Kom hem en bra bit före midnatt igår kväll och social som jag är satte jag mig för att köra ett litet nattpass då. (Alltid uppskattat av den bättre hälften). Eftersom jag var i bra "form" tänkte jag iaf dra ihop min 30 kills lite snabbt. Och visst gick det hyggligt bra. Kom till 28 kills ganska snabbt (bl.a. genom en Top Gun i Hellcaten, vackert så) - men där tog det tvärstopp. Började också bli rätt mosig ungefär vid den tidpunkten och ville inget annat än att bara gå och lägga mig - men va fan.... 2(!) kvar!?
Då kickade min WoT-förbannelse in. Skitlagen kom i parad! En efter en. Match efter match spelades av.... inte bara utan kills, utan även torsk efter torsk. Blev mer och mer oinspirerad och till slut kunde jag knappt hålla ögonen öppna. Slutligen sa jag till mig själv:
"en sista". Sen skiter jag i det oavsett. Och av en ren tillfällighet var det Tiger II som stod på tur. Trycker på
Battle och ser när jag kommer in i matchen att det som vanligt är en tier X-fight. Alltid! Så jävla tröttsamt!! Var en millimeter från att bara köra en afk och gå och lägga mig, men det är inte riktigt min stil att ge upp -
ever. Så jag rullade iväg ändå:
http://www.dumpt.com/img/viewer.php?file=sxii9szzwcznq5yi7t6r.jpg
Ingen monstermatch kanske men alltid kul att dra in en Ace Tanker på en kärra som så många kör, dessutom mot mest tier IX och X motstånd. D e s s u t o m fick jag mina sista kills äntligen! 32 - done deal!
....fast några krediter trillade inte in? DÅ först surfar jag in på WoT-sajten och ser att det där eventet tog ju för f*n SLUT tidigare på dagen!? Argh!! Rullgardin ner, på alla sätt och vis. Fy fan vad sur jag blev.
Det blev ingen lördagsbonus x2 för damen iaf (det är ju t.o.m. x3 nu i helgen. Orka...).