Citat:
Ursprungligen postat av
Den.Lille
Satte i mig 2,5mg pyra för 50 minuter sen och känner mig lite mysig och nöjd med tillvaron. Testar en halvliters Heineken 3,5% nu och ser vad som händer med den i kroppen. Det är första gången jag sätter i mig någon slags benzo överhuvudtaget förresten. Jag antar att det finns fler totala nybörjare på benzos så jag tänkte att det kunde vara värt att se vad just jag säger om det. Jag uppdaterar senare om hur det gick/går

Alright, en liten wrap-up. Jag kände mig ångestfri och allmänt nöjd med tillvaron och allt kändes lite avtrubbat, musik lät likadant sånär som på att alla peakar och klimax kändes mindre intensiva och att musiken därigenom fick förhållandevis mer flow. Ölen gjorde mig vääääldigt trött. Somnade väldigt enkelt drygt ett par timmar tidigare än när jag brukar lägga mig. Det verkar som att ångestdämpningen höll i sig dagen efter också.
Ingen ångest, ingen oro, ganska skönt, ganska avtrubbat.. lätt att somna med en öl i sig. Användbar RC tycker jag. Nu är jag total novis på benzos och lider inte av nån nämnvärd ångest, men pyra är ändå användbar tycker jag.