2013-08-31, 16:00
Moderator
skunkensunes avatar
//Inte M&J.

Medier och journalistik --> Integration och invandring
/Moderator
Citera
2013-08-31, 16:20
Medlem
Det är bara att konstatera att killen har fått se många fina platser och städer på sin lilla promenad.

Sen är det inte så svårt att genomskåda hans berättelse som en ren lögn. Jag menar varför tog han en omväg och gick genom västra Europa, visserligen är dom rikare där och mer toleranta till turister. Från Belgrad kunde han fortsatt upp till Ungern, Slovakien, Tjeckien sen till Tyskland. Men han visste väl om att dom inte är lika toleranta i dessa länder.
Citera
2013-08-31, 16:22
Medlem
FidoDidos avatar
Kunde han gå hit så kan han också gå hem. Ett par bra skor och en spark i röven så är han på rätt väg
Citera
2013-08-31, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Stackars hennes föräldrar. Hade jag sett min dotter i denna artikel hade jag nog tagit livet av mig.
Nära en rasförrädare och överlöpare vid sin barm, nej tack.
Det är inte ett skit synd om föräldrarna egentligen. Med en vettig uppfostran hade aldrig denna förrädare blivit tillsammans med Masseih. Föräldrarna är kanske likgiltiga? Mina barn kommer aldrig, och då menar jag ALDRIG ens fundera på att bli tillsammans med en icke vit person.
Citera
2013-08-31, 16:33
Bannlyst
Alltså vad händer? Snyfthistorierna blir ju bara vekare för varje dag. Tror AB verkligen att svensken är så jävla dum? Inte konstigt att de går mot döden.

När de konkar kommer jag att pissa på deras grav.
Citera
2013-08-31, 16:36
Medlem
santamans avatar
Vad är problemet, Maria Westerström Yildiz bekräftar killens historia, och historian är publicerad i en tidning känd för sin hårda källgranskning.

Lägg av nu alla haters.
Citera
2013-08-31, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av santaman
Vad är problemet, Maria Westerström Yildiz bekräftar killens historia, och historian är publicerad i en tidning känd för sin hårda källgranskning.

Lägg av nu alla haters.

Ironi.
Citera
2013-08-31, 16:55
Medlem
Oväntat att dom tar en bild på han med sin svenska tjej (visste inte att sådana där fanns på land också för övrigt).

Fy fan stackars föräldrarna till tjejen. Att se sin dotter sitta bredvid ett skäggbarn på en bild på aftonbladet skulle få många att göra ordning snaran...

Men de får skylla sig själva som verkar ha glömt det här med uppfostran.
Senast redigerad av pez. 2013-08-31 kl. 16:58.
Citera
2013-08-31, 16:59
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Hawk
Alltså vad händer? Snyfthistorierna blir ju bara vekare för varje dag. Tror AB verkligen att svensken är så jävla dum? Inte konstigt att de går mot döden.

När de konkar kommer jag att pissa på deras grav.
Du kan tydligen inte ana hur många kärringar av alla kön vi har i detta land. Vi har en helvetes massa som älskar att höra sådana här historier, gråta över och känna sig gränslöst god över att få vara med och bidra till otacksamma bedragares överlevnad.

Med största sannolikhet är denna gentleman en kriminell som landet han kommer ifrån tröttnat på och gett honom en enkel till Paradiset i Norr.
Citera
Medlem
.Chloes avatar
Jag gillar den här fakta-rutan som solklart förklarar varför han kan fara åt helvete
Citera
Bannlyst
Ha lite jävla mänsklighet i dig , klart han ska få asyl. Precis som alla andra som har det svårt ifrån andra länder!
Citera
2013-08-31, 17:06
Medlem
e han verkligen 19 år frågar ja mig, han ser några år äldre ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in