändå i slutändan även om man såklart gärna hade sett att värvningarna kommit lite tidigare.

Som sagt, varken Özil, Di Maria eller Ba var nog inte tillgängliga för månader sen. Säger inte att dessa transfers kommer att hända men bättre att vänta ut än att panikköpa. Bale satte mycket i rullning och det visste sakkunniga i Europas klubbar. Bud fanns på Higuain och Suarez men det gick inte att lösa.
2013-09-02, 13:07
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Real behöver ingen forward som gör assist, Real behöver en forward som gör mål på allt och hugger som en kobra i straffområdet. Benzema verkar ha glömt hur offside fungerar och förstör otroligt många anfall.
2013-09-02, 13:08
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Ibland kan man inte få allt man vill ha när man vill. Tycker du borde vänta till fönstret har stängt. Antar att både Löw och Wenger gör fel i att använda Podolski till vänster då?
Det är klart att vi får vänta se hur det blir efter att fönstret har stängt men oavsett vilka värvningar man gör hade de säkerligen gått att lösa tidigare under fönstret, att det då hade blivit lite dyrare tror jag inte hade äventyrat klubbens ekonomi.

Löw är en jävla pajas när det kommer till att matcha det tyska landslaget, och jag tycker även att Wenger matchar Podolski fel. Se bara hur mycket bättre han var i Köln som var ett uselt bottenlag.
2013-09-02, 13:09
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Real behöver ingen forward som gör assist, Real behöver en forward som gör mål på allt och hugger som en kobra i straffområdet. Benzema verkar ha glömt hur offside fungerar och förstör otroligt många anfall.

Det kan man visserligen tycka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in