2013-08-26, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde
Zlatan fick väl en bra lönehöjning strax efter att Cavani blev klar för PSG? Messi känns ohotad i Barca.

Kan Madrid göra värvningen trots Ronaldos missnöje (?) pga att han inte har förlängt än?

Stämmer bra! De fick även ytterligare en löneökning under förra veckan för att fortsätta att vara "nöjda". Är inte imponerad av hur PSG ser ut ännu, visserligen har säsongen endast startat men det ser fortfarande lika tråkigt, lojt och oengagerat ut som förra säsongen.

Åter till Real:
Det är en väldigt konstig värvning i mina ögon, med tanke på hur bra mittfältet ser ut redan nu och hur mycket en sådan eventuellt rekordvärvning av Bale kommer påverka det övriga laget. Tvekar inte på att Bale kommer att tillföra en hel del om man roterar laguppställningen, men överlag känns det ändå överflödigt!
2013-08-26, 15:33
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misterunited
Stämmer bra! De fick även ytterligare en löneökning under förra veckan för att fortsätta att vara "nöjda". Är inte imponerad av hur PSG ser ut ännu, visserligen har säsongen endast startat men det ser fortfarande lika tråkigt, lojt och oengagerat ut som förra säsongen.

Åter till Real:
Det är en väldigt konstig värvning i mina ögon, med tanke på hur bra mittfältet ser ut redan nu och hur mycket en sådan eventuellt rekordvärvning av Bale kommer påverka det övriga laget. Tvekar inte på att Bale kommer att tillföra en hel del om man roterar laguppställningen, men överlag känns det ändå överflödigt!

Sant men om de vill ha en galactico så känns Bale som ett bra val, för mycket pengar dock. Det bästa vore ifall United kunde knyta åt sig någon av de andra mittfältarna som känner att de inte kommer att få tillräckligt med speltid.
2013-08-26, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde
Sant men om de vill ha en galactico så känns Bale som ett bra val, för mycket pengar dock. Det bästa vore ifall United kunde knyta åt sig någon av de andra mittfältarna som känner att de inte kommer att få tillräckligt med speltid.

Håller med helt! Özil känns som en bra värvning!
2013-08-26, 16:29
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Håller med helt! Özil känns som en bra värvning!

Jag är tveksam till att någon av Galacticos skulle passa in i United, med tanke på deras filosofi the united way. Det som behövs är en slitvarg med fysik och kan tåla rotations-systemet. I mittfätet alltså... Men nu är jag inte moyes så återstår det att se och vad än för beslut han kommer att ta kommer jag och stå bakom och stödja.
2013-08-26, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Jag är tveksam till att någon av Galacticos skulle passa in i United, med tanke på deras filosofi the united way. Det som behövs är en slitvarg med fysik och kan tåla rotations-systemet. I mittfätet alltså... Men nu är jag inte moyes så återstår det att se och vad än för beslut han kommer att ta kommer jag och stå bakom och stödja.

Håller även med här också till fullo. Det är en svår värvning att göra, jag tror på Moyes och kommer stödja till 100% oavsett vad som sker härnäst, men jag är säker på att det blir positivt.

Om du fick välja en "tillgänglig" spelare att fylla platsen i United, vem skulle det vara?
2013-08-26, 16:40
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Håller även med här också till fullo. Det är en svår värvning att göra, jag tror på Moyes och kommer stödja till 100% oavsett vad som sker härnäst, men jag är säker på att det blir positivt.

Om du fick välja en "tillgänglig" spelare att fylla platsen i United, vem skulle det vara?

Det var en riktigt svår fråga.. Fellaini eventuellt då han skulle erbjuda extra dimension i spelet, fasta situationer skulle förbättras och även fysik samt höjdbollspelet. Har även rutin från PL och verkar även vara profesionell av sig.

Skulle inte tro han skulle klaga om han fick sitta på bänken då och då, men senaste rykten vad man läst så verkar Moyes ha sagt att det kanske blir inga nyförvärvningar så har han bett ungdomarna höja sig ett snäpp då dom eventuellt får chansen istället vilket jag tycker låter bra i mina öron.
2013-08-26, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Har NoxzZ bytt liga nu?

Exakt min tanke, förra veckan var PL den mest överlägsna ligan i världen och det var bara en tillfällighet att Bayern drog hem CL, även om de varit i final 3 gånger på 4 år.

Nu är det helt plötsligt heeeelt otänkbart att gå från Leverkusen till Arsenal eftersom Arsenal tydligen är ett pissgäng.
2013-08-26, 18:36
Medlem
Deferos avatar
Någon som vet hur Real kommer ställa upp med Bale?
2013-08-26, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Det var en riktigt svår fråga.. Fellaini eventuellt då han skulle erbjuda extra dimension i spelet, fasta situationer skulle förbättras och även fysik samt höjdbollspelet. Har även rutin från PL och verkar även vara profesionell av sig.

Skulle inte tro han skulle klaga om han fick sitta på bänken då och då, men senaste rykten vad man läst så verkar Moyes ha sagt att det kanske blir inga nyförvärvningar så har han bett ungdomarna höja sig ett snäpp då dom eventuellt får chansen istället vilket jag tycker låter bra i mina öron.

Hur ser det ut på ungdomssidan i United nu egentligen, vilka namn är realistiska att om inte ta en startplats bli in roterade i en klar vinst? United har ju alltid haft en grymt bra ungdomsakademi och SAF har ju forslat in yngre på ett formidabelt sätt. Svårare att veta med Moyes då inte Everton har haft de där "stjärnspelare" (iaf inte lika många) som är så givna, och han hade ju därför på ett sätt lättare att rotera in ungdomar.
2013-08-26, 19:15
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oliversppl
Hur ser det ut på ungdomssidan i United nu egentligen, vilka namn är realistiska att om inte ta en startplats bli in roterade i en klar vinst? United har ju alltid haft en grymt bra ungdomsakademi och SAF har ju forslat in yngre på ett formidabelt sätt. Svårare att veta med Moyes då inte Everton har haft de där "stjärnspelare" (iaf inte lika många) som är så givna, och han hade ju därför på ett sätt lättare att rotera in ungdomar.

Nu var det inte mig du frågade, men jag svarar ändå. I år är det väl egentligen bara Januzaj och Nick Powell(om man nu kan räkna honom som egen produkt). Möjligt att Vermijl kan bli aktuell om det blir många skador på backsidan men det känns högst otroligt då både Smalling, Jones och Valencia kan spela högerback om så krävs. Många kommer säkert säga Lingard men jag har svårt att se att han får minuter annat än i ligacupen.

Centralt mittfält finns det ingen som är aktuell på ett par år. Ben Pearson kan eventuellt bli något men det är alldeles för tidigt för honom.
2013-08-26, 20:04
Medlem
Nahibos avatar
Citat:

Om man fick drömma hejvilt så skulle jag välja Marchisio och att man tar tillbaka Pogba. Rena önskedrömmar såklart och det kommer inte hända.

Bland de senaste som det har ryktats om så skulle verkligen inte Modric sitta fel. Özil är jag också svag för.

Att Bale skulle komma ser jag som det dummaste ryktet som florerar just nu, han Vill ju till Madrid och Madrid Vill ha han. Känns som bara en tidsfråga just nu.
2013-08-26, 20:22
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oliversppl

Första tanken var Januzasz nåt, har svårt och minnas polska namn men han är visst belgisk, Tunnicliffe är den jag tror mest på, dock utlånad om jag minns rätt. Att dricka whisky och öl sen kl 15 gör visst en snurrig och glömsk men dom finns.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in