2015-11-11, 20:49
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind

Förövrigt pratade Motgift om Motståndsrörelsens parlamentariska gren idag. De var rätt så kritiska och gnälliga.

Vad sade man mer specifikt?
Citera
2015-11-11, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitmaktNegerslakt
Vad är ert mål? Att folk ska ge mer pengar till två personer i Tyskland? Detta lär rädda vårt folk.
Jaaaa, använd det ekonomiska argumentet. Två gnidna uncle Scrooges sitter och runkar över säckarna med pengar som naiva nationalister girerar dem.

Allvarligt talat, är du dum i huvudet?
Citera
2015-11-11, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Jaaaa, använd det ekonomiska argumentet. Två gnidna uncle Scrooges sitter och runkar över säckarna med pengar som naiva nationalister girerar dem.

Allvarligt talat, är du dum i huvudet?

Du kan väl utveckla hur motgift kommer rädda vårt folk då? Som vanligt från er har ni inga argument utan enbart personangrepp.

Senast jag hörde något om vad man skulle rösta på enligt motgift var det på SD. Alltså samma parti som stödjer att småorter tar emot 700 blattar samtidigt, förnekar att svenskar finns, utesluter alla som inte stödjer den judiska agenda, vill inte stoppa invandringen, vill heller inte kasta ut någon osv.
Senast redigerad av VitmaktNegerslakt 2015-11-11 kl. 22:02.
Citera
2015-11-11, 23:50
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAC14
Det är tröttsamt med dessa spam-mongon som håller på och dravlar om precis det han gjorde nu, nämligen att det är fel med kritik bara för att han anser att personerna är vettiga i övrigt. Det vore såklart trevligt om alla kunde vara sams och Motgift inte hade vissa knäppgöksidéer och agendor som de har men nu ser det inte ut så och då får man lov att kritisera det utan att bli påhoppad av nån nationell "peace and lööv"-hippie.

Jag ser en jävla massa spam-mongon från alla håll. Just Arkhamist svarade KommesarieAmalek vars bidrag till tråden var:
Citat:
Tja, är man ZOG-agent eller snurrig foliehatt så är man.

Det är för övrigt oroväckande att Motpol-sfären på sistone verkar ha närmat sig den kosherdoftande Motgift-cirkusen.

Vilket är allt annat än konstruktivt eller ens värdig kritik. Det går att formulera kritik utan att använda sig av ord som "kosher", "ZOG", "judisk", "förrädare", "foliehatt", "agent", "tokkristen", "katolik"(!) etc. precis som det går att bemöta kritik utan att använda floskler som "gör det bättre själv" och liknande. Sedan befinner vi oss mitt i ett brinnande inbördeskrig som inte kommer vara särskilt lågintensivt länge till. Det finns viktigare frågor än Ukraina just nu. Det spelar ingen roll att Motgift-trojkan inte klarar av att erkänna att de gjorde en felaktig analys av läget redan vid start och att det visst gick att förstå att det inte var en nationalistisk revolution på gång. Det är faktiskt inte viktigt längre.

Fan! Vi är mitt inne i ett inbördeskrig där vi som folk riskerar att gå under. Samtidigt närmar sig Sverige och Nato varandra ytterligare varför vi riskerar att se krig mellan Väst och Ryssland inom en snar framtid med Gotland, Stockholm och resten av Sverige som spelplan. Då spelar det inte heller någon roll huruvida Putin är vän eller fiende för ryska bomber och kulor gör ont även på en putinist. Det är överlevnad vi måste fokusera på nu, inte skithögskäbbel.

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Samma jävla slödder, vissa aldrig annars aktiva på forumet, men så fort nån kritiserar Motgift så dyker de upp som råttor ur sina hålor för att grindvakta. Deras enda uppgift i livet - låt ingen säga nåt negativt om Pastor Söderman. Sektdårar.

Gå tillbaka i tråden och se vilka "usual suspects" som dök upp när Milld diskuterade Ukrainafrågan med trojkan. Apropå slödder och sektdårar.

Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism

Vad jag kan dra mig till minnes i korthet:

1. Att man inte kunde säga så mycket om SMR:s parti eftersom ingen information i princip finns.
2. Att man med anledning av punkt 1. inte heller vet något om partiets ideologi, men att man inte rekommenderade ett stöd till partiet om det skulle visa sig ligga ideologiskt närmst strasserismen. I övrigt ingen kommentar om vilka ideologiska inriktningar man ville stödja.
3. Att man försökt få till en intervju med en högst involverad men som nekade, vilket är en av anledningarna till punkt 1.
4. Att partiet behöver bra kommunala politiker med lokalt förtroende för att lyckas, med bra kommunala program. På samma gång är rikspolitiken mindre viktig i ett tidigt skede för man saknar all möjlighet att komma in i riksdagen de närmsta åren. Detta med hänvisning till SvP:s fiasko.

