2013-08-26, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Sen när det ligger 1000 tumörer på levern om 20 år kommer du ångra dig. Arnold säger själv att oralt är kasst men vill du köra på så kör så.

första oralen var typ 13år sen.
genom tiderna har jag säkert kört oralt 30gånger.
hälsan?great. risken kanske är stor men jag har guds genetik bro....
Citera
2013-08-26, 22:02
Medlem
Bombardini

Det händer ofta mig när jag trycker i låret. Oftast går det bra att bara trycka igenom. Smärtan är egentligen inget problem, utan det är ju att man tror att det ska göra så jävla svinont.
Citera
2013-08-26, 22:07
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
första oralen var typ 13år sen.
genom tiderna har jag säkert kört oralt 30gånger.
hälsan?great. risken kanske är stor men jag har guds genetik bro....

Då kan du väl skriva så istället för att göra sarkastiskt narr av mig när jag riktar mitt inlägg för nybörjare, risken är mycket större enligt mig genom att bruka steroider oralt och därför rekommenderar jag att man inte ska börja med det på det viset. Riktigt testo från riktigt märke, eller så flyttar man till ett land där det är lagligt med en doktor vid sin sida.

Mvh
Citera
2013-08-26, 22:14
Medlem
different_trips avatar
Leverskador är väldigt lverdrivna.

Då är det värre med prohormoner som passerar TVÅ gånger, det är en helt annan femma.

Men asså, det finns ju studier på hivpatienter som legat på 150mg anadrol i flera månader utan förhöjda värden. Men bäst är att kolla sig själv.
Citera
2013-08-26, 22:20
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Generellt kan man tänka sig att överdrivet oralt bruk för att komma upp i de mängder injicerat kan ta dig, skulle leda till problem med levern, tumörer och allt annat skit som kommer med. Det finns inga vetenskapliga studier kring detta så då får vi stå ord mot ord, jag lyssnar hellre på Arnold och de som gick på orala dianabol hur de är idag än på idioter som skriver "vatten och thistle gör att det är ok för levern"

Asså snälla, har man läst mer än 20 inlägg här så förstår man att orala inte är "the way to go". Men att komma med "ARNOLD SÄGER SÅ" är ju bara dagisnivå.

Jag tror inte ett skit på "leverskydd" för den delen heller. Orala använder man i korta blastar och inget man ligger nonstop året runt på.
Citera
2013-08-26, 23:27
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cliveceps
Bombardini

Det händer ofta mig när jag trycker i låret. Oftast går det bra att bara trycka igenom. Smärtan är egentligen inget problem, utan det är ju att man tror att det ska göra så jävla svinont.

Jag är en kärring med andra ord Ska ta mig mod nästa gång, så får vi se hur det går. Hjälper väl inte heller att jag för in nålen väldigt långsamt.
Citera
2013-08-26, 23:36
Medlem
libanesas avatar
Vad använder ni för slags desinfektionsmedel när ni ska "svepa" rent ytan ni ska sticka i?
Något billigt från Apoteket eller?

Funkar denna?
http://www.apotea.se/antibac-handgel-500-ml
Citera
2013-08-27, 00:00
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Vad använder ni för slags desinfektionsmedel när ni ska "svepa" rent ytan ni ska sticka i?

Funkar denna?
Cutisoft Wipes, hudrengöring inför injektioner. Kostar 29kr för 100st små lappar. Nu är det sällan som jag faktiskt använder dem, men alltid bra att ha.
Citera
2013-08-27, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Jag är en kärring med andra ord Ska ta mig mod nästa gång, så får vi se hur det går. Hjälper väl inte heller att jag för in nålen väldigt långsamt.

Kommer det så mycket blod som du säger är det ju klart ett blodkärl du träffar men varje gång låter lite konstigt. Under 50 stick kanske jag träffar kärl 5 gånger max. Akta så du inte skjuter in direkt i kärlet bara kan sluta illa. Finns länkar som förklarar var det är bäst att sticka för att missa.ådror bara att googla lite. Har för mig att nedre delen av skinkan Car bäst.
Citera
2013-08-27, 10:23
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:

Funkar denna?

Använde vodka senast. Nej, jag skojar inte. Oftast rengjorde jag inte alls. Nålen är steril, och risken att du ska ha mördarbakterier på huden är liten.
Citera
2013-08-27, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Använde vodka senast. Nej, jag skojar inte. Oftast rengjorde jag inte alls. Nålen är steril, och risken att du ska ha mördarbakterier på huden är liten.

Vodka är bakteriedödande först över 70%.
Citera
2013-08-27, 11:24
Medlem
Citat:

Funkar denna?

http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=58020&prevPage=157

Detta funkar bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in