2013-08-31, 15:07
Medlem
Hur många sådana här snyfthistorier ska vi behöva tåla? Hoppas att dessa sagor snart får motsatt verkan så att normala skattebetalare i landet vaknar upp och inser vilken förförelse media under åratal utsatt oss för.

Tydligt också att det alltid finns någon svensk loser-brud (WT) som fallit för bedragarna.
Citera
2013-08-31, 15:08
Medlem
Eftersom även resten av familjen vill till Sverige så är killen troligtvis ett typiskt "ankarbarn". Tanken är att "barnet" ska få uppehållstillstånd i Sverige. Sedan skall hela familjen bli anhöriginvandrare och återförenas i Sverige på svensk bekostnad.

Ankarbarnssystemet är egentligen ett hån mot de som verkligen är föräldralösa och ensamkommande flyktingbarn.

Varför måste alla familjeåterföreningar ske just i Sverige och inte i landet dit resten av familjen har tagit sig?
Citera
2013-08-31, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godanli

Varför måste alla familjeåterföreningar ske just i Sverige och inte i landet dit resten av familjen har tagit sig?

Det vet vi alla, de orimligt höga bidragen här och total kravlöshet. Varför agerar inte politikerna!? Snart är det för sent.
Citera
2013-08-31, 15:15
Awaiting Email Confirmation
han måste ju sett mycket. gått genom massa städer och småbyar. han ska svara rätt på alla "på spåret"-frågor i samtliga städer som han passerat. jag tycker att vi ger han en chans .

förresten. under vilket brott skadade han armen? nåt av senaste guldrånen kanske.

annars ett tips. gå till grönland.
Senast redigerad av ett23fyra 2013-08-31 kl. 15:26.
Citera
2013-08-31, 15:26
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godanli
Ankarbarnssystemet är egentligen ett hån mot de som verkligen är föräldralösa och ensamkommande flyktingbarn.

Frågan är hur många ensamkommande som egentligen är riktiga... Svenska ungdomar klara ju för knappt att ta sig själva ner till random grekisk partyö och tillbaka. Hur ska en afghansk 15-åring med fem öre i fickan, som inte sett andra flygplan än amerikanska stridsflyg, lyckas ta sig ända hit och söka asyl? Nej du, mest är nog just ankarbarn där släkten skrapat ihop en redig slant till flyktingsmugglare.
Citera
2013-08-31, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scriptor
Det vet vi alla, de orimligt höga bidragen här och total kravlöshet. Varför agerar inte politikerna!? Snart är det för sent.

Massmedierna och majoriteten av våra folkvalda sjunger massinvandringens lov oavsett hur verkligheten ser ut.

Gud nåde de politiker och journalister som vågar uttrycka viss tvekan mot detta experiment. Se bara på "Valstugereportaget" som SVT sände 2002. Flera politiker valde att lämna sina uppdrag efter att de hade lockats att uttrycka invandringskritik som hade spelats in i lönndom.
Citera
2013-08-31, 15:36
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Jisses vilken rövarhistoria. Kan han inte återförenas med mamman & syskonen i Pakistan?

Roligast är nästan flickvännens stavning av förnamnet Alexsandra Holmström.
Citera
2013-08-31, 15:43
Medlem
H8erfisternators avatar
" Nää asså, jag vill inte åka hem till min mamma, hon har bara 3G nät, medans ni i Sverige har 4G "
Citera
2013-08-31, 15:52
Medlem
ragingcows avatar
Få se om hans WT-brud blir på smällen då kanske han får put.
Citera
2013-08-31, 15:53
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Sött att Aftonbladet ändrade i sin FAKTAruta.

Ny text:

Färja: Danmark – Sverige.

Tåg och till fots: Malmö – Stockholm.

Konsulterade de pojken innan ändringen eller gjorde Aftonbladet detta på eget bevåg?

Hahaha! Helt fantastiskt! Vilken jävla fars. Sanningen spelar ingen roll längre - bara få det att låta någorlunda trovärdigt.

På bilden sitter fanskapet med iPhone, tatueringar fulla armen, och med en svensk(!) flickvän - och han vill ha våra sympatier. Frågan är hur mamman kunde "ringa" honom, när de uppenbarligen inte haft kontakt på flertalet år. Den här berättelsen, likt alla andra asylberättelser om bruna lycksökare, stinker av ondska och lögner.
Citera
2013-08-31, 15:53
Medlem
Jag uppfattade aldrig varför det blev avslag?
Citera
2013-08-31, 15:59
Medlem
Vi ska memorera ihåg flickvännens namn och kolla upp henne om ca två år.

Kommer hon fortfarande att leva med sin käraste Ullah? Kommer hon inse att hon blivit grovt utnyttjad av bidragsgris? Kommer hon ha lärt sig något av denna parantes i sitt liv?

Stackars hennes föräldrar. Hade jag sett min dotter i denna artikel hade jag nog tagit livet av mig.
Nära en rasförrädare och överlöpare vid sin barm, nej tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in