Citat:
Ursprungligen postat av
Pleiadesz
Observera att jag sa snart. Jag tycker mig sett ett lägre tak sen jag började hänga på forumet sen 2007 då jag började läsa på flashback. Som många påpekat så kan ett inlägg som innehåller off-topic även innehålla on-topic och ha spännande diskussioner.
Du verkar inte riktigt begripa att yttrandefrihet inte är samma sak som att kunna skriva eller säga vad man vill var och hur man vill. På FB till skilnad från(men nu ska jag erkänna att jag inte har provat) så får du skriva trådar om hur judar står bakom 9/11, hur negrer förstör Sverige eller hur pensionärer borde skjutsas iväg till ättestupan. Däremot ska du göra det i rätt forum och din topic ska innehålla något av substans så att det faktiskt finns något att diskutera. Postar du bara "lol negrer luktar illa lolol

" så åker du på en varning ja, men inte för att du skrev att negrer luktar illa utan för att det är en skitpost utan diskussionunderlag.
Postar du det på AB så lär du åka ut med arslet före just för att du postade att negrer luktar illa.
Sedan är det ju synd att t.ex HMF finns men det kan man knappast lasta FB för.