2013-09-02, 12:34
Medlem
anteri17s avatar
Daily Mirror , John Cross, säger att det är done deal... Med Özil.
2013-09-02, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Samma med John Cross. Inte ett rätt hittills.
2013-09-02, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Otto Knows också
Nä men allvarligt. Palmeri är ju internets största jävla åsna. Aldrig varit med om att en snubbe kan vara fylld med så mycket skit. Patetiskt.
2013-09-02, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Den där tancredipalmeri har ju skrivit en massa skit hela silly season känns det som. Inte ett rätt.

Bara för det så hittar väl den blinda hönan ägget den här gången...

Precis.. Får ta det (som allt annat) med en nypa salt. Han och Indykaila har kastat ur sig otroligt mycket nonsens.

Senaste:

"John Cross ‏@johncrossmirror 6m
I'm hearing Mesut Ozil is agreed and done to Arsenal as a permanent deal. #afc http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/transfer-deadline-day-live-follow-2244693 …"
2013-09-02, 12:39
Bannlyst
Real vill säkert sälja men sen om Özil vill gå till Arsenal är en annan femma. Ska Chelsea komma och kapa dealen som dom brukar?
2013-09-02, 12:40
Medlem
Fabio Borini är på medical hos Sunderland, handlar om ett lån enligt Sky.
2013-09-02, 12:41
Medlem
DifMackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Med Milan kan kan man aldrig vara säker längre. Kunde Silva skriva på nytt kontrakt för att nästa dag bli kickad av Galliani & co. så kan detta mycket väl hända. Det finns absolut ingenting som kan ligga som argument för en försäljning av EL92. Jag tror inte längre på skitsnacket om ekonomin, har inte Berlusconi råd med Milan så kan han lika gärna sälja klubben. Med alla dessa försäljningar av storspelare så kommer Milan vara en medioker Serie A-klubb de närmsta åren.

Dock måste man ge en liten applåd åt Galliani som lyckades ro hem Kaká gratis (!) samt få honom att gå med på 4 mille i lön, istället för 6 mille som Kaká ursprungligen ville ha. Ge oss Astori och behåll EL92 så är jag nöjd!

Precis vad som bekymrar mig också. Dessutom, hur ska man kunna locka till sig stora namn i framtiden om dom måste oroa sig för att bli ivägskeppade till högstbjudande vid första bästa tillfälle?

Kaká vill jag avvakta med mitt utlåtande om tills jag sett vad han går för nuförtiden, men gratis är gott (särskilt när han har en guldboll i resväskan!).
Kan inte klockan bli 00:00 snart...
2013-09-02, 12:41
Medlem
LuaLuas avatar
Känns som det är några som sitter och följer aftonbladets livetv här?

Dags att sätta lite fart nu Woody!!
2013-09-02, 12:43
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Känns som det är några som sitter och följer aftonbladets livetv här?

Dags att sätta lite fart nu Woody!!

AB, glöm det. Sky Sports är det som gäller.
2013-09-02, 12:43
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Real vill säkert sälja men sen om Özil vill gå till Arsenal är en annan femma. Ska Chelsea komma och kapa dealen som dom brukar?

Hade varit oerhört underhållande, iaf om det blir något liknande som vid fallet Willian.
2013-09-02, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det är ju helt sjukt hur folk kan trilla in och rättfärdiga Wengers beteende. Hade Wenger sagt i början av fönstret att truppen var tillräckligt bra och att han inte skulle förstärka hade man ju kunnat leva med den obefintliga aktiviteten på transfermarknaden och ibland dumsnålheten. Men att han nu efter att i början av sommaren ha sagt att det ska spenderas pengar inte agera förrän sista dagen är helt åt helvete.

Hur många extra säsongsbiljetter hade en stjärnvärvning några veckor innan premiären kunnat resultera i? Och vilka intäkter hade det inneburit?

Som alla därute vet blir lag bättre av att spela tillsammans och att värva i sista sekund är idioti eftersom att nyförvärven inte kommer att prestera ändå (i de flesta fall) den första månaden i klubben. Hade det inte varit bättre att agera i tid och faktiskt komma till premiären med en spikad trupp som redan är samspelt?

Jag kan köpa att folk har sågat några av Arsenals spelare väldigt hårt, jag uppskattar exempelvis Podolski väldigt mycket men tycker att Wenger använder honom helt fel. Sen går det ju inte missa att det finns stora luckor i Arsenals trupp, en skada på Giroud och vem ska då starta på topp? Giroud är knappast en världsklassanfallare till att börja med och de som kan ersätta honom är långt ifrån att vara världsklassanfallare.

Även om Arsenal kan ställa fram en riktigt bra startelva när alla är friska så borde ju det senaste decenniet skvallra om att alla aldrig är friska på samma gång. Truppen är på tok för tunn och egentligen skulle det behövas en klassvärvning i varje lagdel för att man på allvar ska utmana om titlarna. Jämför exempelvis kvalitén på Bayern Münchens och Arsenals bänkar, klasskillnad.

Ibland kan man inte få allt man vill ha när man vill. Tycker du borde vänta till fönstret har stängt. Antar att både Löw och Wenger gör fel i att använda Podolski till vänster då?
2013-09-02, 12:46
Medlem
James Olley: Ozil deal to Arsenal very close but not quite done. He's undergoing his medical in Germany right now

Jeremy Wilson: Arsenal have representatives in Germany to try and tie up Ozil deal. Fee agreed, now personal terms and medical to do

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in