2013-08-26, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Ska beställa mina första sprutor (blå & grön) på apoteket idag, känner mig rätt nervös dock men förstår inte varför då det inte är olagligt att köpa sprutor
Hoppas att du har koll på att det inte är sprutorna som är blåa & gröna, utan nålarna, och även om du säger blåa och gröna nålar så kommer personalen bara stirra på dig och inte helt fatta vad du menar
Citera
2013-08-26, 19:21
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Hoppas att du har koll på att det inte är sprutorna som är blåa & gröna, utan nålarna, och även om du säger blåa och gröna nålar så kommer personalen bara stirra på dig och inte helt fatta vad du menar

Kan bli galet detta!
Citera
2013-08-26, 19:23
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c

Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Kan bli galet detta!
Nej jag hade en lapp med korrekt info på som jag lämnade över till biträdet.
Blandar ihop det mesta jag

Citera
2013-08-26, 19:33
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Nej jag hade en lapp med korrekt info på som jag lämnade över till biträdet.
Blandar ihop det mesta jag

Hur gick det då?
Citera
2013-08-26, 19:52
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Hur gick det då?
Jo de gick rätt bra, hon i kassan sa att dem nog skulle komma på onsdag Inga följdfrågor fick jag heller vilket jag var nojig över innan haha
Citera
2013-08-26, 20:58
Medlem
Hodurs avatar
Ni som tänker använda AAS, för eran hälsas skull injicera istället för att äta. Det är mycket skit som går igenom levern och kommer antagligen inte spela roll om ni käkar thisthle, om ni ska använda gör på det rätta sättet! Bra tips till nybörjare.

Mvh
Senast redigerad av Hodur 2013-08-26 kl. 21:01.
Citera
2013-08-26, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Ni som tänker använda AAS, för eran hälsas skull injicera istället för att äta. Det är mycket skit som går igenom levern och kommer antagligen inte spela roll om ni käkar thisthle, om ni ska använda gör på det rätta sättet! Bra tips till nybörjare.

Mvh

Ok nu vågar jag inte ta för du säger så..
Citera
2013-08-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp

Haha
Citera
2013-08-26, 21:35
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp

Sen när det ligger 1000 tumörer på levern om 20 år kommer du ångra dig. Arnold säger själv att oralt är kasst men vill du köra på så kör så.
Citera
2013-08-26, 21:37
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Sen när det ligger 1000 tumörer på levern om 20 år kommer du ångra dig. Arnold säger själv att oralt är kasst men vill du köra på så kör så.

Hahaha sluta nu
Citera
2013-08-26, 21:54
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Hahaha sluta nu

Generellt kan man tänka sig att överdrivet oralt bruk för att komma upp i de mängder injicerat kan ta dig, skulle leda till problem med levern, tumörer och allt annat skit som kommer med. Det finns inga vetenskapliga studier kring detta så då får vi stå ord mot ord, jag lyssnar hellre på Arnold och de som gick på orala dianabol hur de är idag än på idioter som skriver "vatten och thistle gör att det är ok för levern"
Citera
2013-08-26, 21:58
Medlem
Bombardinis avatar
Ungefär vart tredje stick får jag sticka om p.g.a. att halvvägs in eller tidigare börjar det göra väldigt ont. Jag har försökt pressa mig igenom en gång vilket slutade i smärta och ett mindre blodbad. Det får mig att tro att jag träffar ett större blodkärl. Verkar det rimligt? Kan det göra så ont eller är jag bara en kärring?

Detta händer med samma frekvens oavsett om jag sätter i rumpa eller lår.
Injicerar på detta vis http://www.spotinjections.com/thigh2.htm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in