2013-08-28, 19:03
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
2-FA, som tjack fast lite svagare.

Fyfan, hur länge? Är det segt som sirap?

Börja med 4 st minst isåfall.

Edit: om du inte ska vara bland folk förmycket så kan du testa dig fram upp till 6-7st. Det finns en liten chans att du kommer börja benso-sluddra då.
Citera
2013-08-30, 14:29
Medlem
fenazepams avatar
Fan insett nu att pyran har fan inte trevliga biverkningar i längden.
min syn har börjat bli skev smärta bakom ögonen+sticker i skallen+rännskita.
Men dum som man är vid alla benzo avtändningar så fick ja smaka på en otrolig jävla oros känsla utan pyran.
Missbrukat dessa rätt duktigt kanske 3-4 månader i snitt 10 per dag och nu känns det precis som alyra avtändning utan 2 dagar på pyra.
Hur tycker ni Diclan fungerat på er med benzotollerans?
måste få bort skiten pyran är bra medicin i låg dos enligt min åsikt för ångest!
Så är det någon som vet nån studie om diclan?tänkte trappa ur pyran med diclan så gott det går!
Är inte min första avtändning på benz men den Pyran känns riktigt HÅRD!
Citera
2013-08-30, 20:32
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
Men dum som man är vid alla benzo avtändningar så fick ja smaka på en otrolig jävla oros känsla utan pyran.
Missbrukat dessa rätt duktigt kanske 3-4 månader i snitt 10 per dag och nu känns det precis som alyra avtändning utan 2 dagar på pyra.
måste få bort skiten pyran är bra medicin i låg dos enligt min åsikt för ångest!
Så är det någon som vet nån studie om diclan?tänkte trappa ur pyran med diclan så gott det går!

yep, hade en för en månad sen typ. blev tre sömnlösa dagar i sängen med ångest å skit å en vecka med med det gnagande skiten.. fan benzo fukkar verkligen upp en.
Citera
2013-08-30, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam

har du känt av någon smärta i magen? det kände jag efter jag käkade en hel del under ett par veckor...
Citera
2013-08-30, 21:13
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
har du känt av någon smärta i magen? det kände jag efter jag käkade en hel del under ett par veckor...

nä inte på pyra alls.. tror dom är rätt snälla mot kroppen då dom
inte smakar nåt alls..

var i magen? levern är på höger sida, din högra, under revbenet.. när man har ont där brukar det vara (för mig) en ömmande känsla.. gör ont när man vrider sig, ligger på magen etc..
Citera
2013-08-30, 21:35
Medlem
lowerCases avatar
Måste säga att jag är lite överraskad när det gäller pyrazolamens effekter. 1-2 st ger ett bra lugn för mig så inte tankarna skenar iväg och ångesten lättar rätt snabbt efter intag.

För att verkligen däcka på så verkar det vara svårt. Käkade 13st igår tillsammans med 6 folkisar och däckade inte förns kl 23. Men man känner ju hur motoriken sviker en, däremot tror jag inte bensosluddrandet slår till lika tidigt som på alprazolam osv.

Provar dom idag med alkohol(vilket jag ABSOLUT INTE förespråkar då bensos och alkohol är en riktigt farlig kombo) och har käkar 6st hittills med 5 öl. Riktigt mysig och kommer ju såklart få lite minnesluckor. Kan rapportera imorrn om jag kommer ihåg.
Citera
2013-08-31, 00:41
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Måste säga att jag är lite överraskad när det gäller pyrazolamens effekter. 1-2 st ger ett bra lugn för mig så inte tankarna skenar iväg och ångesten lättar rätt snabbt efter intag.

För att verkligen däcka på så verkar det vara svårt. Käkade 13st igår tillsammans med 6 folkisar och däckade inte förns kl 23. Men man känner ju hur motoriken sviker en, däremot tror jag inte bensosluddrandet slår till lika tidigt som på alprazolam osv.

Provar dom idag med alkohol(vilket jag ABSOLUT INTE förespråkar då bensos och alkohol är en riktigt farlig kombo) och har käkar 6st hittills med 5 öl. Riktigt mysig och kommer ju såklart få lite minnesluckor. Kan rapportera imorrn om jag kommer ihåg.
Jag har käka n6 st utan någon speciell effekt???
Citera
2013-08-31, 06:19
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boose
Jag har käka n6 st utan någon speciell effekt???

Utan att ens testat denna, så är det ju så att du inte får effekt om du inte är i behov av dessa. Har du behov (fysiskt av benz) så är något fel däremot.
Citera
2013-08-31, 10:02
Medlem
Crankmines avatar
Jag har ju som sagt ätit pyrazolam i 2månader nu dagligen mot ångest och social fobi
med bra framgång äter ca 15/dag nu .. brukar börja dagen med 6st och sen fylla på under dagen

Nu till testet då!!! nu slängde jag i stället i mig 3X15 mg oxascand på morgon , så nu ska vi se hur oxascand står sig till pyran
Citera
2013-08-31, 12:25
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Jag har ju som sagt ätit pyrazolam i 2månader nu dagligen mot ångest och social fobi
med bra framgång äter ca 15/dag nu .. brukar börja dagen med 6st och sen fylla på under dagen

Nu till testet då!!! nu slängde jag i stället i mig 3X15 mg oxascand på morgon , så nu ska vi se hur oxascand står sig till pyran

skulle vilja säga att de är lika starka som oxascand 15mg fick fylla på med 3 pyra för att bli
samma som 6st pyra
Citera
2013-09-01, 08:38
Medlem
Khr1ss avatar
Pyrazolam äter man inte för att få ett rus! Fungerar den inte så är du inte (sjuk) ångest, socialfobi osv!

Pyrazolam fungerar utmärkt mot ångest och social fobi, 2 mg är excellente

Fungerar dessa ej på er även om ni tryckt i er 50 st.. Släng resterande och leta efter annat ni kan berusa er med!

Ni snabbar bara på klassningen, pga erat monster ätande, någon kommer att hamna på sjukhus snart!

Vi som behöver den, tycker den fungerar utmärkt!!

Bara en tanke

Mvh
Khr1s
Citera
2013-09-01, 20:20
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
skulle vilja säga att de är lika starka som oxascand 15mg fick fylla på med 3 pyra för att bli
samma som 6st pyra
tetstat ett par dagar nu med oxascand 15 mg 6st och tycker 6st pyra är
bättre men som sagt röven är ju delad så det är så det är säkert folk som tycker annolunda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in