Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Gula febern kanske , livsfarligt .. Extratjänster ges nog inte bara till dig utan till alla som vill, kan nog vara bra att kyla ner tankarna med . dessutom är de grymt duktiga "skådisar". Kvalar lätt in på stadsteatern utan tidigare skolning.. passa Er för att kära ner Er
Tomt i plånboken = inget mer skoj

Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Lite så är det faktiskt.
Men det finns undantag som bekräftar regeln det kan jag försäkra. Har haft en på halsen i 5 år nu, fin som attan och vill gifta sig , ett aber bara, vi är gifta båda två.
Men jag har ingen lust även om jag tycker väldigt mycke om vederbörande, vi har gjort väldigt mycke tillsammans, rest, gjort massor av restaurangbesök, knullat i timmar, druckit vin skrattat och mått väldigt gott.
Hon är 38år yngre än jag och det säger sig själv att man inte låser sig i den situationen. Men livet leker då vi träffas och det behöver man.
Yellow fever is the correct diagnosis Dr´s
isaan and
thaiman!
Jag
vet att hon ger extra till andra, är varken naiv eller dum, men det vi hade vid andra tillfället är jag ganska säker på att det inte förekommer allt för ofta... om alls. Men du har rätt
isaan, att tänka på vad tjejerna gör med andra har aldrig känts jobbigt förr, nu är det det!
Men det finns saker med denna tjej som är väldigt annorlunda mot alla andra jag stött på. Jag kan inte gå in på för mycket detaljer, men hennes situation är ganska annorlunda mot de flesta andra massagetjejernas.
En annan sak som är udda är att hon inte teasade nånting under massagen, inte en pungsnudd eller vidröring av ädlare delar öht. Vilket är anmärkningsvärt. Detta är ju annars praxis bland alla tjejer som är ute efter att sälja HE. Kan inte ens påminna mig om att jag fått massage utan dessa teasningar en enda gång innan...
Visst hade jag stånd när hon frågade första gången, beröringen i sig är mer än nog för att jag ska gå igång!

Men säker på att frågan skulle komma då, det var jag inte!