2013-08-28, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad säger du som Söderman och...Hess?

Njae, Hess verkar ha varigt en mer nervig typ.
Citera
2013-08-28, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurganski
Män har av hävd haft den ledande rollen i de flesta samhällen genom historien, men kvinnorna utgör likväl 50% av mänskligheten och folkgemenskapen.

Det spelar bara roll om man har "demokrati" och allmän rösträtt, och en judiskt styrd massmedia, vilket man naturligtvis inte bör ha.

Citat:
Nej, du har rätt, men håll med om att Magnus trots allt gör sig ganska bra som radiopersonlighet. Jag tycker du gör en bra jämförelse med Streicher:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=iuws1iuLULE#t=13 8

Härlig gammal trudelutt i videon.

Citat:
Sen är det väl så att rörelsens professionalitet kommer öka när det finns resurser. Fler nyttiga personligheter kommer träda fram och de nuvarande får mer tid och träning.

Så är det. Man kan dock inte tro och förvänta sig att alla ska kunna vara eller bli allt. Det finns dock många nyttiga roller förutom "Adolf Hitler" att fylla. Om något så visar det väl på mognad och seriositet om folk inser att de inte kan bli en ny Adolf Hitler och inte strävar efter att bli småpåvar inom "rörelsen".
Citera
2013-08-28, 03:16
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Nej, men alldeles för hetlevrad för en sådan position. Har du inte lyssnat på Radio Framåt?
För Hitler hade ju en väldigt svennig personlighet och blev aldrig arg, upprörd, ledsen eller besviken?
Citera
2013-08-28, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
För Hitler hade ju en väldigt svennig personlighet och blev aldrig arg, upprörd, ledsen eller besviken?

Söderman är inte och kommer aldrig att bli någon Hitler. Deal with it.

Jag ser det nästan som ett helgerån att ens tänka på att jämföra de två.
Citera
2013-08-28, 08:01
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Det spelar bara roll om man har "demokrati" och allmän rösträtt, och en judiskt styrd massmedia, vilket man naturligtvis inte bör ha.
Nja, kvinnorna kommer ju alltid att finnas ändå och dem måste vi förhålla oss till på ett eller annat sätt oavsett styrelseskick.
Citera
2013-08-28, 08:20
Medlem
Citat:
Nja, kvinnorna kommer ju alltid att finnas ändå och dem måste vi förhålla oss till på ett eller annat sätt oavsett styrelseskick.

Måste vi? Innan 1900-talet så bestämde ju bara ett gäng med män över samhället och folket och så var det bra med det. Tror du att t.ex. talibanerna känner att de "måste förhålla sig" till kvinnor eller diverse andra saker som vi tydligen måste anpassa oss efter i dagens Sverige? Hör du hör löjligt det låter?
Citera
2013-08-28, 10:00
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Slutat lägga på avsnitten på jewtube eller har dem blockerat er från att göra det? Varför jag ö.h.t bryr mig är därför att på mobilen så fungerar inte radioframat.com så tvingas använda jewtube (Samsung Galaxy s2 med senaste android os) på pc fungerar dock rf sidan bra.

Det har bara kommit på efterkälken pga arbetsbelastning. Men att lyssna via Youtube är dumt. Ladda ned ett podcastprogram istället, t ex "Podkicker". Där kan du sen söka efter Radio Framåt och så har du alltid det senaste avsnittet där.
Citera
2013-08-28, 10:02
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Söderman är inte och kommer aldrig att bli någon Hitler. Deal with it.

Jag ser det nästan som ett helgerån att ens tänka på att jämföra de två.
Vem har påstått att Söderman är någon Hitler? Huh ...
Citera
2013-08-28, 11:12
Medlem
Blixtmannens avatar
Citat:
Exakt. För övrigt har de senaste två avsnitten varit väldigt givande och bra!

Jag vill rikta ett stort tack till RF-gubbarna som, tillsammans med ett antal skribenter här och på andra forum, på drygt ett år har förvandlat mig från någon slags sverigedemokrat till fullfjädrad barnätande nazist, det tackar jag för. Jag kommer ihåg när jag lyssnade på mitt första avsnitt om den uteblivna (?) debatten mot VPK. Då hade jag enorma fördomar om er och SvP. Jag trodde att SvP var ett lokalt nasseprojekt i Grästorp bestående av ett fåtal misslyckade individer, och i åtminstone några minuter trodde jag att JDG var ett skinhead så fel man kan ha!

Eftersom jag gärna vill se mig själv som en någorlunda tänkande människa tar jag det som en bekräftelse på hur oerhört stor makt den subversiva propagandaexponeringen och medias selektiva rapportering har över människor, oavsett om man lyssnar/läser eller ej, och oavsett om man är PK eller ej. Det är dags att ta tillbaka kontrollen över vårt folk!
Jag har gjort samma resa. Vågade närma mig Svp ideologiskt på grund av JDG. Man kan säga att jag hade förutfattade meningar om de som är aktiva i partiet. Men det får jag skämmas för nu.
Citera
2013-08-28, 11:59
Medlem
Skulle vilja att ni tog upp denna diskussion om det judiska MTV och dess senaste attack mot den västerländska ungdomen, speciellt mot våra unga flickor.

http://www.realclearpolitics.com/video/2013/08/27/scarborough_i_hate_that_vmas_are_marketed_to_pre-teen_girls.html

http://www.realclearpolitics.com/video/2013/08/27/limbaugh_why_all_of_a_sudden_is_it_okay_to_be_judg mental_of_miley_cyrus.html

Juden som vill förgöra västerlandet: http://en.wikipedia.org/wiki/Sumner_Redstone
Citera
2013-08-28, 14:34
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
Måste vi? Innan 1900-talet så bestämde ju bara ett gäng med män över samhället och folket och så var det bra med det. Tror du att t.ex. talibanerna känner att de "måste förhålla sig" till kvinnor eller diverse andra saker som vi tydligen måste anpassa oss efter i dagens Sverige? Hör du hör löjligt det låter?
Det är också ett förhållningssätt. Att förbjuda kvinnor att vistas utanför hemmet är ett förhållningssätt. Att uppmana kvinnor att stanna hemma med barnen är ett förhållningssätt. Att kvotera in kvinnor i styrelser är ännu ett förhållningssätt i "kvinnofrågan". Jag menar att det är ett misstag att ignorera kvinnors egenskaper och skillnader gentemot män när man utformar sitt förhållningssätt.

Jag har aldrig menat att vi ska "anpassa oss".
Citera
2013-08-28, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Vem har påstått att Söderman är någon Hitler? Huh ...

Det kändes i sammanhanget som att du vill leda det i den riktningen, som att du var väldigt förtjust i Söderman och gärna skulle se honom som "ledaren"?

Om jag har helt fel så ber jag naturligtvis om ursäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in