2013-10-29, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pederson
Bör jag oroa mig? Någon? 4 dagar sen jag slutade med nolva nu. Kliar ibland fortfarande, typ 2-3 ggr per dag.
Har lidigt av samma sak ända sedan jag började kura och inte gjort något åt det, fortfarande ingen gynno för mig iaf.
Citera
2013-10-29, 14:54
Medlem
Hej.
Detta blir min första kur så jag vill gärna ha tips och råd från er erfarna. Jag har precis fått tag på en laddning med testosteron enanthate av märket aburaihan tehran. Jag hade tänkt lägga upp det enligt följande.

V. 1-16 250 mg e4d
V. 15-18 Hcg 500 iu e3d
V. 19 Nolvadex 40 mg ed
V. 20-22/23 Nolvadex 20 mg ed

Jag har Letro hemma om jag får känningar och även en del extra Nolva. Jag har också HCG hemma så jag kan stoppa in den några veckor här och där om jag vill hålla igång produktionen.
Vad säger ni förresten om det? Är det värt att hålla på och ta HCG under kuren i 2 veckorscyklar eller räcker det sista månaden?
Vad anser ni om att sticka e4d istället för e5d som alla andra "nybörjare" gör och varför skulle ni föredra det ena före det andra?
Vad tycker ni om längden på kuren? Verkar som alla andra kör 12 veckor på sin första kur.
Behövs några andra kosttillskott eller är det bortkastade pengar som typ beta alanine, kreatin mm?
Tacksam för svar.

Mina stats.
Ålder: 32
Längd: 180
Vikt: 90
Tränat: 4 år seriöst.
Hantelpress: 45x8
Knä: 110x8
Mark: 130x8
Kroppsfett: oklart men gissar på 15
Senast redigerad av Trevligkvall 2013-10-29 kl. 14:58.
Citera
2013-10-29, 14:56
Medlem
Pedersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Har lidigt av samma sak ända sedan jag började kura och inte gjort något åt det, fortfarande ingen gynno för mig iaf.

Tack! Precis vad jag ville höra.
Citera
2013-10-30, 00:57
Medlem
jenny.perssons avatar
Vilken kanyl använder ni till att sticka i Glutus?
Alltid kört blåa innan men börjar bli skeptisk till att jag verkligen når muskeln korrekt. Känns som man mer kör subkant.
Citera
2013-10-30, 02:55
Medlem
Fezs avatar
Jag kör alltid blå 30mm i glutes nu. Kör in hela nålen så når du muskeln om du är man och inte är otroligt fet.
Skjut hud och fett upp innan du sticket in nålen och släpp den sen när nålen är inne.
Om nålens vinkel ändras så är du i muskeln.
Citera
2013-10-30, 03:00
Medlem
jenny.perssons avatar
edit

Citat:
Ursprungligen postat av Fez
Jag kör alltid blå 30mm i glutes nu. Kör in hela nålen så når du muskeln om du är man och inte är otroligt fet.
Skjut hud och fett upp innan du sticket in nålen och släpp den sen när nålen är inne.
Om nålens vinkel ändras så är du i muskeln.

jag har blå microlane men de är ju 2,4 cm.
Har även andra kanyler men de är ju brutalt grova så känns ju mindre kul att prova med dem.

tack för ditt svar.

Förlåt, tog lite fel.
Tydligen har jag blåa av varierande storlek och det var BDs Microlance som var 2,5 *06
De andra blå är lite längre. Så då borde de fungera i Glutus.
Senast redigerad av jenny.persson 2013-10-30 kl. 03:07. Anledning: edit
Citera
2013-10-30, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
jag har blå microlane men de är ju 2,4 cm.
Har även andra kanyler men de är ju brutalt grova så känns ju mindre kul att prova med dem.

tack för ditt svar.

Förlåt, tog lite fel.
Tydligen har jag blåa av varierande storlek och det var BDs Microlance som var 2,5 *06
De andra blå är lite längre. Så då borde de fungera i Glutus.
Jag gjorde det dumma mistaget att bara köpa orange att skjuta med forut när jag började, detta gick dock fintfint även om de var 25mm så du ska nog klara dig om du inte är smellfet.
Citera
2013-10-30, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Vilken kanyl använder ni till att sticka i Glutus?
Alltid kört blåa innan men börjar bli skeptisk till att jag verkligen når muskeln korrekt. Känns som man mer kör subkant.

Det funkar med blå men personligen kör jag hellre med grön, kör med uppsug också ibland.
25mm som du har låter lite väl ynkligt, men du kanske är i bra form.
Citera
2013-10-30, 16:17
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vtchun
Det funkar med blå men personligen kör jag hellre med grön, kör med uppsug också ibland.
25mm som du har låter lite väl ynkligt, men du kanske är i bra form.

är man man är o tränar är det inte troligt att man har 2cm fett på rumpan! det är mkt

men har man möjlighet kan man likaväl köpa blå 30mm. grön behövs inte
Citera
2013-10-30, 16:35
Medlem
svennerubinsfans avatar
blå 30mm funkar utmärkt till rompen. Har kört med 25mm där också.
Citera
2013-10-30, 17:08
Medlem
Hej! Jag undrar om det finns någon som använt eller använder sig av låga doser av något preparat. Vill mest se hur det får mig att reagera i kombination med träning, mer mentalt än för att gå upp så mycket i vikt. Vill helst ha något som man slipper injicera och som sätter igång aptiten. Är total nybörjare på doping, men har helt ok koll på näringslära, träning osv.

Ska kolla runt lite mer efter någon bra hemsida eller guide för nybörjare. Skriv eller länka gärna något om ni har tips!
Citera
2013-10-30, 17:11
Medlem
jenny.perssons avatar
Hej och tack för alla svar.

Nej personligen är jag ej smellfet. Men med åren som går lägger man ju på sig mer muskelmassa och då borde även skinkorna växa om man ser att låren har ökat betydligt.
Kör som ni säger på blå 3 cm i fortsättningen. De gröna och gula ser ju ut som stora spik.
Återigen tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in