Ska beställa mina första sprutor (blå & grön) på apoteket idag, känner mig rätt nervös dock men förstår inte varför då det inte är olagligt att köpa sprutor
Hoppas att du har koll på att det inte är sprutorna som är blåa & gröna, utan nålarna, och även om du säger blåa och gröna nålar så kommer personalen bara stirra på dig och inte helt fatta vad du menar
Hoppas att du har koll på att det inte är sprutorna som är blåa & gröna, utan nålarna, och även om du säger blåa och gröna nålar så kommer personalen bara stirra på dig och inte helt fatta vad du menar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Kan bli galet detta!
Nej jag hade en lapp med korrekt info på som jag lämnade över till biträdet.
Blandar ihop det mesta jag
Ni som tänker använda AAS, för eran hälsas skull injicera istället för att äta. Det är mycket skit som går igenom levern och kommer antagligen inte spela roll om ni käkar thisthle, om ni ska använda gör på det rätta sättet! Bra tips till nybörjare.
Mvh
Senast redigerad av Hodur 2013-08-26 kl. 21:01.
Ni som tänker använda AAS, för eran hälsas skull injicera istället för att äta. Det är mycket skit som går igenom levern och kommer antagligen inte spela roll om ni käkar thisthle, om ni ska använda gör på det rätta sättet! Bra tips till nybörjare.
Generellt kan man tänka sig att överdrivet oralt bruk för att komma upp i de mängder injicerat kan ta dig, skulle leda till problem med levern, tumörer och allt annat skit som kommer med. Det finns inga vetenskapliga studier kring detta så då får vi stå ord mot ord, jag lyssnar hellre på Arnold och de som gick på orala dianabol hur de är idag än på idioter som skriver "vatten och thistle gör att det är ok för levern"
Ungefär vart tredje stick får jag sticka om p.g.a. att halvvägs in eller tidigare börjar det göra väldigt ont. Jag har försökt pressa mig igenom en gång vilket slutade i smärta och ett mindre blodbad. Det får mig att tro att jag träffar ett större blodkärl. Verkar det rimligt? Kan det göra så ont eller är jag bara en kärring?