2013-08-24, 15:15
Medlem
Någon som har erfarenheter av FFK Oase i Hamburg eller någon annan klubb i Hamburg? . Går det att jämföra med ex: Palace i Frankfurt?
Citera
2013-08-24, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrfebruari
Någon som har erfarenheter av FFK Oase i Hamburg eller någon annan klubb i Hamburg? . Går det att jämföra med ex: Palace i Frankfurt?

FKK Oase ligger utanför Frankfurt.
FKK Atmos är den bästa i Hamburg.
Citera
2013-08-24, 18:02
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:

Atmos i Hamburg är en helt OK klubb. Jag stannar oftast där om jag har vägarna förbi. Atmos stora nackdel är att det som är en självklarhet i grundpriset på klubbar söder ut, kostar extra här. Avsugning utan kondom 20E, kyssar 10-20E.
Men det brukar vara gott om snygga kvinnor. Det är inte så stor andel öststatstjejer som på andra klubbar, på gott och ont. Lokalerna OK, maten OK, rummen OK.

F
Citera
2013-08-24, 20:50
Medlem
Citat:
någon annan klubb i Hamburg?
Utöver Atmos skall FKK Harmony lite längre söderut om Atmos vara helt ok (bil rekommenderas), tyvärr inte varit där själv. Jag har provat Atmos en gång, tyvärr på en måndag, var usel lineup då, rekommenderar en senare dag på veckan, men det gäller väl generellt de flesta ställen.
Hamburg är väl inte direkt mitt förstaval för lite lust, men är man där så rekommenderar jag FKK före RLD (Reeperbahn etc). Du får betydligt mer för pengarna på FKK.
Citera
2013-08-25, 05:13
Medlem
Tack för svar!
Ska till Hamburg i arbetsrelaterad situation. Har varit i Frankfurt (Palace) vilket jag anser är grymmers.
Så frågan är om man blir besviken eller inte när man går på Atmos i Hamburg?
Vad är er känsla kring det?
Citera
2013-08-25, 09:49
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Tack för svar!
Ska till Hamburg i arbetsrelaterad situation. Har varit i Frankfurt (Palace) vilket jag anser är grymmers.
Så frågan är om man blir besviken eller inte när man går på Atmos i Hamburg?
Vad är er känsla kring det?

Det beror väl mycket på varför du tycker Palace är "grymmers".

Om du förväntar dig stora lyxiga lokaler och mycket silicon så blir du besviken. Om du däremot inte bryr dig så mycket om utanverket och bara går dit för att hitta ett par vackra kvinnor för att ha sex med blir du inte besviken (om du inte har otur och kommer en dag med dålig line-up som bla Masta7 berättat om).

Det finns faktiskt en likhet mellan Palace och Atmos och Artemis. De är alla den stora klubben i städer med många tillfälliga besökare (mässor m.m.). Detta leder till ett lite hårt affärsklimat på klubben, eftersom det inte gäller stamkunder att ta hand om. Mycket "försäljande", man sitter inte ostörd många minuter. Mycket prisförhandlande. Och ofta ganska lite tid för runt-i-kring-snack.

Eftersom jag lever i ett gulag som kallas Sverige så blir jag inte besviken när jag kommer till Hamburg och får besöka Atmos. Om jag däremot bodde i Dusseldorf eller Frankfurt tror jag nog att jag skulle vänta med klubbesöket tills dess jag kom till min hemstad.

Ha inga förväntningar. Se kvinnorna inte klubben. Ha kul.

F
Citera
2013-08-25, 10:13
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fkkgoer
Det beror väl mycket på varför du tycker Palace är "grymmers".
Det finns faktiskt en likhet mellan Palace och Atmos och Artemis. De är alla den stora klubben i städer med många tillfälliga besökare (mässor m.m.). Detta leder till ett lite hårt affärsklimat på klubben, eftersom det inte gäller stamkunder att ta hand om. Mycket "försäljande", man sitter inte ostörd många minuter. Mycket prisförhandlande. Och ofta ganska lite tid för runt-i-kring-snack.

