2013-08-30, 13:51
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsNeverLupus
Någon som vet när luckorna brukar öppnas? Ser fram emot '24-hour convenience stores'

Dom brukar öppna luckor på torsdagar men ärligt talat vet jag inte iom att det börjar närma sig spelsläpp.
2013-08-30, 15:10
Medlem
Carl-Magnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Om man har förhandsbokat skiten, ska man dit på måndagen klockan 23:00 då? Eller har jag fattat saker och ting fel? Jag var bakfull när jag förhandsbokade det *tihi*

Beror på var du förhandsbokat. Det lät ha funnits flera alternativ när du bokade. Kolla mail för kvitto vore väl smidigast. Om man bokar på Webhallen brukar man kunna välja att betala och hämta i butik. Betalade du med kort är det troligast att det blir hemskickat till dig.
2013-08-30, 17:49
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateZekrom

OnT: Kan någon säga mig när jag borde stoppa trailern för att se tanksen?
http://i.imgur.com/oJNqt1a.png
2013-08-30, 18:18
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Dom brukar öppna luckor på torsdagar men ärligt talat vet jag inte iom att det börjar närma sig spelsläpp.

"Dom brukar öppna luckor på torsdagar"

Dom gjorde om hela hemsidan, då var 10 luckor öppna från början.

Sen öppnades tre till, vet ej vilken dag det var, kan mycket väl vara en torsdag men det öppnades inget igår så jag tror inte att de går att avgöra i vilken takt de kommer att öppnas dag för dag, personligen så tror jag att de kommer att öppna luckorna när de är färdiga alt efter att spelet har släppts, oavsett dag.
2013-08-30, 18:32
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Sen öppnades tre till, vet ej vilken dag det var, kan mycket väl vara en torsdag men det öppnades inget igår så jag tror inte att de går att avgöra i vilken takt de kommer att öppnas dag för dag, personligen så tror jag att de kommer att öppna luckorna när de är färdiga alt efter att spelet har släppts, oavsett dag.
Har för mig att R* gick ut för några dagar sedan och sa att dom är färdiga med spelet.
2013-08-30, 18:43
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Det är bekräftat av Leslie Benzie att du kan manipulera marknaden själv.
Ett exempel som han gav var:
Köp aktier av ett specifikt bilmärke. Gå ut på gatan och spräng alla bilar du ser av det märket, vilket leder till att försäkringsbolagen måste lösa ut nya (samma) bilar åt sina kunder, vilket i sin tur leder till ökad försäljning av just det bilmärket Profit!
Det var i multiplayer, inte sagt att det kommer funka på samma sätt i singleplayer.
Men det är väl mest troligt.
2013-08-30, 18:44
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:

Varje trailersläpp har varit Torsdagar?
2013-08-30, 18:55
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Har för mig att R* gick ut för några dagar sedan och sa att dom är färdiga med spelet.

Nu menade jag när de var färdiga med luckorna.

Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Varje trailersläpp har varit Torsdagar?

Jag pratade om luckorna, inte om resten av informationen som släppts
2013-08-30, 18:59
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag LOVAR att det grejerna kommer att dyka upp som DLC.

Extra sakerna man får i special och collector edition kommer annars att enbart fås genom att betala med egna pengar (enligt vad 3 st i gamestore butik sagt till mig)

Så vill du slippa det så e special eller collector edition bästa valet..
2013-08-30, 19:04
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Nu menade jag när de var färdiga med luckorna.
Jag pratade om luckorna, inte om resten av informationen som släppts

Jag tror att informationen släpps på en Torsdag. Tidigare information i min vetskap har släppts på en Torsdag oavsett om det är Trailers eller ny hemsida.. eller annan information så som dom tidigare släppt så som exklusiva intervjuer och så vidare.

Men det är som sagt bara vad jag tror, att förutspå när det ska släppas är omöjligt.
2013-08-30, 19:10
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SctekarN
Vart kan man förhandsbeställa special edition? Hittar det ingenstans i Sverige.

Gamestop hade det innan till sverige (gick själv bort till butik och förbokade) men vad jag kan se finns det bara kvar att köpa från gamestop i usa.

spelbutiken "verkar" sälja special edition men då till dyrare pris (1098:-) mot gamestop (799:-)
2013-08-30, 19:25
Medlem
Är de sant att man kan spela som typ Niko o Tommy om man köper någon extra grej eller är det bara en myt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in