Citat:
Ursprungligen postat av
Keanu
Fågor gällande Artemis
Jag har inte hittat svar på nedanstående frågor i tråden, jag ber om ursäkt om jag missat dem.
1.
Kondomer – jag antar att de ingår och att man inte behöver ta med egna?
2.
Om jag förstått det rätt är tjejerna i princip nakna. Har de tillgång till kläder för lekar, som en skolflicksuniform till exempel, eller kan man ta med kläder man gillar och låna ut till damerna man tänkt leka med?
3.
Samma sak med leksaker, har de tillgång till leksaker och/eller kan man ta med egna?
4.
Att glida runt naken under en morgonrock tillsammans med en massa andra män känns på gränsen till för homoerotiskt för att det ska vara helt bekvämt för mig. Finns det "risk" för att få förslag från andra manlig gäster? (Ingen biggie men det skulle störa min upplevelse en del om man plötsligt behövde avböja bögragg).
5.
Visst finns det privata rum att gå in i för att leka, där man får vara ifred med tjejen?
6.
Hur är det med hygienen bland tjejerna mellan deras sejourer? Duschar de, borstar tänderna och kör munskölj, eller kan de typ gå direkt från att suga utan kondom till att hångla med nästa kund?
7.
För mig som gillar små nätta europeiska tjejer, gärna med små bröst – kommer jag att få mitt lystmäte uppfyllt?
8.
Trekanter med två av damerna, hur lätt är det att få till det? (Viktigast här är att leker med varandra).
9.
Tyskland är ju relativt drogliberalt. Hur är det med droger inne på ett ställe som Artemis, kan det finnas cola att köpa därinne?
Jag tackar ödmjukt på förhand för eventuella svar.
Ligg väl kära vänner, ligg väl! 
1. Damerna har alltid sina egna kondomer.
2. Kanske en del har extra korsett/nätstrumpor/nylonstrumpor uppe på sitt rum, det är nämligen lingerie eller bikini-dag ("halv-påklätt") en gång i veckan på de flesta FKK.
Skolflickeuniform har de definitivt inte. Så ta med om det är något speciellt klädval. De flesta går nog med på det.
3. Ta med egna. Men om du ska göras dildo-lekar eller dylikt så var beredd på att betala extra.
4. Nej, inga förslag från män.
5. Ja, privata rum.
6. Det är praxis att de ska ta en dusch mellan sessionen.
7. Det är stor variation i utseende på tjejerna på de flesta FKK. Du hittar nog din tjejsmak.
8. Det går en del med på.
Ibland har de en bestämd tjej som de gör sådana lekar med. Men det kostar extra. En normal session (suck and fuck) med en tjej kostar 50 Euro per halvtimme. 2 tjejer på en halvtimme blir 100 Euro. Om de ska leka lesbiska lekar vill de ha 50 Euro var extra. D.v.s.
200 Euro totalt.
9. Inte av personalen eller av damerna i alla fall. Tjejerna skyr påtända män som pesten.