2013-08-28, 10:03
Avslutad
Tror ni att om man köper vanliga GTA V ed inga extra saker som man får då på Special ed och collectors ed. Släpps senare på Marketplace på Xbox 360 och PSN store som DLC senare ?

Snart släpps GTA V
2013-08-28, 10:15
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiseOfTheMonkey
Tror ni att om man köper vanliga GTA V ed inga extra saker som man får då på Special ed och collectors ed. Släpps senare på Marketplace på Xbox 360 och PSN store som DLC senare ?

Snart släpps GTA V
Jag är inte helt säker på att jag förstår din fråga då den är väldigt konstigt formulerad, men jag utgår ifrån att du undrar om man kommer kunna erhålla DLCn separat i efterhand.

Rockstar har inte gått ut med någon officiell information gällande detta, men samtlig DLC från deras tidigare spelsläpp har blivit tillgängliga via Xbox Marketplace och Playstation Store efter det att spelet har släppts. Det skulle alltså inte vara särskilt förvånande om detsamma skulle gälla Grand Theft Auto V.
2013-08-28, 14:31
Medlem
MortalDiseases avatar
Ser fram emot lite bättre vinklar från olika fordon, det verkar åtminstone kunna bli lite bättre via helikoptern? Det känns riktigt kul att kunna se instrumentpanelen medan man flyger.

http://s7.postimg.org/58zwqrvkb/gta_vheehge.png
2013-08-28, 14:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Ser fram emot lite bättre vinklar från olika fordon, det verkar åtminstone kunna bli lite bättre via helikoptern? Det känns riktigt kul att kunna se instrumentpanelen medan man flyger.

Det lär man inte kunna. Jag tror det bara var nåt dom gjorde i trailern för att få de hela att se lite häftigare ut.
2013-08-28, 14:51
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease

Jag vill inte vara den som är den, men det känns mer sannolikt att det är från en cutscene i spelet.
2013-08-28, 15:04
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Det lär man inte kunna. Jag tror det bara var nåt dom gjorde i trailern för att få de hela att se lite häftigare ut.

Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag vill inte vara den som är den, men det känns mer sannolikt att det är från en cutscene i spelet.

Jag hade väl egentligen inte så höga förväntningar på det, men visst hade det gett en annan känsla i spelet och jag förstår inte varför dom inte fixar sådana små detaljer, jag menar det kan väl inte vara allt för besvärligt. ;-)
2013-08-28, 16:11
Medlem
PixelPiratens avatar
Det är ju redan bekräftat att man kommer kunna köpa medicinsk marijuana i spelet. Detta kanske ger några lätta benefits, mindre damage av skott kanske? Och förmodligen någon liten sidoeffekt, vad detta är vet jag inte.

Tror ni man kommer kunna köpa mer potent, "riktig" marijuana/cannabis i ghettot? Där man får en ännu bättre benefit, men också en ännu större sidoeffekt?

Alltså, att det finns två typer av Marijuana, den lagliga, samt den olagliga ghetto Marijuanan?
2013-08-28, 16:36
Medlem
OneRequests avatar
Någon som vet något om weapons skills? Tror inte jag har läst eller hört något om det? Om det kanske är som i SA där man skjuta med dubbla vapen t.ex pistoler i slutet? Kanske något för Franklin in tha hood!!
2013-08-28, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Någon som vet något om weapons skills? Tror inte jag har läst eller hört något om det? Om det kanske är som i SA där man skjuta med dubbla vapen t.ex pistoler i slutet? Kanske något för Franklin in tha hood!!

Det var fett irriterande i GTA SA, då hade man alltid två pistoler.
Jag älskar pistol och kniv i singular.
2013-08-28, 17:18
Medlem
En tanke om trailern som jag kom på.

Kan det vara ett försök att rädda det som läckte för några dagar sen? Eller är detta "bara" en planerad trailer?
2013-08-28, 17:28
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakan7
En tanke om trailern som jag kom på.

Kan det vara ett försök att rädda det som läckte för några dagar sen? Eller är detta "bara" en planerad trailer?

Planerad.

Alla spel har en trailer som visas på TV osv.
2013-08-28, 17:32
Medlem
Hundvalps avatar
Till er som vill se alla läckta trailers för tv-reklamerna så finns de att ladda ner på länken nedan!

"SPOILERS": https://mega.co.nz/#!Mo4kUbLY!GAAoXR6PprC7ENX99Rnrhj5t7FVyq-TrrZuBy4XG4zw

edit: uncut bör tilläggas, dvs. hela klippen!
Senast redigerad av Hundvalp 2013-08-28 kl. 17:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in