Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
...
Nope jag missar inte poängen på det jag själv reagerar över
Varenda jävel i spelet sitter och kastar skit på alla oavsett vilka stats dom har och vad dom presterar.
Det är DET som jag reagerar över, inte över det som du beskriver.
Folk verkar tro att allt dom gör är rätt och allt som alla andra gör är fel.
Sen verkar alla tro att det är korrekt att vara ful i mun för att dom minsann är felfria och ALDRIG gör fel.
Och ALLTID är det lagets fel till torsken, aldrig deras eget.
Sen killsteals, ja det är sånt som händer om man är ett lag. Varför gnälla om det? Motståndaren dog ju och vårt lag har större chans att vinna. Vinna är 100ggr viktigare än att få bra stats själv.
Det går att jämföra med Inzaghi i Juventus och Milan. Maken till "killstealer" finns inte.
Men vad spelar det för roll om han ser till att laget vinner?
Är det viktigare att få bra stats så man kan skryta för sina polare eller skapa youtube videos än det faktumet att laget faktiskt vinner?
Jag förstår verkligen frustrationen att inte få statistiken av att ha dödat en tank, men det är lite överreklamerat att döda tanks för XP då man kan få XP på annat sätt. Ännu konstigare att bete sig som en 5åring och skrika en massa okvädningsord efter det.
Här ett exempel.
En annan medspelare: T110E5 Tier 10, skada 3578 , erfarenhet 506 XP
Jag: WZ-131 Tier 7, skada 1018 , erfarenhet 713 XP
Visst det är olika typer av tanks , men du förstår nog vad jag menar? Detta har hänt mig när båda vart heavies också fast olika Tiers. Allt beror på vad man gör, inte bara dödar.
Visst gör man youtube videos och måste prestera i klanen så förstår jag att man blir lack. Men lite mer civiliserat än att aggera som en 5 åring kan man hitta på om man är smart (som alla i spelet vill göra gällande att dom är).
Och NEJ jag stal inga kills medvetet och det gör jag aldrig. Men ibland händer det för jag vet att reload tiden hos medspelaren är lång varför hålla inskottet när både jag och han eller en annan medspelare riskerar att antingen dö eller få en skada? Viktigare att laget vinner, jag'et får spela singel spel om det inte passar eller att folk är smarta nog att tänka på det viset.
Men jag vill påpeka, jag yttrar bara MIN åsikt. Ni får bete er precis hur ni vill och tro ni är hur felfria och smarta ni vill. Jag är inte ute efter att ändra på ER åsikt. Det är det forum är till för att diskutera saker, oavsett meningskiljaktigheter.