2013-08-24, 22:51
Medlem
Till att börja med beställ tid för olje INTE Thaimassage (beställer du Thai får du underbart bra massage, men du kommer garenterat ALDRIG få en fråga om extra service)..
Thai är inte direkt erotisk, men bra massage..

Välj sen att ta av dig även kallingarna ("så de INTE blir inkletade i olja")..
Endel på bonnorter som ex. Karlstad, Hammarö gör inte extra)..
Endel säger "behåll kallingarna på", men i Stockholm ofta (vad jag har hört) att de ska ta av sig dem..

Massösen tittar under handduken och sen kanske det erbjuds.
kollar med intresse, när hon smeker pungen och om hon vill tjäna extra kommer frågan, du behöver inte ställa dem..

På ett ställe i Karlstad kan jag garentera att hon skulle slita av dig både pung och snorre om du frågade om detta.. (hon är snygg - ligger i närheten av buss-stationen och en kyrka, ger inte mer info pga. reglerna)..

Ställ aldrig frågan, de ställer den till dig om de behöver extra pengar..
Citera
2013-08-25, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoder67
Faan så tråkigt att det inte finns någon Thaimassage i Kalmar eller dess närhet. Kan ju bli dyrt om man skall iväg på en liten roadtrip

Finns ju en nu.. Någon som vet något om kvaliteten på deras tjänster?

http://www.thaimassageikalmar.se
Citera
2013-08-25, 01:34
Medlem
Mahans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Just4Me
Ja du, har inte hänt mej så .... Men va fan en redig karl tar väl saken i sina egna händer då
Absolut, gillar han thaimassage så bara dit med honom

Men finns fog för en eller annan ytterligare fråga så ställ den/dem.

Tack så jättemycket för att du tar dig tid att besvara mina frågor!

Spelar det någon roll om man har brösthår eller inte?
Citera
2013-08-25, 09:07
Medlem
http://www.sydsvenskan.se/malmo/han-koper-sex-pa-thaisalonger/
Citera
2013-08-25, 14:26
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahan
Tack så jättemycket för att du tar dig tid att besvara mina frågor!

Spelar det någon roll om man har brösthår eller inte?
Ja! Troll skall ha mycket hår på bröstet
Citera
2013-08-25, 14:55
Medlem
Economicums avatar
Ja, då har även jag besökt denna gudabenådade bransch. Sthlm söder, innerstad.

Nu är ju inte detta en recensions-tråd, men fick standard olijebehandlind (inkl. pung-taffs etc). Var näsk så när på en handduk modell mindre. Nåväl, efter den klassiska Vändningen kom det igång. FS erbjöds tämligen snabbt faktiskt. Nu är ju detta fel tråd, men saatan alltså. Sprutade som den värsta brandsläckare till slut Tighta var de också, 19-23 ca.

Nåväl, har rätt bra kontakt med Mamasan, brukar ta en cigg utanför och snacka lite. Den svenska-baserade marknaden är helt borta i princip. Denna Mamasan, lite äldre, har även rätt tuff koll på flickorna i hennes stall. Så ja, mitt tips är att få bra kontakt med deras Mamasan först och främst. Kan löna sig, tro mig
Citera
2013-08-25, 16:00
Medlem
Bra massageställen i skövde ??
Citera
2013-08-25, 20:01
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexTT93
Bra massageställen i skövde ??
Hiskeligt många som inte kan leta själv, i TMG tex http://www.thaimassageguiden.se/index.php?sobi2Search=sk%C3%B6vde&search=S%C3%B6k& searchphrase=any&option=com_sobi2&sobiCid=0&sobi2T ask=search&reset=2&Itemid=54
Så ut och prova nu.
Citera
2013-08-25, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Just4Me
Hiskeligt många som inte kan leta själv, i TMG tex http://www.thaimassageguiden.se/index.php?sobi2Search=sk%C3%B6vde&search=S%C3%B6k& searchphrase=any&option=com_sobi2&sobiCid=0&sobi2T ask=search&reset=2&Itemid=54
Så ut och prova nu.

Synd att inte den sidan listar ställen som erbjuder full massage

Hmm hur reagerar thai-tjejerna om man har en väldigt liten snopp? alltså nu talar vi om en kompis förståss, hans snopp är väldigt liten som slak, ibland nästan ingenting om det är kallt ute, men med lite värme rörelse och kärlek kan den uppgå till 17-18CM, men min kompis har skämts för den slake i dusch, och då även på massageställen. han kör alltid kalsong på...
Citera
2013-08-25, 21:06
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brejjan

Hmm hur reagerar thai-tjejerna om man har en väldigt liten snopp? alltså nu talar vi om en kompis förståss, hans snopp är väldigt liten som slak, ibland nästan ingenting om det är kallt ute, men med lite värme rörelse och kärlek kan den uppgå till 17-18CM, men min kompis har skämts för den slake i dusch, och då även på massageställen. han kör alltid kalsong på...
Både bak- och framsida är inte det full massage det så säg
Citera
2013-08-25, 21:09
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:

Din *host, host* kompis får räkna med en del höga klingande skratt från massösen och hennes kollegor när hon kommer ut i väntrummet igen och visar med fingrarna hur liten snorren var.
Citera
2013-08-25, 21:10
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:

Du kan hälsa din kompis att tjejerna dagligen ser alla storlekar och former på snopparna. Eftersom din kompis inte har en liten snopp, han är ju snarare "a grower, not a shower" så kommer de ju rätt kvickt bli varse om att han är i övre medellängd (medel ska väl vara en 12-15 såg jag någonstans)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in