2013-08-27, 11:27
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffo3
Vodka är bakteriedödande först över 70%.

Du ser, helt meningslöst. Korken blev ren o fin iaf.

Förresten, det har gjorts en del undersökningar om vanlig vodka, och den verkar vara bakteriedödande till viss del även på 40%, även om den inte dödar ALLT. Till exempel Mythbusters testade vodka som munskölj. Och nej, det bör inte användas som rengöring innan injektion.
Senast redigerad av HeadOfBoo 2013-08-27 kl. 11:42.
Citera
2013-08-27, 11:50
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Vad använder ni för slags desinfektionsmedel när ni ska "svepa" rent ytan ni ska sticka i?
Något billigt från Apoteket eller?

Funkar denna?
http://www.apotea.se/antibac-handgel-500-ml

Köp denna

http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=225065
Citera
2013-08-27, 16:11
Medlem
KrutOlas avatar
Hej!
Ska påbörja en 25/50 dboll kur någon gång i nästa vecka. Har lite funderingar angående uppdelningen av tabletterna. Vad jag har lärt mig är det ganska viktigt att hålla hormonbalanserna stabila under kur, dvs. att man delar upp intaget under dagen (beroende på halveringstider såklart). Har läst en del kurrapporter här och där skrivs det att det inte spelar någon större roll hur man fördelar det. Så hur är det egentligen, spelar det någon större roll eller är det en piss i Mississippi? Bortse från välmående som magont osv, är enbart intresserad av hur träningen & kroppen påverkas!

Mvh
Citera
2013-08-27, 18:16
Medlem
MKMF12s avatar
Jag tar mina orala samtigt vid ett visst klockslag.
Citera
2013-08-27, 19:31
Medlem
Är det nån som har kört ett par kurer här och sedan slutat kurat och har fått behållt muskelmassan? eller tappar man allting när man väl går av?
Citera
2013-08-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slynx
Är det nån som har kört ett par kurer här och sedan slutat kurat och har fått behållt muskelmassan? eller tappar man allting när man väl går av?

Helt upp till dig själv, kör du en bra pct och fortsätter. Träna hårt och äta bra kan du behålla en del, bros på vilket prepp, skiter du i träning, mat ,pct efter kur så kan du bli mindre/svagare än när du startade kuren pga låga nivåer mvh
Citera
2013-08-27, 20:16
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slynx

Kurade i 10 år, sen fick jag barn. Du kan behålla mycket av massan, men gör för fan inte samma misstag som jag - att träna mindre en period. Då kommer du aldrig tillbaka igen. Ser dock mycket bättre ut nu än innan jag började kura, men så började började jag för tidigt också, i 18-årsåldern. Började väl på typ 63 kilo och väger lite över 80 nu (fettet var runt 10% sist jag mätte i somras). Var uppe på 95 med vätska i kroppen och en 12% fett, så i runda tal nästan 10 kilo muskler har man väl tappat på 14 år off. Testade dock ett par veckor med lågdos testo och mast bara för att se vad som hände i våras, men jag brände mest bort fett och gick på underskott hela tiden. Vägde 86 i början av året, fast fetare.
Senast redigerad av HeadOfBoo 2013-08-27 kl. 20:20.
Citera
2013-08-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pangkaka
Har oxar 50 mg 100st och 40 st winstrol + Proviron,hur hade ni lagt upp det föratt inte skada levern ALLTFÖR mkt. Äter liv52ds dagligen också.

Mvh

Uppdaterar med en fråga också, om man har ett tidvis tungt jobb ska man ta t.ex winnar på morgonen sen oxar och träna hårt på kvällen?
Citera
2013-08-27, 23:11
Medlem
Ska köra ny kur snart, har tidigare kört dboll only, 20/60, 40/50, 30/60. Men min senaste kur på 30/60 gav dåligt resultat så nu funderar jag på att mixa till det med 25mg dboll och 25mg winnar/50 dagar. Vad tror ni om det? eller är det bättre att dela upp det och köra för sig? Kom gärna med synpunkter och förslag.
Citera
2013-08-28, 00:03
Medlem
Senaste Testo E kuren vart jag riktigt missnöjd med (Malay Tiger Testo-E 500mg E5D i 14v).
Nu vill jag dock ge det en till chans, dock med ett annat märke.

Vill även slänga in något jag inte provat förr: Deca eller EQ
Vilka doser rekommenderar ni att köra dessa på tillsammans med 500mg testo, och vilken skulle ni ha valt + varför?
Citera
2013-08-28, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pectoralissimus
Senaste Testo E kuren vart jag riktigt missnöjd med (Malay Tiger Testo-E 500mg E5D i 14v).
Nu vill jag dock ge det en till chans, dock med ett annat märke.

Vill även slänga in något jag inte provat förr: Deca eller EQ
Vilka doser rekommenderar ni att köra dessa på tillsammans med 500mg testo, och vilken skulle ni ha valt + varför?

Varför var du missnöjd?
Min andra inject-kur var Testo E 250mg E5D, och fick väldigt goda resultat.

Jag är osäker på märket dock, Malay Tiger. Har för mig jag frågade förut eller om jag Googlade.
Senast redigerad av ShaoKahn 2013-08-28 kl. 00:51.
Citera
2013-08-28, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShaoKahn
Varför var du missnöjd?
Min andra inject-kur var Testo E 250mg E5D, och fick väldigt goda resultat.

Jag är osäker på märket dock, Malay Tiger. Har för mig jag frågade förut eller om jag Googlade.

Jag kan ha fått en dålig batch. Men Malay tiger gav mig väldigt dåligt intryck, speciellt när amparna bara har ca 0,8-9ml istället för 1. Det var som att träna ren fan. Inga märkvärdiga styrkeökningar, ingen större ökning i sexlust eller välmående. Kuren jag körde innan var 40/50 dboll och där behöll jag hälften av de 8kg jag ökade.
Kosten var exakt likadan som vid tidigare kur.

Iaf byter märke och provar min "tur".

Har du testat enbart EQ med testo innan(med tanke på din signatur)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in