Citat:
Ursprungligen postat av
jedigovna
Med Milan kan kan man aldrig vara säker längre. Kunde Silva skriva på nytt kontrakt för att nästa dag bli kickad av Galliani & co. så kan detta mycket väl hända. Det finns absolut ingenting som kan ligga som argument för en försäljning av EL92. Jag tror inte längre på skitsnacket om ekonomin, har inte Berlusconi råd med Milan så kan han lika gärna sälja klubben. Med alla dessa försäljningar av storspelare så kommer Milan vara en medioker Serie A-klubb de närmsta åren.
Dock måste man ge en liten applåd åt Galliani som lyckades ro hem Kaká gratis (!) samt få honom att gå med på 4 mille i lön, istället för 6 mille som Kaká ursprungligen ville ha. Ge oss Astori och behåll EL92 så är jag nöjd!
Precis vad som bekymrar mig också. Dessutom, hur ska man kunna locka till sig stora namn i framtiden om dom måste oroa sig för att bli ivägskeppade till högstbjudande vid första bästa tillfälle?
Kaká vill jag avvakta med mitt utlåtande om tills jag sett vad han går för nuförtiden, men gratis är gott (särskilt när han har en guldboll i resväskan!).
Kan inte klockan bli 00:00 snart...