2012-03-16, 14:22
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Gula febern kanske , livsfarligt .. Extratjänster ges nog inte bara till dig utan till alla som vill, kan nog vara bra att kyla ner tankarna med . dessutom är de grymt duktiga "skådisar". Kvalar lätt in på stadsteatern utan tidigare skolning.. passa Er för att kära ner Er

Tomt i plånboken = inget mer skoj

Lite så är det faktiskt.
Men det finns undantag som bekräftar regeln det kan jag försäkra. Har haft en på halsen i 5 år nu, fin som attan och vill gifta sig , ett aber bara, vi är gifta båda två.
Men jag har ingen lust även om jag tycker väldigt mycke om vederbörande, vi har gjort väldigt mycke tillsammans, rest, gjort massor av restaurangbesök, knullat i timmar, druckit vin skrattat och mått väldigt gott.
Hon är 38år yngre än jag och det säger sig själv att man inte låser sig i den situationen. Men livet leker då vi träffas och det behöver man.
Citera
2012-03-16, 23:46
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Gula febern kanske , livsfarligt .. Extratjänster ges nog inte bara till dig utan till alla som vill, kan nog vara bra att kyla ner tankarna med . dessutom är de grymt duktiga "skådisar". Kvalar lätt in på stadsteatern utan tidigare skolning.. passa Er för att kära ner Er

Tomt i plånboken = inget mer skoj

Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Lite så är det faktiskt.
Men det finns undantag som bekräftar regeln det kan jag försäkra. Har haft en på halsen i 5 år nu, fin som attan och vill gifta sig , ett aber bara, vi är gifta båda två.
Men jag har ingen lust även om jag tycker väldigt mycke om vederbörande, vi har gjort väldigt mycke tillsammans, rest, gjort massor av restaurangbesök, knullat i timmar, druckit vin skrattat och mått väldigt gott.
Hon är 38år yngre än jag och det säger sig själv att man inte låser sig i den situationen. Men livet leker då vi träffas och det behöver man.

Yellow fever is the correct diagnosis Dr´s isaan and thaiman!

Jag vet att hon ger extra till andra, är varken naiv eller dum, men det vi hade vid andra tillfället är jag ganska säker på att det inte förekommer allt för ofta... om alls. Men du har rätt isaan, att tänka på vad tjejerna gör med andra har aldrig känts jobbigt förr, nu är det det!

Men det finns saker med denna tjej som är väldigt annorlunda mot alla andra jag stött på. Jag kan inte gå in på för mycket detaljer, men hennes situation är ganska annorlunda mot de flesta andra massagetjejernas.
En annan sak som är udda är att hon inte teasade nånting under massagen, inte en pungsnudd eller vidröring av ädlare delar öht. Vilket är anmärkningsvärt. Detta är ju annars praxis bland alla tjejer som är ute efter att sälja HE. Kan inte ens påminna mig om att jag fått massage utan dessa teasningar en enda gång innan...
Visst hade jag stånd när hon frågade första gången, beröringen i sig är mer än nog för att jag ska gå igång! Men säker på att frågan skulle komma då, det var jag inte!
Citera
2012-03-17, 03:50
Medlem
Hur stor är chansen att bli smittad av hiv av salonger som erbjuder BB här i Stockholm?
Under 1,5 månad har jag besökt två välkända boom boom salonger i söderort. Senast var i onsdags. Igår vaknade jag med världens huvudvärk och feber. Febern verkar dock nästan försvunnit, men jag känner att jag fortfarande är lite sjuk.
Jag har haft världens ångest över tanken att jag kanske har blivit smittad av hiv. Är det någon som fått en könssjukdom från en thaimassös i Stockholm?
Citera
2012-03-17, 06:20
Medlem
b.marleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ice7
Hur stor är chansen att bli smittad av hiv av salonger som erbjuder BB här i Stockholm?
Under 1,5 månad har jag besökt två välkända boom boom salonger i söderort. Senast var i onsdags. Igår vaknade jag med världens huvudvärk och feber. Febern verkar dock nästan försvunnit, men jag känner att jag fortfarande är lite sjuk.
Jag har haft världens ångest över tanken att jag kanske har blivit smittad av hiv. Är det någon som fått en könssjukdom från en thaimassös i Stockholm?

