Nu börjar det i alla fall sätta bra fart på växandet i dalarna! Misstänker att de små liven mådde bra av regnskuren som kom igår, för idag hittade jag cirka 30 svampar på bara en knapp timme. På samma ställe som jag för någon vecka sen hittade typ 3...