Citat:
Ursprungligen postat av
mofasti
Jag bor sen ett tag på Möllan som sägs vara multikulti men bor ändå runt 90% svenskfödda i min trappuppgång.
Här är det invandrare som äger butiker och skapar arbeten överallt medan många skåningar springer runt på bidrag, super bort sina sosbidrag på södervärns krog och skräpar ner och muckar gräl, helst med invandrarungdomar som är påväg till/från sina arbeten.
Tycker det är vansinne hur alla svartmålar staden, jag känner mig säkrare på rasmusgatan året om än vad jag gör under dagen på stureplan

När du säger skapar arbete... Räknar du skatteundvikande svartjobb som positivt?
Läste följande på din svensk-serbiska blogg:
Har även skrivit klart ett nytt kapitel i min bok som handlar om statistiska bevis på mångkultur är en ren vinst utan några förluster.
Ljuger du bara för dina läsare eller ljuger du för dig själv också?
Arbete är inte fixat men jag hoppas på att få stöd för detta.
Hur gick det? Fick du bidrag för att någon skulle anställa dig?
Jag strosade på stan med Mahmoud och Stefanija när en stilig karl delade ut lappar med en meny från den grekiska resturangen nostimo. Mahmoud skakar på skallen och säger att greker är rasister, jag säger att Mahmoud inte ska döma alla europeer efter samma mått, det är främst svenskar som är rasister förutom bosnier och albaner som är ett kapitel för sig själva.
Så man ska inte döma européer men svenskar går bra? Du är ett stort skämt!
EDIT:
Efter att han läst om "Strukturell diskriminering i svenska badrum tack vare det vita rasistiska patriarket" så inser jag att du bara driver med oss. Men den var bra, jag måste erkänna att jag trodde du var allvarlig först...

Det finns ju så många dårar numera så det är ibland svårt att veta vem som skojar och vem som är tappad som liten.