Du har precis åkt på influensan, Har själv haft feber/huvudvärk i 3 dagar och känt mej allmänt sjuk/slö/trött i resterande 4 dagarna.
Citera
2012-03-17, 13:45
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:

Knullade du utan kådis? Det ska man inte göra på ett sånt ställe.

Om du blir smittad av hiv så kan du nog gå ganska länge utan att märka något. Du vaknar definitivt inte upp efter tre dagar med feber. b.marley har rätt.
Citera
2012-03-17, 14:37
Medlem
Faan så tråkigt att det inte finns någon Thaimassage i Kalmar eller dess närhet. Kan ju bli dyrt om man skall iväg på en liten roadtrip
Citera
2012-03-17, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Knullade du utan kådis? Det ska man inte göra på ett sånt ställe.

Om du blir smittad av hiv så kan du nog gå ganska länge utan att märka något. Du vaknar definitivt inte upp efter tre dagar med feber. b.marley har rätt.

Nej självklart använde jag kondom, men förra månaden sprack den och jag drog direkt ut kuken från slidan när jag märkte det. Jag vet att trotts det så är sannolikheten att smittas av hiv väldigt liten om hon nu skulle ha hiv. Senast i onsdags var kondomen hel under hela akten.
Men det är klart att man börjar undra nu, man vet ju aldrig om tjejerna bär på någon sjukdom eller inte. Dessutom så är ju feber ett av symptomen till hiv även fast alla inte får symptom direkt.

Jag vet även att dessa två ställen besöks flitigt av personer här på forumet och undrar ifall någon har fått någon könssjukdom efter att man har fått extra tjänster?
Citera
2012-03-18, 06:08
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Nej självklart använde jag kondom, men förra månaden sprack den och jag drog direkt ut kuken från slidan när jag märkte det. Jag vet att trotts det så är sannolikheten att smittas av hiv väldigt liten om hon nu skulle ha hiv. Senast i onsdags var kondomen hel under hela akten.
Men det är klart att man börjar undra nu, man vet ju aldrig om tjejerna bär på någon sjukdom eller inte. Dessutom så är ju feber ett av symptomen till hiv även fast alla inte får symptom direkt.

Jag vet även att dessa två ställen besöks flitigt av personer här på forumet och undrar ifall någon har fått någon könssjukdom efter att man har fått extra tjänster?

Är inte inkubationstiden längre än en månad? Har nästan för mig det, men kan ju ha fel.

Jag tror (egen teori) att behovet att pissa efter att man knullat, helt enkelt är kroppens sätt att skydda sig mot infektioner och virus av olika slag. Därför är det viktigt att så snabbt som möjligt efter oskyddat sex, gå på muggen så att man kan pissa ut det som ev är på väg in.

Det är bra, jag har också ställt frågan tidigare, men fick inget svar. Tystnaden kan man tolka på flera sätt... Kanske du lyckas bättre.
Citera
2012-03-18, 07:32
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Jag tror (egen teori) att behovet att pissa efter att man knullat, helt enkelt är kroppens sätt att skydda sig mot infektioner och virus av olika slag. Därför är det viktigt att så snabbt som möjligt efter oskyddat sex, gå på muggen så att man kan pissa ut det som ev är på väg in.
En kompis till mig var kommunens Casanova som yngre, framgångsrik och utan kådis. Frågade honom om han inte fick mycket pinsamma infektioner. Han sa till mig att han inte haft någon, och att han alltid tog en piss direkt efter sexet.
Fast mot graviditet funkade det sämre och han är idag pappa. Lite här och där.
Citera
2012-03-18, 12:05
Medlem
Faan så tråkigt att det inte finns någon Thaimassage i Kalmar eller dess närhet. Kan ju bli dyrt om man skall iväg på en liten roadtrip
Citera
2012-03-18, 12:47
Medlem
[quote=Ice7]Hur stor är chansen att bli smittad av hiv av salonger som erbjuder BB här i Stockholm?
Jag har haft världens ångest över tanken att jag kanske har blivit smittad av hiv. Är det någon som fått en könssjukdom från en thaimassös i Stockholm?[/QUOTE]

Ja, många. Just nu går det exempelvis Klamydia enl. säkra källor.
Citera
2012-03-18, 15:08
Medlem
Ska upp till Älvsjömässan i veckan och åker via Kungens Kurva. I vilket område ska man leta salong på thaimassageguiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in