En balanserad och bra inställning om vi hade befunnit oss i fredstid, men det gör vi inte nu. Vi är i krig, och därför spelar mycket av det här ingen som helst roll. Jag är inte säker på om vi ens kommer få en möjlighet att rösta på SMR:s parti då det är tre år kvar till valet. Mycket kan hända på den tiden. Kommer vi ens ha ett val?
Citera
2015-11-12, 00:00
Medlem
Citat:
https://www.nordfront.se/svar-pa-motgifts-pastaenden-om-motstandsrorelsen.smr

Det går ju att registrera ett gratis provkonto och ladda ner avsnittet på Motgift om man vill lyssna och avgöra själv. Annars tas väl det som är värt att nämnas upp i ovanstående artikel. I övrigt så höll de väl rätt så god min och resonerade lite med några kritiska inflikningar eller antydningar här och där.

KlausStein sammanfattade en del av vad som sas bra här ovan.
Senast redigerad av M.Saxlind 2015-11-12 kl. 00:04.
Citera
2015-11-12, 00:39
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Här kan du lyssna: https://nup.pw/NnFx_2.mp3
Citera
2015-11-12, 01:11
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
https://www.nordfront.se/svar-pa-motgifts-pastaenden-om-motstandsrorelsen.smr

Det går ju att registrera ett gratis provkonto och ladda ner avsnittet på Motgift om man vill lyssna och avgöra själv. Annars tas väl det som är värt att nämnas upp i ovanstående artikel. I övrigt så höll de väl rätt så god min och resonerade lite med några kritiska inflikningar eller antydningar här och där.

Haha, det är så vansinnigt roligt att Motståndsrörelsen som hela tiden ägnar sig åt att smutskasta andra nationella skriver någonting sådant här. Vilka djävla psykfall ni är alltså! Jag hoppas att Motgift under morgondagens sändning uppmanar alla sina lyssnare till att göra allt för att motarbeta och försöka att krossa er sinnessjuka lilla organisation!
Citera
2015-11-12, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAmalek
Vilka ni? Jag är inte med i NMR. Det finns tyvärr knappt någon nämnvärd nationell opposition i Sverige. Kommersiella skojarprojekt som propagerar för kristendom, tar ställning för världsjudenhetens agenda och förespråkar judisk libertarianism är dock definitivt inte del av någon "nationell opposition".

Haha, det där var väldigt roligt. Tror dock inte du förstår innebörden dock. När skulle Motgift propagerat för eller ta ställning till judenheten?
Senast redigerad av En.Sann.Neger 2015-11-12 kl. 01:27.
Citera
2015-11-12, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MAC14
Om man kritiserar er runkklubb så splittrar man den nationella oppositionen? Grov sektvarning på dig gubben

Sektvarningen är nog lite fel riktad? Alltid dessa så kallade motståndsmän med finnar som råkar vara de som kritiserar. Ta och sätt dig ner i soffan och käka lite mer lösgodis istället för att låtsas vara någon del av en opposition. Snart röstar du väl på sossarna efter dagens utspel?
Citera
2015-11-12, 01:23
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Haha, det är så vansinnigt roligt att Motståndsrörelsen som hela tiden ägnar sig åt att smutskasta andra nationella skriver någonting sådant här. Vilka djävla psykfall ni är alltså! Jag hoppas att Motgift under morgondagens sändning uppmanar alla sina lyssnare till att göra allt för att motarbeta och försöka att krossa er sinnessjuka lilla organisation!
Du kan lyssna på ljudsnutten som jag lade ut och läsa Nordfronts artikel, för då kommer du se att det de tar upp togs upp i programmet, och det som NMR bestrider backas upp med källor.

Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Haha, det där var väldigt roligt. Tror dock inte du förstår innebörden dock. När skulle Motgift propagerad för eller ta ställning till judenheten?
Genom att aktivt stödja Kievjuntan (Azovbataljonen slåss för Kievjuntan oavsett vad de själva anser att de slåss för).
Citera
2015-11-12, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Samma jävla slödder, vissa aldrig annars aktiva på forumet, men så fort nån kritiserar Motgift så dyker de upp som råttor ur sina hålor för att grindvakta. Deras enda uppgift i livet - låt ingen säga nåt negativt om Pastor Söderman. Sektdårar.

Har du några exempel, eller projicerar du mest dina egna tillkortakommanden på andra i forumet?
Citera
2015-11-12, 01:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VitmaktNegerslakt
Vad är ert mål? Att folk ska ge mer pengar till två personer i Tyskland? Detta lär rädda vårt folk.

Mitt mål är att försöka göra vad jag kan för att rädda en sargad nation. Jag har ingenting med Motgift att göra, förutom att jag lyssnar, är medlem på forumet och ibland träffar andra Motgiftare.

Vad är ert mål med att snacka skit om Motgift kan man undra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in