Citat:
Nja - med premium går jag plus när jag kör mat och vanliga consumables. Brukar dock inte spela med premium, men denna månad har det varit rätt enkelt att nöta en dag för 50k XP och sen spela ~30 games/dag för att bibehålla mitt premium. Denna vecka har det varit enklare, väldigt mycket enklare...Har just varit med om något bland det sjukaste någonsin i min WoT-karriär. Gick in för att köra ett kvällspass, loggar in på EU2.... och kommer nu ut med i princip 20(!) raka förluster (i typ 10 olika tanks, orkade inte ens räkna till slut) - OCH - och det här är det bästa - i stort sett samtliga dessa slutade med resultatet 3-15 eller SÄMRE! Helt galet!?? Inte bara förluster alltså utan TOTALA utskåpningar! V a r e n d a lag jag hamnade i var HELT utraderat innan jag hunnit ta position knappt.
Fast det bästa sparade jag till sist.
Tyvärr glömde jag att screen-shota detta men jag fick ett så brutalt psykbryt att jag bara stängde av skiten. Körde min T-14 (som jag aldrig kör i vanliga fall men jag var tvungen att hitta på något för att bryta mönstret) .....och det gick ju bra. Torsk 1-15 - och i denna fantastiska tier V-match hade mer än 2/3 av vårt lag, dvs 11 av 15 personer, NOLL i damage. NOLL!
Där och då kändes "uninstall" alternativet rätt fräscht faktiskt....
Annars har det ändå gått rätt hyggligt i helgen och tjena vad det trillar in xp:s med x5!
Fast ni som har några tier X-kärror och inte grindar längre måste ju ha miljoner fria xp:s efter ett tag? Eller? Då blir väl krediter intressantare?
Fast det bästa sparade jag till sist.
Tyvärr glömde jag att screen-shota detta men jag fick ett så brutalt psykbryt att jag bara stängde av skiten. Körde min T-14 (som jag aldrig kör i vanliga fall men jag var tvungen att hitta på något för att bryta mönstret) .....och det gick ju bra. Torsk 1-15 - och i denna fantastiska tier V-match hade mer än 2/3 av vårt lag, dvs 11 av 15 personer, NOLL i damage. NOLL! Där och då kändes "uninstall" alternativet rätt fräscht faktiskt....
Annars har det ändå gått rätt hyggligt i helgen och tjena vad det trillar in xp:s med x5!
Fast ni som har några tier X-kärror och inte grindar längre måste ju ha miljoner fria xp:s efter ett tag? Eller? Då blir väl krediter intressantare?Fördelen med freexp är dock att du kan skippa alla helvetesgrinds, E-75an ska vara ett helvete från vad jag hört. Samma sak med M46an har jag för mig. Eller så kan man bara freexpa sig förbi alla lågtierade tanks, brukar inte spela tanksen under T4/T5.
Men - har visserligen bara 2 T10 (väldigt snart 3), men vill egentligen bara ha en T-62A utöver dessa 3 och sen är jag nöjd...
Har inte haft problem på EU2 dock - 60.75% WR förra månaden och 65.94% hittills denna månad.
löneutbetalningen idag gick till att fixa mellanpaketet så jag fick credits och guld, köpte t110e3 för credits och omvandlade xp så jag kunde fixa AT 7 fullt uppgraderad, lessnade på gun carriern teir 6...

undra om idioten ens tänkte på att idioten samtidigt lägger upp bevis till wg för att dumdjäveln inte deltog i matchen vilket i sig är straffbart men frågan är...hur hårt ser wg på det som skrivs i chatten?