2013-08-21, 18:48
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Nej, inte enligt Gianluca Di Marzio:
http://se.sillyseason.com/fotboll/premier-league/norwich-city-fc/artiklar/officiellt-elmander-lanas-ut-till-norwich

Johan Elmander alltså officiellt klar för Norwich. Det rör sig om ett låneavtal som sträcker sig säsongen ut.

Alltid lika spännande med svenskar i Premier League.
2013-08-21, 19:47
Medlem
Det händer mycket i Tottenham nu. Utöver att Willian väntas skriva på i morgon enligt Sky och att man verkar jobba på Lamela, så ska även den rumänska mittbacken Vlad Chiriches slutligen vara klart snart enligt olika källor.
2013-08-21, 19:52
Moderator
zanteras avatar
Spurs tar chanserna verkligen. När Arsenal inte satsar finns det ju ett kanonläge att bygga ett slagstarkt lag för en CL-plats.
2013-08-21, 19:58
Medlem
Spinnacers avatar
Tror verkligen inte Roma släpper Lamela, han var med truppen nu när den annonserades för fansen inför säsongen...

Han hade kostat minst lika mycket som Shaarawy också (€35m+).
2013-08-21, 20:07
Medlem
Wiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Tror verkligen inte Roma släpper Lamela, han var med truppen nu när den annonserades för fansen inför säsongen...

Han hade kostat minst lika mycket som Shaarawy också (€35m+).

Priset är nog inga problem för Tottenham när miljarden från en eventuell Bale försäljning ramlar in.
2013-08-21, 20:24
Medlem
Solbakken tillbaka i FCK.
2013-08-21, 20:45
Medlem
keranos avatar
Kaos på twitter nu, verkar som om United närmar sig Ronaldo.
2013-08-21, 21:08
Medlem
Weeruuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano

Vilken twitter?
2013-08-21, 21:49
Medlem
Seppo1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Va? Ser inga speciella rapporter alls? Snarare citat från Raúl som tror och hoppas på att Ronaldo kommer pensionera sig i Madrid.
2013-08-21, 21:55
Medlem
Seppo1337s avatar
BBC Sport ‏@BBCSport 1m
Anzhi Mahkachkala attacking midfielder Willian has undergone a medical ahead of his proposed £30m move to Tottenham.
2013-08-21, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
BBC Sport ‏@BBCSport 1m
Anzhi Mahkachkala attacking midfielder Willian has undergone a medical ahead of his proposed £30m move to Tottenham.

Det känns lite som ett stort skämt, eller en dröm denna sommaren. Längesedan jag såg en klubb gå så hårt ett transferfönster. Levy och Baldini har verkligen gjort underverk.

Mitt älskade Spurs verkar ha gått in i sommaren med inställningen att allt som behövs förstärkas ska förstärkas. Känns väldigt bra måste jag säga.
2013-08-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbacck
Det känns lite som ett stort skämt, eller en dröm denna sommaren. Längesedan jag såg en klubb gå så hårt ett transferfönster. Levy och Baldini har verkligen gjort underverk.

Mitt älskade Spurs verkar ha gått in i sommaren med inställningen att allt som behövs förstärkas ska förstärkas. Känns väldigt bra måste jag säga.

Ett fantastiskt fönster, och än är det inte slut. Ifall man ror Bale-affären i hamn och även lyckas få in Lamela kommer Daniel Levy och denna sommaren med honom att gå till historien. Låt oss inte ta ut någonting på förhand, men det ser mycket lovande ut.

COYS

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in