2012-11-28, 17:33
Medlem
simpglajds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogdanoff
Gillar folk i regel Pyrazolam bättre än Etizolam?

kan inte uttala mig spc mkt, men fick 4 pyra i ett sample o tryckte alla och visst mådde ja bättre.
men jag föredrar etizolam alla dar i veckan, bakgrund: brukad de varje dag ca 1år.

men ska ge pyra en chans senare

mvh
Citera
2012-11-28, 17:34
Medlem
Är det någon som iv:at pyra? läste någonstans att det var vatten lösligt stämmer det?
Inget svar så jag blir nog den första att testa. Lämnar rapport.
Senast redigerad av trex79 2012-11-28 kl. 17:49.
Citera
2012-11-28, 21:07
Medlem
simpglajds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trex79
Är det någon som iv:at pyra? läste någonstans att det var vatten lösligt stämmer det?
Inget svar så jag blir nog den första att testa. Lämnar rapport.

mina smälte direkt ja la dem i munnen så vattenlösliga borde garanterat vara

mvh
Citera
2012-11-29, 10:31
Medlem
Pyra är nog lite overskattat. Tog 20st i fredags märkte ingen skillnad mådde värken sämre eller bättre.
Prövade iv:a 5st och fick ingen speciel effekt av det i heller så jag bottna med nån öl och upplevde ingen så kallad flumskänsla. Men jag ska ge det fler chanser kanske en "rövpanna" haha
Citera
2012-11-29, 12:38
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Njae det blir ingen slående effekt som på ex etizolam.
Kan vara på grund av den uteblivande muskelavslappningen som man är van vid.

Men vill gärna ha ett uttalande av någon som faktiskt lider av ångest och har provat pyrazolam.
Tror inte det är någonvidare substans att flöddra på.
Citera
2012-11-29, 17:45
Medlem
Bongmons avatar
Syns detta på UP/analys?

Ja letar något att gå på tillfälligt när ja går av etizolam.. Men syns det på analys så låter ja denna vara.

Vill gärna ha svar av någon som käkat några, sen lämnat sitt blod/piss på analys där de testar efter benso.
(Inte några svar likt "nej, det är lagligt så det syns inte!".. För etizolam syns numera på UP, trots att det inte klassas förän den 15de dec)
Citera
2012-11-29, 17:49
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Syns detta på UP/analys?

Ja letar något att gå på tillfälligt när ja går av etizolam.. Men syns det på analys så låter ja denna vara.

Vill gärna ha svar av någon som käkat några, sen lämnat sitt blod/piss på analys där de testar efter benso.
(Inte några svar likt "nej, det är lagligt så det syns inte!".. För etizolam syns numera på UP, trots att det inte klassas förän den 15de dec)

Det syns men inte på analys. ÄN!
Citera
2012-11-29, 17:53
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Det syns men inte på analys. ÄN!

Va lång tid tar det innan de kan se det då.. De är mitt största bekymmer. Fast pyra är ju svindyrt ändå så ja har inte råd föräns tidigast nästa månad.

Skit samma kollar över det när det bli aktuellt med ett inköp.
Citera
2012-11-29, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Njae det blir ingen slående effekt som på ex etizolam.
Kan vara på grund av den uteblivande muskelavslappningen som man är van vid.

Men vill gärna ha ett uttalande av någon som faktiskt lider av ångest och har provat pyrazolam.
Tror inte det är någonvidare substans att flöddra på.

Jag lider av ångest framförallt. Testade 0,5mg (efter ca 2 dagar med mördarångest) pyrazolam och fick en jävla nojja över om jag skulle ta skada av substansen. Kände en liten rush efter ca 30min, men ångest-nojjan lyckades inte pyrazolamen överbrygga alls.
Citera
2012-11-30, 11:08
Medlem
Mandic!s avatar
Pyrazolam är den klart sämsta benson jag provat. Den och Oxazepam (Sobril). Den är tom sämre än Etizolam, som många hypear utan att jag (och säkert många andra) fattar varför. Toleransökningen är lika löjlig som på Etizolam. Dyrt som fan är pyran också. Här kommer säljarna verkligen tjäna pengar...
Citera
2012-11-30, 11:44
Medlem
leifips avatar
Jag käkade upp 250 st 0,5 på 6 dagar. Utan att känna mig påverkad av benz. Hade inte tagit någon riktig benz på över 1 vecka innan jag testade detta. Och jag har hög benz tollerans normalt sätt, men efter jag käkat upp dessa skit, så var det fortfarande som jag hållt mig från benz. Jag hade analys på dom jag testade vilket visade att det var just PYRAZOLAM i dessa.

Det här är en skit-rc enligt mig!
Citera
2012-11-30, 12:05
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Jag käkade upp 250 st 0,5 på 6 dagar. Utan att känna mig påverkad av benz. Hade inte tagit någon riktig benz på över 1 vecka innan jag testade detta. Och jag har hög benz tollerans normalt sätt, men efter jag käkat upp dessa skit, så var det fortfarande som jag hållt mig från benz. Jag hade analys på dom jag testade vilket visade att det var just PYRAZOLAM i dessa.

Det här är en skit-rc enligt mig!
Jag äter aldrig benso annars, igår tog jag 7 st 0,5 och drack ett par starköl och kände mig som att jag tagit mellan 5 och 10 mg Diazepam, men utan någon muskelrelaxering.

Riktigt, riktigt uselt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in