2013-08-26, 20:43
Medlem
Smirmats avatar
Casillias bänkad igen, första målvakt i Spanien. Men i Real Madrid går alltså López före. Tänker han finns sig i det? Han hade ju varit given i nästan vilken annan klubb som helst.
2013-08-26, 21:16
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Casillias bänkad igen, första målvakt i Spanien. Men i Real Madrid går alltså López före. Tänker han finns sig i det? Han hade ju varit given i nästan vilken annan klubb som helst.

Jag vet inte heller. Med tanke på tränarbytet (och att det skar sig med Mou), så är det enda alternativet att han skulle vara sämre? Detta, eller att RM av någon anledning vill locka intresset från andra klubbar, att han är överflödig och ute på marknaden (utan att säga det explicit)?

Underligt, hur som helst.
2013-08-26, 21:18
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Jag vet inte heller. Med tanke på tränarbytet (och att det skar sig med Mou), så är det enda alternativet att han skulle vara sämre? Detta, eller att RM av någon anledning vill locka intresset från andra klubbar, att han är överflödig och ute på marknaden (utan att säga det explicit)?

Underligt, hur som helst.

Man hade ju inte klagat om han gick till Arsenal.
2013-08-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waggen
Spelat för mycket football manager på sistone eller?
Ja, men vad har det med saken att göra, menar förstås inte att de ska värva var och en av dessa men det är definitivt möjligt att ro hem någon med ett bra bud + bra lön. Hade jag velat bevisa att jag inte kan någonting om fotboll hade jag börjat hymla om arsenals titlar.
2013-08-26, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misterunited
Håller med helt! Özil känns som en bra värvning!

Tycker du verkligen det? Känns inte som att han behövs. Givetvis förstärker en sådan spelare laget. Men United behöver en central mittfältare. En drömspelare hade varit Vidal från Juventus. Finns även en del andra att välja mellan. Marchisio eller Schweinsteiger hade inte varit fel, men tror ingen av dessa kommer anlända till United.
2013-08-27, 00:59
Medlem
UMs avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/erikniva/article17346144.ab

Fantastisk text av geniet Niva.
2013-08-27, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UM
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/erikniva/article17346144.ab

Fantastisk text av geniet Niva.

Fantastisk som alltid. Känner igen mig i det mesta!
2013-08-27, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Någon som vet hur Real kommer ställa upp med Bale?

Den bästa startelvan i mina ögon (Utan nuvarande skador)

............Benzema
Ronaldo Isco/Özil Bale
..........Modric Alonso
Marcelo Varane Ramos Carvajal

Dock så kommer den offensiva parten att ha mycket fria roller.
2013-08-27, 10:19
Medlem
Nu tisslas det om att Daniel Levy av någon anledning ska vara rasande på Real Madrid i och med förhandlingarna och att han låtit skicka hem Bale. Föga troligt, eller?
2013-08-27, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Nu tisslas det om att Daniel Levy av någon anledning ska vara rasande på Real Madrid i och med förhandlingarna och att han låtit skicka hem Bale. Föga troligt, eller?
Har inte den blekaste om hur Levy är man med tanke på vilka affärer han har gjort så känns det väl föga troligt att han låter känslor styra det hela?
2013-08-27, 10:33
Medlem
Citat:

Det är jue också Daily Mirror som sprider detta rykte,Så man vet aldrig. Men att han skulle åka tillbaka till England ser jag som bullshit. Kanske är det något strul med ekonomin då Real verkar vara sugna på Suarez igen och vill ha lite pengar över för honom?
2013-08-27, 11:16
Medlem
Citat:

AVB sa efter matchen mot Swansea han förväntar sig att Bale ska vara tillbaka i träning idag, så det är säkert sant att han är tillbaka. Dock tror jag ej det har med Levys känslor att göra, mer cynisk förhandlare får man nog leta efter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in