Ja, detta gäller i synnerhet Palace, som har gått ner sig rejält på denna punkt. Mycket tafsande under badrocken och tjat.
Citera
2013-08-25, 11:44
Medlem
crippas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masta7
Utöver Atmos skall FKK Harmony lite längre söderut om Atmos vara helt ok (bil rekommenderas), tyvärr inte varit där själv. Jag har provat Atmos en gång, tyvärr på en måndag, var usel lineup då, rekommenderar en senare dag på veckan, men det gäller väl generellt de flesta ställen.
Hamburg är väl inte direkt mitt förstaval för lite lust, men är man där så rekommenderar jag FKK före RLD (Reeperbahn etc). Du får betydligt mer för pengarna på FKK.

Harmony är ett ganska nytt och mycket (!) fräscht ställe. Enda ställe där jag t ex sett engångstandborstar. Inte så stort och mer personligt. Kan verkligen rekommenderas. Intrång 50€ och normalservice med owo 60€. Vid mina besök - båda ganska tidigt på dagen - var det cirka 10 damer på plats. Internationell blandning och ingen är påstridig.
Citera
2013-08-25, 16:36
Medlem
Behöver inte silikonbrudar & är inte petig när det gäller inredning. Men när jag var på Palace senast var kvalitén skyhög på det kvinnliga utbudet.

Kanske får ta tåget över till Berlin annars
Citera
2013-08-25, 17:05
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Behöver inte silikonbrudar & är inte petig när det gäller inredning. Men när jag var på Palace senast var kvalitén skyhög på det kvinnliga utbudet.

Ja, utseendemässigt när jag var på Palace också i förra veckan, men inte när det gäller service, attityd och uppförande hos brudarna. Då får Palace klart stryk av både Oase, Mainhattan och Sharks, som jag också besökte.
Citera
2013-08-25, 21:16
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:

Kanske får ta tåget över till Berlin annars

Visst Artemis är en bättre klubb, ingen tvekan. Men...
Jag är personligen ytterst tveksam om det är värt 60 mil tåg för att gradera upp från Atmos till Artemis.

F
Citera
2013-08-25, 21:58
Medlem
Keanus avatar
Fågor gällande Artemis

Jag har inte hittat svar på nedanstående frågor i tråden, jag ber om ursäkt om jag missat dem.

1.
Kondomer – jag antar att de ingår och att man inte behöver ta med egna?

2.
Om jag förstått det rätt är tjejerna i princip nakna. Har de tillgång till kläder för lekar, som en skolflicksuniform till exempel, eller kan man ta med kläder man gillar och låna ut till damerna man tänkt leka med?

3.
Samma sak med leksaker, har de tillgång till leksaker och/eller kan man ta med egna?

4.
Att glida runt naken under en morgonrock tillsammans med en massa andra män känns på gränsen till för homoerotiskt för att det ska vara helt bekvämt för mig. Finns det "risk" för att få förslag från andra manlig gäster? (Ingen biggie men det skulle störa min upplevelse en del om man plötsligt behövde avböja bögragg).

5.
Visst finns det privata rum att gå in i för att leka, där man får vara ifred med tjejen?

6.
Hur är det med hygienen bland tjejerna mellan deras sejourer? Duschar de, borstar tänderna och kör munskölj, eller kan de typ gå direkt från att suga utan kondom till att hångla med nästa kund?

7.
För mig som gillar små nätta europeiska tjejer, gärna med små bröst – kommer jag att få mitt lystmäte uppfyllt?

8.
Trekanter med två av damerna, hur lätt är det att få till det? (Viktigast här är att leker med varandra).

9.
Tyskland är ju relativt drogliberalt. Hur är det med droger inne på ett ställe som Artemis, kan det finnas cola att köpa därinne?

Jag tackar ödmjukt på förhand för eventuella svar.

Ligg väl kära vänner, ligg väl!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in