2013-08-30, 01:32
Medlem
Exonis avatar
Dom här videorna med läckta reklam som någon postade för några dagar sen... finns dom kvar? Kan hitta inlägget men i själva länken så finns det inget, kan någon PMa mig
2013-08-30, 02:30
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Nah grejerna i collectors och special edition är exklusivt bara för dem, vapen och kläderna tex

Jag LOVAR att det grejerna kommer att dyka upp som DLC.
2013-08-30, 03:11
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag LOVAR att det grejerna kommer att dyka upp som DLC.

Det tvivlar jag starkt på då rockstar sagt att dessa saker endast kommer till specialutgåvorna. Lite det som är grejen men dem lär släppa andra småsaker som dlc
2013-08-30, 04:35
Medlem
Ja tycker att det här med att man ska spela med tre karaktärer inte är bra. Det gör det hela mer förvirrande. Att den ena ska kunna köra bättre bil än den andre och den andra vill röka de ena men inte det andra. Och så stod det i tråden att en kommer att kunna köra flygfordon och inte dom andra, som måste ta utbildningar.

Det är ju enligt min mening mycket roligare att ha EN karaktär att bry sig om, som i de andra Gta-spelen. En karaktär som kan göra ALLT.

Nej, jag tror inte på de här med flera karaktärer, men vad vet jag? har ju inte testat det än..

Tror ni att det bli roligare med fler karaktärer? eller vill ni ha det som i de gamla gta-spelen ?
2013-08-30, 04:48
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article15759264.ab

Längst ner här står det att man inte kan köpa fastigheter eller gå upp och ner i vikt.

Men i trailern står det ju att man ska kunna köpa fastigheter..

Vad är sant egentligen?
2013-08-30, 05:05
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig

Längst ner här står det att man inte kan köpa fastigheter eller gå upp och ner i vikt.

Vad är sant egentligen?
Artikeln du länkar till är ju från november förra året. Det har hänt en hel del sen dess.
2013-08-30, 06:53
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:

Vad är sant egentligen?

Och sen när var aftonhoran en pålitlig källa för information?
2013-08-30, 09:12
Avslutad
Citat:

Vad är sant egentligen?
Skämtar du eller? Jag håller trailern 14483728 ggr mer som säker källa än Aftonhoran som basunerar ut skit varje dag. Just det här med att köpa fastigheter och värdepapper (aktier) är en av delarna i GTA V som jag mest ser fram emot. Hoppas man kan manipulera marknaden med...
2013-08-30, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jurabergen
Skämtar du eller? Jag håller trailern 14483728 ggr mer som säker källa än Aftonhoran som basunerar ut skit varje dag. Just det här med att köpa fastigheter och värdepapper (aktier) är en av delarna i GTA V som jag mest ser fram emot. Hoppas man kan manipulera marknaden med...

Det är bekräftat av Leslie Benzie att du kan manipulera marknaden själv.
Ett exempel som han gav var:
Köp aktier av ett specifikt bilmärke. Gå ut på gatan och spräng alla bilar du ser av det märket, vilket leder till att försäkringsbolagen måste lösa ut nya (samma) bilar åt sina kunder, vilket i sin tur leder till ökad försäljning av just det bilmärket Profit!
2013-08-30, 10:13
Medlem
Vart kan man förhandsbeställa special edition? Hittar det ingenstans i Sverige.
2013-08-30, 10:34
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SctekarN
Vart kan man förhandsbeställa special edition? Hittar det ingenstans i Sverige.
Special Edition är säljs exklusivt av GameStop.
2013-08-30, 13:33
Medlem
ItsNeverLupuss avatar
Någon som vet när luckorna brukar öppnas? Ser fram emot '24-hour convenience stores'

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in