Flygbåtarna slutade väl inte alls gå långt innan bron var klar. De gick väl efteråt också några år?
flygbåt är inte färja.
men jag förstår din invändning. det finns nästan alltid någon detalj att hänga upp sig på så du slipper ta ställning till den stora frågan. ska människor ha rätt att flytta. Får de fly krig eller förtryck?
Såklart hade han en svensk flickvän också.... Svenska kvinnor är ett skämt som älskar massinvandringen bara för att de vill ha blattekuk som hos denna afghan...
Gick och gick. Han har åkt spring taxi, tjuvåkt på tåg , nu när han skall följa det lagar och regler som gäller väljer han att gråta ut i Aftonbladet . Det räcker väl med alla brott emot Dublin konventionen som Sverige begår redan..
Han är uppenbarligen kriminell och sitter skryter om det i Aftonbladet dessutom, självklart skall han deporteras till första land han sökte asyl i.
Poliskvinnan som släppte iväg honom trots att hon visste att han var illegal samt saknade giltligt SL-kort borde få sparken med omedelbar verkan. Det är sådant som händer när vi kvoterar in kvinnliga poliser. De agerar efter känslor istället för efter lagar och regler. Naturligtvis skulle denne kamelknullare ha deporterats ut ur landet direkt.
Troligen kommer hon gråta ut i Aftonbladet om 2 år, där hennes "man" förföljer henne och osv.. Vem vet, hon kanske tom får flyga ifrån ballongen som är en populär sport inom den här invandrarguppen.
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Vi ska memorera ihåg flickvännens namn och kolla upp henne om ca två år.
Kommer hon fortfarande att leva med sin käraste Ullah? Kommer hon inse att hon blivit grovt utnyttjad av bidragsgris? Kommer hon ha lärt sig något av denna parantes i sitt liv?
Stackars hennes föräldrar. Hade jag sett min dotter i denna artikel hade jag nog tagit livet av mig.
Nära en rasförrädare och överlöpare vid sin barm, nej tack.
Poliskvinnan som släppte iväg honom trots att hon visste att han var illegal samt saknade giltligt SL-kort borde få sparken med omedelbar verkan. Det är sådant som händer när vi kvoterar in kvinnliga poliser. De agerar efter känslor istället för efter lagar och regler. Naturligtvis skulle denne kamelknullare ha deporterats ut ur landet direkt.
Tänkte också på detta. Återigen, Kvinnor ska EJ vara poliser då de är alldeles för känslostyrda. Det räckte alltså med att dra en rövarhistoria och sedan så fick han poliskvinnan på fall.