2013-09-02, 12:48
Medlem
MisterMGMTs avatar
Någon som kan länka till Sky Sports tv-sändning med Deadline day?
2013-09-02, 12:49
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
AB, glöm det. Sky Sports är det som gäller.

Har du länk ?
2013-09-02, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Någon som kan länka till Sky Sports tv-sändning med Deadline day?

Tror inte dom har tv-sändning men den här följer jag iaf http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch
2013-09-02, 12:50
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Med Milan kan kan man aldrig vara säker längre. Kunde Silva skriva på nytt kontrakt för att nästa dag bli kickad av Galliani & co. så kan detta mycket väl hända. Det finns absolut ingenting som kan ligga som argument för en försäljning av EL92. Jag tror inte längre på skitsnacket om ekonomin, har inte Berlusconi råd med Milan så kan han lika gärna sälja klubben. Med alla dessa försäljningar av storspelare så kommer Milan vara en medioker Serie A-klubb de närmsta åren.

Dock måste man ge en liten applåd åt Galliani som lyckades ro hem Kaká gratis (!) samt få honom att gå med på 4 mille i lön, istället för 6 mille som Kaká ursprungligen ville ha. Ge oss Astori och behåll EL92 så är jag nöjd!

Sanningen är nog tyvärr den att det inte är skitsnack detta om den dåliga ekonomin. Berlusconis bolag Fininvest har plöjt ner miljarder i Milan. Har officiella siffror för åren 2006-2011 som visar att de betalat ut 336 miljoner euro till klubben. Lägger man till de två senaste säsongerna blir summa antagligen ungefär kring 4 miljarder kronor.

Så Milan har råkat ut för ett slags ekonomisk baksmälla efter åratal av för höga löner och för dåliga intäkter/resultat. Inte lätt att vända en sådan trend och ingen klubb jag tror så många är sugna på att köpa i dagsläget.
2013-09-02, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aajdn
Tror inte dom har tv-sändning men den här följer jag iaf http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

Jodå, kör på live tills fönstret stänger. Får inte länka till illegala streams vad jag vet men finns..

Arsenal och Chelsea i samtal om Demba Ba på lån, är inte så väldigt positiv till det..
2013-09-02, 12:54
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Har du länk ?

http://tykestv.eu/streams/skysports/skysportsnews/
2013-09-02, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin
James Olley: Ozil deal to Arsenal very close but not quite done. He's undergoing his medical in Germany right now

Jeremy Wilson: Arsenal have representatives in Germany to try and tie up Ozil deal. Fee agreed, now personal terms and medical to do

Och nu skriver David Ornstein om det.

Arsenal agree €50m deal with Real Madrid for Ozil. Personal terms in place & medical in Ger today but not signed yet.

Snälla låt detta vara sant.
2013-09-02, 12:55
Medlem
DifMackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Sanningen är nog tyvärr den att det inte är skitsnack detta om den dåliga ekonomin. Berlusconis bolag Fininvest har plöjt ner miljarder i Milan. Har officiella siffror för åren 2006-2011 som visar att de betalat ut 336 miljoner euro till klubben. Lägger man till de två senaste säsongerna blir summa antagligen ungefär kring 4 miljarder kronor.

Så Milan har råkat ut för ett slags ekonomisk baksmälla efter åratal av för höga löner och för dåliga intäkter/resultat. Inte lätt att vända en sådan trend och ingen klubb jag tror så många är sugna på att köpa i dagsläget.

Vad jag har hört så finns det gott om intressenter, dock vill Berlusconi tydligen inte släppa 100% av klubben vilket gjort att dessa tackat nej.
Vem fan vill deläga något med Berlusconi liksom.
2013-09-02, 12:56
Medlem
gato12s avatar
Nu går ju både bbc och Guardian ut med Özil till Arsenal.

för 500 miljoner
Senast redigerad av gato12 2013-09-02 kl. 12:58.
2013-09-02, 12:57
Medlem
Skranks avatar
Helt sinnessjukt av Real om det nu stämmer att man är beredda att släppa Özil. Så idiotiskt så jag har nästan inga ord för det. Om han säljs blir han den här säsongens Sneijder/Robben. Offrad för att göra plats för ett coolare namn och kommer väl troligtvis vinna CL om något år efter att ha slagit ut Real på vägen.

Märkligt att inga fler klubbar än Arsenal och möjligtvis PSG är ute efter honom vad det verkar. När en spelare med Özils klass blir tillgänglig så är det ju för fan bara att göra plats i startelvan!
2013-09-02, 12:58
Bannlyst
David Ornstein ‏@bbcsport_david now Arsenal agree €50m deal with Real Madrid for Ozil. Personal terms in place & medical in Ger today but not signed yet #bbcfootball #afc #rmfc

Om ett par timmar är han antagligen "klar" för PSG

Skämt åsido. Det börjar onekligen dra ihop sig. Får se om BFG kan övertyga honom på landslagssamlingen
2013-09-02, 12:58
Medlem
anteri17s avatar
Det blir ett antiklimax om man inte landar Özil nu. Ett stort jävla antiklimax. Oavsett om vi istället får in typ Di Maria eller Benzema.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in