2013-08-25, 00:57
Medlem
PixelPiratens avatar
Vad fan är det som händer? Hur kan Rockstar låtit all denna info läcka?
FAN! Nu måste man hålla sig borta från både denna tråd och alla delar av internet som rör GTA V!
2013-08-25, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Sammanfattning av de olika avslöjandena som kommer från radio-läckan:

North Yankton är en separat ö baserad på Canada där snö finns och där även flera städer kommer finnas.

North Yankton kommer höra ihop med storyn på följande vis:

Förövrigt kommer även det finnas en gräns till Mexico i den stora öknen "Senora Dessert". Regionen kommer tillhöra Mexico men hör inte ihop med landet när det gäller landmassa, precis som i verkligheten under Kalifornien.

I radion nämner man flera gånger en "pipeline" till North Yankton, Canada. I radion nämner man också flera gånger om oroligheter kring den Mexikanska gränsen i Senora Dessert och stora tillströmmningar av emigranter från Mexico.

Tack för den, sluta spoila för i helvette.
2013-08-25, 01:14
Medlem
sneakydudes avatar
Jag har inte läst tråden på evigheter, så ha nu lite överseende. Har spelet läckt ut?? Eller är det trailers, reklamfilmer och screens som läckt eller vad fan blir det?
2013-08-25, 01:20
Medlem
Deferos avatar
Samlat det bästa från de läckta filmerna:

Blev så jävla hypad över spelet efter att ha sett dessa!

Senast redigerad av MondoBizarro 2013-08-25 kl. 19:46.
2013-08-25, 01:24
Medlem
sneakydudes avatar
Alltså vad i helvete.. Är ju helt meningslöst att medvetet läsa spoilers och kolla på läckta klipp och skit. Såna guldkorn vill man ju upptäcka själv allt eftersom när man spelar. Tack för alla taglösa spoilers era jävla kukar... Nu tänker jag fan inte läsa mer i den här tråden innan spelet har släppts.
2013-08-25, 01:27
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Alltså vad i helvete.. Är ju helt meningslöst att medvetet läsa spoilers och kolla på läckta klipp och skit. Såna guldkorn vill man ju upptäcka själv allt eftersom när man spelar. Tack för alla taglösa spoilers era jävla kukar... Nu tänker jag fan inte läsa mer i den här tråden innan spelet har släppts.

Du kan ju välja att inte klicka på filmerna jag länkade?
2013-08-25, 01:32
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Du kan ju välja att inte klicka på filmerna jag länkade?

Klickade inte på dem heller, men du skrev en massa annan skit som jag önskar att jag inte hade sett...
Jättekul att vänta i år och dag på det här förbannade spelet och så kommer nåt mongolid och avslöjar en massa grejer man vill upptäcka själv. Vet hut din pajas.
2013-08-25, 01:32
Medlem
NorthSNKRs avatar
Det här är alltså saker som inte skulle ha kommit ut alls före den 17:e, dvs endast vara med i spelet?

Verkar ju mysko att så mycket har kunant läcka ut isåfall.

Blir att ligga lågt tills dess isåfall och inte läsa här då, så att det blir lite överraskning kvar tills man kan lira själv
2013-08-25, 01:34
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Klickade inte på dem heller, men du skrev en massa annan skit som jag önskar att jag inte hade sett...
Jättekul att vänta i år och dag på det här förbannade spelet och så kommer nåt mongolid och avslöjar en massa grejer man vill upptäcka själv. Vet hut din pajas.
Nu står det ju klart och tydligt att det bara när det gäller storyn som man ska använda "spoilertaggen". Är du livrädd för att få veta den minsta informationen om spelet så ska du nog hålla dig borta från tråden. Jag menar det har ju redan diskuterats flera gånger hur kartan kommer se ut, vilka karaktärer som det gäller och i vilken stad det utspelar sig.
2013-08-25, 01:53
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Fan va trist att det har läckts helt då.

Bara GTAs Radio och Tv innehåll som läckt.
2013-08-25, 01:55
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Bara GTAs Radio och Tv innehåll som läckt.

Har varit oroväckande många bilder från spelet som jag sett, och det ser "riktigt riktigt" ut också.
2013-08-25, 02:10
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Har varit oroväckande många bilder från spelet som jag sett, och det ser "riktigt riktigt" ut också.

Tror allt kommer från olika TV-program, vilka jag också länkade förut i tråden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in